Skocz do zawartości

peres

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O peres

  • Urodziny 20.03.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    w garazu

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1999
  1. Czy jest problem z glosnymi napinaczami tak jak w przypadku v6 audi? Ja celuje w rocznik 08 z przebiegiem ok 110tys, jak sprawuje sie dsg?
  2. Dzięki kolego za odp. Czy te silniki są problemowe? Jak jest z rozrzadem? To te same silniki co w golfie r32? Pozdrawiam
  3. tez się rozglądam w uk za cc lecz dalej nie podjąłem decyzji jaki silnik, kumpel z aso serwisu vw mówi ze w tdi'ku 170 bardziej niezawodne są, ja chciałem 1.8 tsi lecz on twierdzi ze te silniki są za słabe do tak dużego samochodu, wsumie mu się nie dziwie jak śmiga 340 konnym s4
  4. samochod bedzie zabrany do aso na pelna inspekcje, diagnostyke tylko jak jest z tymi sinlikami, jakie przebiegi wytrzymuja?
  5. no ten cc 1,8 którego znalazłem ma 6 servisów w aso ostatni przy 85tys km myśląc przyszłościowo - jak jest z klapa bagażnika czy wejdzie do niego wózek dziecięcy np? (nigdzie nie mogę znaleśc wymiarów otworu, sa tylko wymiary samego bagażnika) jakie przebiegi wytrzymują te jednostki? w swoim 15 letnim golfiku 1.8T mam już na stukane ok 200tys i śmiga bez zarzutów ani nie bierze oleju.
  6. witam, odgrzeje kotleta, jak się spisują te silniki przy wyższych przebiegach? mam zamiar kupić passata cc z tym silnikiem który ma najechane 96tys km, w opisie jest napisane ze miął 6 serwisów a ostatni przy 85tys samochód z 2008r pozdrawiam
  7. Witam, rozglądam się za używanym samochodem, rozważam passata cc lub bmw e90 kombi, ale ze jestem fanem marki vw raczej postawie na cc, znalazłem 2 interesujące mnie zupełnie rożne od siebie modele- 1.8 TSI 160km w manualu z przebiegiem 98tys km z 2008r 2.0 TDI 140km w manualu z przebiegiem 95tys km z 2008r ceny sa podobne przebiegi robię b.male bo w tygodniu jakieś 210km, i raz do roku wakacje 3000km (tez nie co roku) co daje jakieś 13 tys rocznie max. Na spalaniu mi w sumie nie zależy gdy teraz śmigam golfem mk4 Gti 1.8T które pali ok 12 w mieście. bardziej interesuje mnie niezawodność, wiec proszę Was użytkowników o nieco więcej informaci na temat tych silników.
  8. wcześniej dodaje filmik o którym mówiłem wyżej, jakość nie jest super ale da się zauważyć zmiany w 4 ostatnich okienkach, spodziewałem się ze korekcje będą występować cały czas tak jak to miało miejsce w logach http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5tVMWLCYFEA
  9. dziś pojeździłem trochę z otwarta zakładka z czujnikami stuku nagrywając filmik własnie się wrzuca na yt, puniej dodam i po obejrzeniu stuki wytrzepują tylko niekiedy. a na logu cały czas. a co może być przyczyna tego szarpania o którym pisałem wczoraj?
  10. nie zamieniałem wtyczek jeszcze bo ciemno już było jak wróciłem z pracy, jutro postaram się podmienić dodam jeszcze ze skanowałem jeszcze dziś i nie wywaliło żadnego błędu, ostatnie skanowanie było jakieś 400km temu. german81 jak wyglądają te logi z bloku 4?
  11. logi zrobione przed chwila, zalane paliwo z bp 97 ultimate Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/adrian_kedzierski_119081.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adrian_kedzierski_119082.html - MIASTO NOCĄ (odpalony na zimnym silniku) Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adrian_kedzierski_119083.html - TRASA (silnik już nagrzany) do tego zauważyłem ze na zimnym silniku odrazu po odpaleniu (podjazd pod górkę) na 2jce szarpało trochę nim.
  12. co masz na myśli normalnej jazdy? zmieniając biegi itp? jak tak to przez jaki okres czasowy? po skasowaniu błędu już go nie wyświetliło zostało tylko sutkowe dlatego nie pomyślałem o tym, ale wymontuje go dziś i wyczyszczę. z czujnikami już czytałem gdzieś ze musza być dokręcone z 20Nm, u mnie są wtyczki brązowa i czarna o ile dobrze pamiętam jak ich szukałem. dzięki koledzy za zainteresowanie. Edit Jakie napięcie powinna dawac sada lambda?
  13. Witam, wiem ze to forum passata a sprawa się tyczy golfa mk4, auto kupiłem niedawno od znajomej w pracy (seryjne 1.8t agu), po kilku tygodniach ponownie sprawdziłem błędy i wywaliło mi; 2 Faults Found: 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 26-10 - Output Open - Intermittent 17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded P1326 - 35-10 - - - Intermittent do tego pali jak smok...15-17l w miescie nie krecac go powyzej 3000. wiec zaczolem sprawdzać logi. Grupy: 002,007 - http://vaglog.rtnet.pl/adrian_kedzierski_117018.html Grupy: 002,013 - http://vaglog.rtnet.pl/adrian_kedzierski_117019.html Grupy: 002,025 - http://vaglog.rtnet.pl/adrian_kedzierski_117020.html wg logow występuje u mnie spalanie stukowe, silnik wg mnie pracuje równo, dziś bylem u znajomego mechanika sprawdzić kompresje na cylindrach (wyniki poniżej) i on tez twierdzi ze chodzi równo i ciągnie dobrze, jednak problem wg czujników występuje. (bylem tez w kilku innych speców i mówią ze chodzi równo - nie jeździli nim) na 'sucho' pierwszy 11.5 drugi 11.5 trzeci 11.5 czwarty 11.1 na 'mokro' pierwszy 12 drugi 12 trzeci 12 czwarty 11.8 świecę zmienione na NGK pfr6q (sprawdzone szczelinomierzem, 0.8mm) znalazłem pękniecie w jednym z węży, został zmieniony - 0 poprawy muszę jeszcze sprawdzić szczelność układu kompresorem bo wzrokowo nic nie znalazłem. wiem na pewno ze powoli zaczyna mi siadać zawór DV bo występuje odgłos źrebaka(bardooo cicho, pasażer tego nie może zauważyć) już nie mam pojęcia gdzie szukać wiec zwracam się z prośba do was o jakieś sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności