Skocz do zawartości

dawid41333

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dawid41333

  • Urodziny 14.06.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    łódź

Samochód

  • Silnik
    B4 1.6 TD 80KM (SB)
  • Rok produkcji
    1992
  1. spróbuje tak zrobić jak Ty, a dodatkowo przeczyszcze jeszcze zworek n75:)
  2. teraz kolego zrozumiałęm moje błedne myslenie:) ja myślałem że jest to rurka gumowa idąca od filtra powietrza do turbiny. Po odkręceniu rury wydechowej odsuwam ją od turbiny i do turbiny wstrzykuje naftę ok 1,5 strzykawki po czym zostawiam ja na chwile aby otajała, skręcam udaję sie w jazdę próbną pisałeś kolego że ten egr cleaner nie czyści tego aż tak dobrze wieć mam do Cb pytanie gdyż jak go zakupiłem sprzedawca polecił mi abym zajrzał na youtube i zobaczył czyszczenie tym preparatem turbiny bez jej wyjmowania oto link rozbiłem tylko ten gumowy przewód za przepływką i co pare sekund wstrzykiwałem ten preparat. Samochód po wtrzyknięciu tego na chwile zwiększał obroty gdyz ten preparat jest na jakimś rozpuszczalniku. Po czyszczeniu jej tym przez Cb chyba taki problem nie wystepuje, a wogóle jak się na ten sposób zaopatrujecie?pozdr
  3. kolego chodziło mi o to że jest to rura gumowa wchodząca do turbiny od strony wirnika czyli samego przodu auta patrząc z góry??
  4. kolego mam pytanko, chipowałem swojego afn 110 na 140. turbo wcześniej przed chipem (z logów wyszło) łapało późno przy 3 tys. Było żądane ładowanie a wczesniej niedoładowanie. po chipie sie poprawiło ale łapie dopiero prawidłowo przy około 2,2 tys. Moje pytanko brzmi: kupiłem ten środek co Ty cleanera turbo i czy po zdemontowaniu tego węża gumowego od strony turbo (bo chyba o nim mowa o ile się nie myle, ten co jest bardziej przodu auta, tak??od wirnika w turbawce ) wtrzykiwałeś ten preparat bezpośrednio do wirnika a potem tak samo robiłeś z naftą i strzykawką?? czy tylko odpiełś jak ja wąż za przepływką i na odpalonym aucie przy 2 tys. wstrzykiwałeś preparat i czy na zimnym czy rozgrzanym silniku??co do mojego słabego dołu podejrzewam że jeszcze musiałbym przeczyścić zaworki n75 napewno. pozdr
  5. dzieki wielkie czaja teraz wiem że bedą pasowały. pozdr
  6. czyli wynika z tego że można bez problemu zamówić z halogenami lamy i bedą pasowały do kostki tej bez halogenów tak jak czaja pisałeś. wiec nie musze ich odsyłać poprostu bedą nie aktywne halogeny nic poza tym. czy dobrze to rozumiem??pozdr
  7. dzieki wielkie ma żarówki H1 i H7 a te jednak są bez świateł przeciwmgielnych
  8. witam, chciałem się podłączyć do tematu gdyż mam nie typowe pytanie. zakupiłem do mojego passata z 99 r przednie lampy firmy Depo przez internet. Niestety sprzedającemu powiedziałem że mają halogeny a po późniejszym czasie okazało się że nie dopatrzyłem sprawy i ma przeciwmgielne tylko tylne. Sprzedający twierdzi że lamy z halogenami te wysłane będą pasowały do moich bez halogenów chodzi o wtyczki i działanie. czy to prawda???nie zalezy mi aby mieć halogeny. sprawa dosyć pilna bo niewiem czy je otwierać, pomózcie
  9. kolega Webi bardzo fajnie to opisał i zgadzam się z jego opinią, zwłaszcza po tym co usłyszałem od mechaników o tych autach:) PD spalają wyraźnie więcej i nie tylko z napędami ale również pozostałe. Tdi 110 km jest najoszczędniejsze podobnie 90 km ale ich nie stosowano w syncro:)
  10. auto juz kupione:) powiem szczerze że wybór tej konfiguracji jest mocno ograniczony:( stan niektórych egzemplarzy jest tragiczny. wyposażenie mam takie pośrednie: klimatronic, 4 poduchy, elektryczne szyby przód, el. lusterka, fotele kubełkowe (orginalne podobnież wersja comfort) tempomat, komputer. Najgorzej wkurza mnie ta wielka kierownica czteroramienną, którą bym chętnie zamienił na trójramienną czytałem na forum że bez problemu pasuje:) auto ogólnie zadbane od 2000 roku w polsce a od 2002 roku w jednej rodzinie. rok produkcji 1999 r.:)teraz tylko programik na 140 km i bedzie super:)mam nadzieje że sprzegło i turbo jeszcze wytrzyma bo ma 311 tys.
  11. jakie jest realne spalanie tego auta?duża jest róznica miedzy zwykłą ośką w passku czy 4x4 ale na pompowtryskach?różne informacje na ten temat czytałem. Audi A4 mnie nie interesuje gdyż jest za małe.
  12. dzieki kolego za szczerą odpowiedz:) mam nadzieje że jeszcze ktoś sie wypowie co ma ten motor w tej konfiguracji. co do mocy to mam kolęgę który zrobił mi dobrego chipa silnika, inne mapy dostosowane do zuzycia silnika.pozdr
  13. witam!koledzy posiadam obecnie volvo s80 2,5 tdi silnik vw R5 tani w utrzymaniu i ekonomiczny do 120 km/h na trasie spalanie poniżej 6 litrów ropy auto o klasę wyżej niż passat. Zastanawiam sie nad zakupem b5 4 motion 110 km Tdi. Moje pytanie brzmi jak jest z utrzymaniem passata 4x4 1,9 Tdi 110 kM AFN. chciałbym sie dowiedzieć o spalanie tego auta w porównaniu do jeden ośki bo dużo jeżdzę, eksoatacje. Interesuje mnie wyłącznie passat z tym silnikiem bo słyszałem, że jest ekonomiczniejszy i tańszy w utrzymaniu od pompowtrysków. Zależy mi bardzo na opinii użytkowników tych aut z tym silnikiem. Na forum znalazłem mało informacji o tym konkretnym modelu.pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności