Skocz do zawartości

piter123

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O piter123

  • Urodziny 17.02.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    piter
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lubin dolnyśląsk

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (ANB)
  • Rok produkcji
    1999
  • Link do tematu o samochodzie
    140801
  1. piter123

    Rekord mocy i momentu 1.8T

    u mnie na k03s miałem 231KM i 340nm ale było spalanie stukowe, wiec zostało 202KM bo jezdze na lpg spoktałem golfa4 co miał 320KM ale on miał turbinę z z kołem kompresji od rs6
  2. Będą grały dobrze ale pod wzmakiem mogły by grać dużo lepiej, one mają 70W rms a radio tylko 20-25W rms więc niskie tony będą działać gorzej, a lewy głośnik nie gra bo pewnie już dokonał żywota
  3. jakie to radio? i czy ma kostki czy gniazdo iso?
  4. najlepiej założyć dobre 2 ekranowane RCA , ale najpierw spróbuj założyć porządny filtr przy wzmacniaczu na rca
  5. miałem seryjny intercooler, po zmianie ic na fmic sie zmieniło, czyli moge jechać spokojnie do strojenia? a co sądzisz o firmie ecu tuning? czy polecisz coś?
  6. Witam, przygotowuję mojego passata do strojenia w firmie ecu tuning we wrocławiu i mam wrażenie że coś się muli, najbardziej odczuwalne jest to na 3 biegu, więc porobiłem trochę logów może uda się komuś mi pomóc.Kiedyś od razu jak założyłem turbinę to łądowałą łądnie przy 2500 obr. dochodziło do 0,9 bara i przeładowywało, czyli tak powinno byćbez strojenia chyba, a teraz tego nie ma, jak odpinałem teraz n75 to nie zauważyłem żadnej różnicy i w przyspieszeniu i doładowaniu. błędy to tylko z 2 sondy ale rozumiem żę no nieważne, i błąd spowodowany wyjęciem tzw "suszarki" podgrzewającej powietrze, musiałem ją wyjąć bo nie miałem jak rury od intercoolera założyć lista modyfikacji które są już w aucie założone: - tip - fmic - przelot zaczyna się 2,75 cala i przechodzi w 2,5 cala na 2 tłumikach przelotowych, oczywiście brak kata - filtr pipercrosa w ogi boxie -turbina k03-073 z audi a4 model b5 która normalnie łąduje 0,9 bara wtryski bocha 440 czekają do strojenia a oto logi: 020 031 032 Log (0 - 020,031,032) 033 118 Log (1 - 033,118) 115 Log (2 - 115) 003 020 Log (3 - 003,020) 002 115 118 tu trochę mi nie wyszło bo musiałem odpuścić gaz ale postaram sie zrobić nowe Log (6 - 002,115,118) za wszelkie rady dziękuje z góry, i jak trzeba zrobić nowe logi to oczywiście czekam na sugestie
  7. ja też stawiam na padnięte cewki w głośnikach
  8. twieter to głośnik kierunkowy, trzeba go kierować w stronę uszu, więc głośnik 2 drożny słabo się spisuje w b5
  9. wewnętrzne anteny działają dobrze ale tylko te powyżej 150zł, jeżeli jest założony separator i nie pomaga znaczy ze antena jest do wymiany, wiem bo zajmuje się tym na co dzień
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności