Skocz do zawartości

aduski

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O aduski

  • Urodziny 16.10.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bielsko-Biała

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Wyciągną bym ten korek ale boje się że coś gazu jeszcze zostało i pytanie co stanie się jak go wyciągnę a nadal jest gaz i olej?
  2. A to nie jest przypadkiem korek do spuszczania oleju? bo jest na samiutkim dole sprężarki. O ile mi wiadomo to olej też częściowo można odciągnąć przez zawory serwisowe ale wydaje mi się że coś zostaje i po to jest ten korek? Taka moja teoria...
  3. Witam. Mój wóz Passat b5fl motor 1.9tdi avb ze sprężarką Denso. Mam wyciek ze sprężarki z korka znajdującego się z dołu. Pierwsze z tego korka podciekał olej (zielonkawa maź) a później zauważyłem pęcherzyki powietrza. klimatyzacja po nabiciu działa poprawnie przez ok miesiąc potem jest coraz gorzej aż po pół roku już się nie włącza. Pytanie moje, czy da się uszczelnić ten korek? korek jest zabezpieczony metalowym pierścieniem i ma na środku jakby mały wziernik. Czy w ogóle może czynnik tym korkiem uciekać?
  4. Tak dosłownie tak jakby coś metalowego wpadło do rozrządu, możliwe że w trakcie wymiany rozrządu przez mechanika lub już po. zaklinowało się między kołem zębatym wału a obudową silnika, uszkodziło pierwsze koło zębate i przy tym oczywiście niemal że nowy pasek rozrządu. Ciężko stwierdzić co to było bo zostało dużo dziadostwa z koła zębatego no i ślady na obudowie. Jak tylko komuś pokazuje ten pasek to nie wierzy że silnik przetrwał. A wydaje mi się że fuksem było to że stało się to niemal pod domem i nie wpadłem na pomysł żeby od razu odpalać silnik.
  5. Załączam zdjęcia. Sami oceńcie jak ten pasek wyglądał.
  6. silnik przeżył. przyczyną uszkodzonego paska było ciało obce pod osłonami rozrządu. Efektem tego było uszkodzone koło zębate wału i poszarpany pasek rozrządu i to co najgorsze to obawy o silnik ale na szczęście nie potrzebne... A A co do tematu wymieniłem też pompę wody na Hepu a pasek założyłem Dayco i odgłos rozrządu jest całkiem inny, po prosty nie słychać już tego szumu
  7. Rozrząd miał zrobione niecałe 2000km. Strzelił w trakcie jazdy. prędkość ok 40kml/h Był głośny pisk jakby uślizgującego paska i auto straciło znacznie moc, przejechałem z 100 metrów jak wcisnąłem sprzęgło to silnik zgasł. Nie odpalałem go gdyż dojechałem na luzie do domu i po otwarciu maski ujrzałem z pod osłony rozrządu strzępy. Widziałem co to może znaczyć. Ale jak ściągnąłem osłonę to się zdziwiłem, pasek jest o połowę węższy, dosłownie pół paska wyszarpało, możliwe że zębów nie pozrywało i jutro z mechanikiem to całkiem rozbierzemy ale jest nadzieja że pasek przeskoczył tylko o ząbek może dwa. Bo silnik nie zgasnął od razu a tak jak by go tylko przymuliło. Później już nie kręciłem rozrusznikiem. Postaram się zrobić zdjęcia bo jak dlamnie to dziwny przypadek - - - - - aktualizacja - - - - - Kolego "Alexx" z jakiej firmy miałeś tą wadliwą pompę wody? Ja teraz miałem "Dolza"
  8. Tak ku przestrodze. Właśnie zerwał się w moim passacie pasek rozrządu..........
  9. Dołączam się do tematu ponieważ u mnie po wymianie rozrządu również pojawił się ten szum, szmer... Jest identycznie jak u Dandek88 Jestem pewien że tego nie było. Jak kupowałem passata 5 miesięcy temu skusiłem się na ten egzemplarz gdyż właśnie ładnie silnik pracował a teraz jest totalna lipa. A najbardziej drażni to, że nie wiadomo czy nic nagle nie strzeli? Wymieniony kompletny rozrząd Napinacz hydrauliczny i rolka NTN, pasek Gates, pompa wody Dolz. Pojeździłem po mechanikach i jeden stanowczo obstawił pompę wody, reszta tylko gdybała . Dodam że popuszczenie paska kompletnie nic nie dało, zwiększyła się tylko przerwa miedzy napinaczem a tą łopatką od rolki, z 4mm do 6mm. Rozrząd wymieniał mechanik.
  10. Wymieniłem właśnie u siebie obie poduszki olejowe pod silnikiem. Koszt jednej to 80zł. producent (pakowacz) FEBI BILSTEIN kupiłem obie na stronę lewą a jak zakładałem na prawą stronę to przełożyłem osłonę gumową bo w sklepie mówili że są wymienne lewa z prawą. Efekt jest taki że jak się silnik odpali i pracuje na ssaniu to jest ok. tak samo w wyższym zakresie obrotów.] Problem się zaczyna jak spadną obroty do tych 900obr/min lub nasilają jak klimę się włączy, cała buda drży czuć to na karoserii, kierownicy i tapicerce również. Niestety przeczuwam że to wina słabej jakości tych poduszek. Wcześniej tego nie było. Poduszki wymieniłem bo jedna już była mocno popękana. i puszczała olej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności