salt
-
Liczba zawartości
10 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O salt
- Urodziny 03.02.1980
Informacje osobiste
-
Imię
seba
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
wrocław
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
-
Rok produkcji
2006
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, od kilku dni zauważyłem, że w moim Passacie b 6, 1.9, 2006, skrzynia manualna, po rozgrzaniu ciężej wchodzą biegi. Na zimnym lub gdy auto odstoi sobie z 2 godziny to znowu biegi chodzą płynnie. Co to może być? ( boje się trochę od razu zmieniać olej - wykonałem taką czynność w golfie V z analogicznym motorem i było tylko gorzej) Nadmienię, że przy 200 tys. wymieniono dwumas i przeprowadzono generalny remont skrzyni. W chwili obecnej przebieg 290. Przy ruszaniu pierwszy bieg delikatnie trzepie/szarpie (zarówno na zimnym jak i ciepłym - znowu dwumas? i czy w ogóle ma to coś wspólnego z wchodzeniem biegów na rozgrzanym silniku) proszę o sugestie czy ktoś przerabiał podobny problem- dzięki pozdrawiam.
-
Nawiew dmucha CIEPŁYM powietrzem (cały czas)
salt odpowiedział salt → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
dzięki wielkie -
Nawiew dmucha CIEPŁYM powietrzem (cały czas)
salt odpowiedział salt → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
"jest jeden główny czujnik który odpowiada za wylot powietrza z kratek on steruje i decyduje czy ma więc ciepłe czy zimne" "0statnio wymieniałem oba czujniki po stronie pasażera bo na nogi miałem tylko zimne a na kratkę ledwo ciepło. Do tego od kratki trzeba zdemontować schowek inaczej sie nie da go wymienić a drugi jest za osłoną podłokietnika tak jak pasażer trzyma nogi." Panowie zacytowałem obie odpowiedzi, ponieważ teraz nie wiem, który to jest główny od kratek za schowkiem czy za osłoną podłokietnika?jak ten czujnik nazywa się fachowo?- nagrzewnicy?) Z góry dziekuję za pomoc -
Witam, Od miesiąca w moim Passacie z nawiewu po po kilku minutach od odpalenia, leci cały czas ciepłe powietrze. Robiłem reset i test klapek, lecz nic to nie dało. Temperaturę na climatroniku skręcam na 16 c a z kratek czuć 25 C zarówno po ustawieniu nawiewu na twarz, jak i na szybę. Dopiero gdy dam LO, wieje zimnym. Proszę o pomoc/poradę czy ktoś miał już taki problem. Z góry dziękuję za konstruktywne sugestie
-
ja byłem na diagnozie u dwóch mechaników, niby ciśnienie jest, układ szczelny, ale nie wiedzą co robić ,jeden od razu nawet maski nie podniósł mówi, że kompresor do wymiany. Tak grzebali, że sprężarka już się w ogóle nie załącza i po sprawie klima nie działa.
-
byłem na diagnozie- komputer wykazał ze coś jest nie tak, ale ze względu na niskie temperatury tego dnia wizytę przełożyłem na ten piątek(ma być niby 25C więc będą mogli pogrzebać) Zobaczymy co wydedukują i dam znać
-
witam, mam problem z klimą w swoim b6 - wymieniony filtr kabinowy, odgrzybiona nabita, wiatrak kręci sprężarka chodzi, przewody zimne, szczelna. Gdy ustawiam na LO to powoli chłodzi, potem na 30 sekund dowali tak jak powinna czyli mroźno by znowu wiał cieplejszym - co to może być? jak daję LO to chcę szron na zębach a nie pot na czole- pozdrawiam i proszę o pomoc ktoś miał takie objawy?
-
witam, mam problem z klimą w swoim b6 - wymieniony filtr kabinowy, odgrzybiona nabita, wiatrak kręci sprężarka chodzi, przewody zimne, szczelna. Gdy ustawiam na LO to powoli chłodzi, potem na 30 sekund dowali tak jak powinna czyli mroźno by znowu wiał cieplejszym - co to może być? jak daję LO to chcę szron na zębach a nie pot na czole- pozdrawiam i proszę o pomoc