helioz
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O helioz
- Urodziny 20.04.1974
Informacje osobiste
-
Imię
Krzysztof
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TFSI 200KM
-
Rok produkcji
2006
-
ja mam co prawda kombi, ale miałem taką samą sytuację - klamka zewnętrzna nie działa i zamknąłem sobie blokadę rodzicielską. Próbowałem wszystkich metod z tego forum i w końcu pozostało mi tylko rozebrać tylne siedzenia z poduszką. Pomyślałem jednak, że spróbuję czegoś innego zanim zabiorę się za demontaż samochodu. Na podstawie prawych drzwi stworzyłem szablon wygięcia drutu taki, żeby sam wskakiwał w blokadę, a następnie od środka powoli ten drucik wcisnąłem w szczelinę między drzwiami a nadkolem (trzeba chwili cierpliwości i uwagi, żeby nie uszkodzić uszczelki drzwi). Zdjęcia i wymiary drucika poniżej. Może komuś się przyda.
-
głosu nie było jak go kupowałem, bo była urwana antena na dachu i sprzedający wmówił mi, że to jest powodem. Ja jako jeleń dałem się nabrać, a po zamontowaniu nowego rekinka dowiedziałem się, że on wcale nie jest od radia. Mam zmieniarkę na 6 płyt RDS300. Wygląda to tak:
-
witam wszystkich, chciałbym zapytać, czy przyczyną braku głosu w radiu i CD może być nie podpięta wtyczka anteny w tylnej szybie? Rozebrałem tylny prawy słupek (kombi) i zobaczyłem, że mała czarna wtyczka wychodząca z szyby (mniemam, że to antena) nie jest nigdzie podpięta. Gorzej, że nie ma tam ża\dnej drugiej wtyczki (gniazda), gdzie mógłbym ją podpiąć. Co można zrobić z tym fantem? Będę wdzięczny za pomoc.
-
Witam, mam problem z radiem w B6 z 2006r. Kupiłem go niecałe 2 tygodnie temu z urwaną anteną (rekinek) i sprzedający wmówił mi, że radio nie działa, bo nie ma sprawnej anteny, a ja naiwny uwierzyłem. Po zamontowaniu nowej "salonowej" anteny nadal cisza w radiu - włącza się wyświetlacz, ale nie ma dźwięku (zarówno z radia jak i ze zmieniarki CD). Byłem u speca od elektroniki samochodowej i jedyne co mogę po tej wizycie powiedzieć, to stwierdził, że wzmacniacz (pod siedzeniem kierowcy) nie ma zasilania (podpinał go miernikiem). Zalecił sprawdzenie bezpieczników - zrobiłem to w następujący sposób: sprawdziłem bezpieczniki: F7 i F19 w przedziale silnikowym (wg instrukcji odpowiadają za radio) oraz w lewej skrzynce we wnętrzu bezpieczniki F10 (zmieniarka), F17 (navi) i F37 (radio + tel). Poza tym wtykałem w każde wolne pole bezpiecznik 15A, żeby sprawdzić czy coś drgnie - bez rezultatu. Proszę o pomoc, bo skończyły mi się pomysły. pozdrawiam
-
Passat B6 i kontrolka "przepalona żarówka"
helioz odpowiedział VALDI → na temat → Elektryka, oświetlenie
dziękuję - już się umówiłem i mam nadzieję, że pomogą. pozdrawiam -
Passat B6 i kontrolka "przepalona żarówka"
helioz odpowiedział VALDI → na temat → Elektryka, oświetlenie
witam, ja również mam problem ze świeżo kupionym Paskiem B6 FSI 200KM. Kupując go w zeszłym tygodniu zachowałem się jak standardowy laik wierząc na słowo, że migająca kontrolka świateł "to nic takiego". Otóż po wizycie w serwisie VW okazało się, że to właśnie "coś takiego". Standardowy komunikat o AFS inafective + migająca kontrolka świateł. Panowie wymienili mi żarniki (D1S) i podpięli Paska do komputera. Oczywiście jak w każdym serwisie zaczęły się lamenty jaki to ja zły samochód kupiłem (standard dla nowego klienta). Powiedzieli, że poprzedni właściciel chyba kupił na allegro lampy od innego samochodu i nie da się ich zakodować, bo mają jakieś 3 cyfrowe kody, a nie jak oryginały 4 cyfrowe. Komputer wyrzucił jakieś komunikaty o nie zakodowanych lampach przednich. Sprawdziłem pod maską i mam reflektory Valeo. Czy to prawda że muszę kupić oryginalne reflektory za 2500 w ASO, czy może kupując na allegro używane ale oryginalne da się to załatwić? O co chodzi z tym kodowaniem? Please help me :doh