Skocz do zawartości

BAREEEK

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O BAREEEK

  • Urodziny 27.01.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1996
  1. wymieniłem przekaźnik 109 i wszystko już działa:) co do tego przepalonego bezpiecznika to muszę się zastanowić gdzie to mogę kupić.
  2. Kupiłem nowy przekaźnik - nie w Aso za 65 zł a w hurtowni części. Niestety nie był w 100% taki jak chciałem bo od pompy paliwowej innego vw choć również o nr 109. Aby go włożyć musiałem go odwrócić do góry nogami:/ Cena 20 zł. Teraz jest już wszysko ok. świece grzeją i już jeżdżę Wielkie dzięki za pomoc!
  3. no wielkie dzięki za podpowiedzi. Ta blaszka shared piszesz, że to bezpiecznik świec którego szukam w komorze przy podszybiu(większość pisze, że to gdzieś tam jest)a mój jest zaraz przy aku.... poszukam nowej blaszki jutro przy okazji szukania przekaźnika 109 .
  4. dobrałem się za tą skrzynkę - biały bezpiecznik 80A jest ok, sprawdzony u znajomego elektryka. Tego drugiego bezpiecznika w komorze silnika za Chiny ludowe znaleźć nie mogę. Może ma ktoś jakieś zdjecie gdzie to mogłoby być?Jutro będę sprawdzał również jakość tego przekaźnika 109. grzeje się tak bardzo, że nie mogę jego wnętrza złapać palcami i luty podejrzanie osmolone. Poza tym miałem właśnie objawy które pisałeś tzn. silnik potrafił mi gasnąć na wolnych obrotach a na ciepłym silniku kontrolka-grzanie świec nie zapalała się. Teraz już mam tak, że w ogóle auta odpalić nie mogę. Po pracy pojadę do ASO kupić nowy lub jak za drogi to podzwonię po ludziach co sprzedają na części. Przekaźnik nr 103 wygląda w porządku - jak nowy.
  5. ten panel B? nie zauważyłem go u siebie - na pewno tam jest? Z tego co przeczytałem od ciebie to jest jednak w 12. Sprawdziłem ten przekaźnik - wygląda na b.dobry. Ciekawe do czego służy ten nr 109 bo u mnie wygląda na przepalony... Chciałem sprawdzić w takim razie bezpiecznik ale z tego z widzę to opinie się różnią jedni mówią że za skrzynką przekażników inni że w komorze silnika i komu tu wierzyć?
  6. witam który na załączonym zdjęciu to przekaźnik odpowiedzialny za grzanie świec??? link: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/40b5fd3be5061786.html
  7. Tak ta skrzyneczka jest zaraz przy akumulatorze - jego osłonkę widać na dolnej części zdjęcia i wydaje mi się, że "od nowości" ta płytka była przerwana. Ale dopiero teraz mnie zaczyna to zastanawiać. Co do osłonki silnika to ją mam ale jeszcze ani razu nie musiałem ściągać - kupię i tak nowe świece bo przed zimą warto wymienić a od 1,5 roku czyli od kiedy kupiłem autko nie były wymieniane. Teraz jak sobie tak myślę to po wymianie oleju świeżo jestem i zauważyłem że silnik nie tak pracuje jak powinien. Ponadto świeci mi się teraz lampka oleju od kiedy nie załapuje ta od grzania świec więc może jest za dużo lub za mało oleju bo po wymianie niestety nie sprawdzałem stanu... Czy to możlliwe, że jak jest problem z olejem to auto "celowo" nie grzeje świec?? A i prośba wielka bo autko zostało kilometr od domu ile tych świec jest bo chyba 3...
  8. Sprawdziłem dokładniej przekaźnik 109 miał w jednym miejscu brzydki spaw trochę słaby i poprawiłem lutem. Efekt - i teraz to już nawet na zimnym świec nie grzeje... Skoro ten nie jest od świec to jest to trochę dziwne. Co do bezpiecznika z przerwana płytką to na razie nie wiem jaki kabelek do niego przechodzi ale można go zobaczyć na: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e5863ffab24974f.html z tego co używałem w lecie to klima chodziła bez zarzutu.
  9. Witam, od jakiegoś czasu na ciepłym silniku nie grzeją mi się świece i nie mogę przez to ponownie odpalić auta. Czasem na niskich obrotach również potrafi mi zgasnąć silnik i potem mam znów w/w problem z odpaleniem. Sprawdziłem przekaźniki pod półką koło kierownicy i przekaźnik nr 109 b.mocno się grzeje podczas pracy silnika - wydaje mi się że to może właśnie to ten od świec ale pewności nie mam. Ponadto zaraz nad akumulatorem w przezroczystej skrzynecce mam przerwaną blaszkę numer 506 A 20A Czy ktoś wie od czego to jest??? na forum znalazłem podobne problemy ale z jakimś przekażnikiem przy podszybiu a mój jest zupełnie gdzie indziej.
  10. Hmm właśnie zamierzam wymienić i ja swój stary filtr ale mam pewne obawy co i w jakim miejscu odłączyć. Może ktoś kto już sam wymieniał zrobił by jedno zdjęcie i zaznaczył np kółeczkiem w którym to miejscu najbezpieczniej odłączyć tak żeby móc już bez problemu wymienić sam filtr powietrza?
  11. Wielkie dzieki! zastanawiam się także nad LUCAS-ATW zestaw: Tarcze przód: DF1533 Tarcze tył: DF1529 Klocki przód: GDB1048 Klocki tył: GDB1330 Czy potrafi ktoś zweryfikowac czy dobrze ze stronki producenta spisałem?
  12. Bardzo prosze kogoś kto siedzi w częściach o podanie numerów PRODUCENTA do mojego Autka: Passat 1Z 96 rok, wentylowane tarcze przód(czyba 256mm) tył również tarcze ale już raczej nie wentylowane i do tego klocki Ferodo oczywiście przód i tył. Pomocy! b.pilne:(
  13. 1KD disc brakes, rear - hamulce tarczowe z tylu 1LY disc brakes, front Ponoć wiadomo od razu jakiej wielkości to mają mieć tarcze - sprzedawca mnie o to pytał i od razu wiedział - w sumie jestem nie do konca przekonany czy to prawda co mówił.
  14. Dziękuję zatem Wam wszystkim za zgodną odpowiedź i pozdrawiam. Tym miłym akcentem uwazam post za zakończony.
  15. W długi weekend będzie mam nadzieje czas żeby zobaczyć co sie tam dzieje i ewentualnie dospawać. Mam tylko ostatnie pytanie dużo rozbierania przy tym całym mechanizmie było? tzn. pewny jestem że go zdemontuje ale z zamontowaniem na nowo może byc problem - zastanawiam się czy dam radę sam czy może lepiej specjalisty oddać w ręce:)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności