Skocz do zawartości

daveeconomic

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O daveeconomic

  • Urodziny 19.02.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Elbląg

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 CC 2.0 TDI 140KM (CBAB) DSG
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzisiejsze ustalenia to brak komunikacji z czujnikiem j367 mimo normalnego napięcia na wtyczce co za tym idzie zapewne uszkodzony czujnik na klemie. Zakodowalem Aku na nowo bo był stary, ładowanie wzrosło do 15-15.2. Tak jak z wąskim rozmawiałem wymienię czujnik zobaczę co będzie dalej. Dzięki chłopaki za chęć pomocy
  2. Sprawdzone wczoraj, wyglądają na idealne ale wiem że mogą być nadpalone tyle że wydaje mi się że dźwięk właśnie idzie z błotnika nie ze skrzynki
  3. Zgadza się dzisiaj po chwili mialem 15v i więcej na multimetrze na Aku i klemach. Bywa że właśnie ma 13 a bywa że ponad 14 i więcej. Po wyjęciu wtyczki z j367 praktycznie nie zmienia się ładowanie. Hmm czyli mówisz że układ jest sprawny. To może faktycznie sam ten czujnik bądź ta wtyczka bo jak już wspomnialem te piny prowizorycznie skrecilem i są tak jak na schemacie czyli prawidłowo. Zostaje nam w takim razie moduł sterowania napięciem i jego przekaźniki bądź też instalacja w nadkolu Powiedz mi czy czy te modele mają tak że rozrusznik może wcale nie zakręcić czyli jakieś odciecie
  4. Jak brzęczyk ci padł to tak samo system cały nie funkcjonuje? Pisk i miga przycisk?
  5. Ja mam CC nie mam chromowanych czujników tylko 12 czujników po 6 w zderzaku srebrne
  6. Czy gen stabilizator napięcia to to samo co regulator napięcia? On może stwarzać problem? Jest opcja jakaś sprawdzenia poprawności jego działania?
  7. Chodzi mi o tą wtyczkę właśnie co podałeś 1 brązowo czarny i 2 fiolet żółty czyli 1 lewa strona do komory a 2 prawa w stronę błotnika?A czyli jednak słuchaj bo mi wydaje się że to nie wina Aku tylko czasami tego przekaźnika i to może być od rozrusznika. Bo jak mój passat zaniemoze to nie kręci w ogóle cyknie tylko z okolicy rozrusznika i zaczyna wariować przekaznik i dopiero jak mu dam dodatkowy prąd to się wzbudza myślę że to może być nadpalony przekaźnik. Bo Aku nigdy nie jest na tyle kaput gdyż czasami świeżo z prostownika nie chce załapać. Ogólnie dzięki bo dużo mi tutaj podpowiedziałem tak myślałem że to nie Aku bo jest nowe praktycznie pół roku 74ah 680a co prawda nie agm. Teraz jeszcze pytanie o alternator wydaje mi się że na foto że wszystkie alternatory mają kostkę do wzbudzenia 2 pionowa a do mojego alternatora wchodzi wtyczka z jednym przewodem co mechanika dziwi skoro do tego czujnika na klemie wtyczka jest z 2 przewodami. Co myślisz? Dzisiaj po odpaleniu lądowanie na alternatorze 13;/ po chwili 13.3, po kilku km 13.89 do 14.19 Czy gen stabilizator napięcia to to samo co regulator napięcia? On może stwarzać problem? Jest opcja jakaś sprawdzenia go?
  8. Witam. Panowie problem z parktroniciem standard wsteczny pisk z tylnego głośniczka i migająca kontrolka. Prawdopodobnie padl moduł dzisiaj będę pewny ale już przesledzilem tematy tych sterownikow i mam pytanie, otóż mój moduł to 3AA 919 415G pod PLA czy L bądź H na końcu pasuje bo nie mogę znaleźc z G;/ trzeba coś zmieniać kodować?
  9. Kolego podalbys mi kolejność ułożenia kabli we wtyczce? Rozebrałem kostkę o nie zaznaczyłem. Brązowy idzie z lewej strony prawdopodobnie. Jadę zaraz na kompa walczyć z tym i zakodować aku
  10. Podrzuci ktoś wskazówki dotyczące kodowania Aku? Chodzi mi o pewne informacje i jakby ktoś był tak uprzejmy cyknąć fotkę wtyczki 2 pinowej do tego czujnika na klemie minusowej, rozebrałem ja ale nie zaznaczyłem ułożenia kabli
  11. Fajnie tylko ja nie pytam jakie ma oznaczenie klema tylko czy może być przyczyną, czy ktoś ma doświadczenie z tym i głównie o alternator...
  12. Możesz mi powiedzieć jak to zrobić? Aku kodować faktycznie czy to pic na wodę? W ogóle coś dziwnie on podaje wg miernika 14, przez obd 13.50. tak myślę że to tu jest problem. Jakie powinno być ładowanie. Jeszcze dzisiaj chcę spojrzeć bo wydaje mi się że mam alternator nie odpowiedni zerkne na naklejce było 140A a czytam wszędzie i sprawdzam że przy tym motorze występował tylko 180 A i się zastanawiam czy to może być przyczyna. A ten układ kontroli akumulatora może być problematyczny
  13. Przerabiam nadal problem ze swoim CC odnośnie braku odpalania. Dzisiaj sprawdzałem ładowanie i rano na zimno było 14-14.2. natomiast po rozgrzaniu spadło do 13.5, 13.2, 13.1 nawet pokazywało. Nie bardzo rozumiem o co chodzi. Na minusowej klenie jest jakiś moduł z 2 linowa wtyczka czytałem że gość miał podobny problem i winny był ten przewód, zastanawiam się czy to możliwe czy odpięcie wtyczki coś pomoże? I będzie w pełni ladowal czy jednak.to jakiś czujnik? Czy Aku musi byc zakodowane i faktycznie może to mieć tak ogromne znaczenie choć wszyscy twierdzą że nie. Czy może jakiś regulator napięcia może wariować. Auto widmo ogolnie
  14. Witam. Nie mogę napisać prywatnej wiadomości na tel. Masz jakis pomysł Jurek? Czy ten sterownik może robić ten problem czy też cykac? Kurde niby jak podłącze kable to potrafi zajarać nie zawsze w sumie nie wiem o co chodzi. Te masy jeszcze raz przejrzeć?

    1. daveeconomic

      daveeconomic

      Jeszcze myślę o tej kostce na klenie minusowej bo miałem przerwane przewody k zarobiłem je ale nie wiem czy dobrze;/ mógłbyś podać jak wyglądają kable w tej 2 linowej kostce bo rozebrałem ale nie zaznaczyłem sobie i nie wiem czy to to

  15. Jurek weź mi przybliż temat czy ten sterownik może być przyczyną, skrzynia chodzi ok 110 tys przebiegu. Nic nie mogę znaleźć na temat tego sterownika, czy może on cykax albo odcinać rozrusznik?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności