Skocz do zawartości

vw_20

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O vw_20

  • Urodziny 10.11.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Daniel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lauterbach

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM DSG6
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czy próbował ktoś do B8 zakładać felgi 8.5Jx19 Et70..? Mam na oku ale boję się że będą za bardzo wystawać..
  2. Pasek musiał sie dobrze ułożyć na rolkach. Ja też tak miałem tylko u mnie ucichło po paru sekundach po wymianie.
  3. Normalna śruba z prawym gwintem na imbus 6 Dojście jest od tyłu. Trzeba mieć dłuższy imbus. Ja zablokowałem sobie to koło wiskozy śrubokrętem ale próbowałem też imbusem 4 bodajże i tez się dało. Trzeba tylko znaleźć dobry punkt podparcia żeby niczego nie uszkodzić.
  4. Próbowałem kilkoma kluczami do szlifierek i za każdym razem łamały się te kołeczki. W końcu znalazłem punkt podparcia i udało mi się zablokować srubokrętem.
  5. Koledzy miałem problem z paskiem wielorowkowym. Zauważyłem, że nie jest on dobrze naciągnięty i strasznie buczał na niskich obrotach i przy skrętach. Zakupiłem rolkę napinającą i pasek. Całość wymieniłem pierwszy raz bez żadnych problemów. Zajęło mi to jakieś 4 godz. bo najwięcej problemów było z wentylatorem chłodnicy, to przy nim trzeba sie najwięcej nakombinować. Zrobiłem parę fotek. Nie jest to takie trudne trzeb mieć tylko parę dobrych kluczy nasadowych i płaskich, przyda się jeszcze imbus 8 do odkręcenia wentylatora. http://forum.vw-passat.pl/images/icons/icon11.png 1. Odkręcamy pokrywe silnika. 2. Ściągamy pasek wielorowkowy, żeby zdjąć całkowicie potrzeba odkręcić dolną pokrywe silnika i zdjąć ten krótszy pasek od klimy. 3. Odkręcamy Alternator, wychodzi dość opornie trzeba sobie czymś pomóc. (2 śruby, pierwsza wychodzi bez problemów drugą trzeba zostawić do wyjęcia potem). 4. Cienkim śrubokrętem blokujemy wentylator ( w jego bieżni są do tego otworki co widać na zdjęciu, trzeba ostrożnie żeby nie uszkodzić). 5. Małym młoteczkiem pomogłem sobie zdjąć wentylator, delikatnie pukając żeby nie uszkodzić. 6. Teraz możemy wyjąć drugą śrubę z Alternatora. 7. Trzeba trochę pokombinować żeby wentylator wyszedł ale bez zniechęceń da się to zrobić. 8. Imbusem 6 odkręcamy rolkę i kluczem 13 niżej siłowniczek. 9. Przykręcamy nowy napinacz. 10. Wstępnie zakładamy pasek. 11. Wkładamy wentylator ale nie przykręcamy go jeszcze łatwiej będzie pasek naciągnąć. 12. Teraz pora na alternator. Łapiemy go śrubami, zostawiając troche luzu na regulacje. 13. Rolkę napinacza luzujemy sobie kluczem 19. Naciągamy pasek na wszystkie rolki i wkładamy wentylator łatwiej jest właśnie w tej chwili bo pasek stawiał opór a napinacza nie da się tak dobrze poluzować ku dołu. 14. Dociągamy wentylator, Napinamy napinacz. Klika obrotów silnikiem ale bez odpalania żeby pasek się dobrze ułożył. 15 Możemy sie cieszyć zaoszczędzeniem ok 300 zł Chętnie odpowiem na jakiekolwiek pytania jeśli coś nie jasno wytłumaczyłem. Robiłem to pierwszy raz i zrobiłem już 800 km i jest cisza. Nie słychać już dudnienia przy parkowaniu czy czekaniu na zielone. http://forum.vw-passat.pl/images/icons/icon14.png
  6. Koledzy miałem problem z paskiem wielorowkowym. Zauważyłem, że nie jest on dobrze naciągnięty i strasznie buczał na niskich obrotach i przy skrętach. Zakupiłem rolkę napinającą i pasek. Całość wymieniłem pierwszy raz bez żadnych problemów. Zajęło mi to jakieś 4 godz. bo najwięcej problemów było z wentylatorem chłodnicy, to przy nim trzeba sie najwięcej nakombinować. Zrobiłem parę fotek. Nie jest to takie trudne trzeb mieć tylko parę dobrych kluczy nasadowych i płaskich, przyda się jeszcze imbus 8 do odkręcenia wentylatora. http://forum.vw-passat.pl/images/icons/icon11.png 1. Odkręcamy pokrywe silnika. 2. Ściągamy pasek wielorowkowy, żeby zdjąć całkowicie potrzeba odkręcić dolną pokrywe silnika i zdjąć ten krótszy pasek od klimy. 3. Odkręcamy Alternator, wychodzi dość opornie trzeba sobie czymś pomóc. (2 śruby, pierwsza wychodzi bez problemów drugą trzeba zostawić do wyjęcia potem). 4. Cienkim śrubokrętem blokujemy wentylator ( w jego bieżni są do tego otworki co widać na zdjęciu, trzeba ostrożnie żeby nie uszkodzić). 5. Małym młoteczkiem pomogłem sobie zdjąć wentylator, delikatnie pukając żeby nie uszkodzić. 6. Teraz możemy wyjąć drugą śrubę z Alternatora. 7. Trzeba trochę pokombinować żeby wentylator wyszedł ale bez zniechęceń da się to zrobić. 8. Imbusem 6 odkręcamy rolkę i kluczem 13 niżej siłowniczek. 9. Przykręcamy nowy napinacz. 10. Wstępnie zakładamy pasek. 11. Wkładamy wentylator ale nie przykręcamy go jeszcze łatwiej będzie pasek naciągnąć. 12. Teraz pora na alternator. Łapiemy go śrubami, zostawiając troche luzu na regulacje. 13. Rolkę napinacza luzujemy sobie kluczem 19. Naciągamy pasek na wszystkie rolki i wkładamy wentylator łatwiej jest właśnie w tej chwili bo pasek stawiał opór a napinacza nie da się tak dobrze poluzować ku dołu. 14. Dociągamy wentylator, Napinamy napinacz. Klika obrotów silnikiem ale bez odpalania żeby pasek się dobrze ułożył. 15 Możemy sie cieszyć zaoszczędzeniem ok 300 zł Chętnie odpowiem na jakiekolwiek pytania jeśli coś nie jasno wytłumaczyłem. Robiłem to pierwszy raz i zrobiłem już 800 km i jest cisza. Nie słychać już dudnienia przy parkowaniu czy czekaniu na zielone. http://forum.vw-passat.pl/images/icons/icon14.png
  7. Panowie. Potrzebuje taki napinacz paska wielorowkowego i pasek. Czy macie jakieś namiary na kogoś kto nie drogo sprzedaje czesci samochodowe? Zależy mi żeby były nowe bo widziałem juz agentow co te napinacze używane sprzedawali na allegro. Czy zalecacie coś jeszcze przy tym wymienić? I jak szybko zdjąć wentylator żeby było łatwiej dojść do tego napinacza?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności