Karton
-
Liczba zawartości
25 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Karton
- Urodziny 06.12.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Dolnośląskie
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TSI 162 kW (CXDA)
-
Rok produkcji
2016
-
Witam wszystkich forumowiczów czy ktoś wie jak wymienić parownik klimatyzacji w passacie B8, koroduje z nawiewów leci biały pył, dziękuje za odpowiedzi
-
Ja mam 1.8 t awt w tiproniku czy mogę polecić ciężko powiedzieć zależy na jaki egzemplarz się trafi i ile ma się pojęcia o tym aucie laptop i vag com to podstawa przy problemach auto ma w sobie drogie zabawki katalizator dwie sondy turbo no i nastawnik faz rozrządu. W internecie piszą że do b5 są tanie i dostępne części ale to kit bo często trzeba kupować oryginały żeby nie było błędów i działało a i wymiana tych rzeczy nie jest łatwa i lekka żeby bawić się w tanie zamienniki. Spalanie owszem w 8 się zmieścisz a jak będziesz jeździć koło 100 ale żeby tak jeździć to wystarczy 1.4 bez turbo a jak chcesz wykorzystywać potencjał auta to przynajmniej 10 l trzeba liczyć.
-
Kick down znajduje się pod pedałem gazu jak na wyłączonym silniku wciśniesz gaz do oporu poczujesz jak wciskasz pedałem ten przycisk służy on do redukcji biegu jak wciśniesz gaz do oporu.
-
Dzięki za odpowiedzi zamówiłem sobie tester ciśnienia ale zanim przyszedł sprawa się wyjaśniła to skrzynia biegów a dokładnie to konwerter hałas dochodził z połączenia silnika ze skrzynią panewka na konwerterze się rozleciała i wyleciał olej ze skrzyni.
-
5W 50 bo taki na forum zalecano a wcześniej był mobil 10 w 40 zrobiłem przy wymianach oleju dwie płukanki a kontrolka oleju nigdy się nie zapaliła
-
Mam taki problem jak odpalę auto to na zimnym silniku słychać cykanie i na gorącym też wzrasta ze wzrostem obrotów do 2000 powyżej nie słychać przy zamkniętej masce słychać przy kołach a na otwartej też przy kołach. Jak to panewka to ciekawe dla czego auto w ogóle nie katowane jazda spokojna olej mobil 5 W 50 co 8 tysięcy wymieniany auto ma 180 tysięcy najechane
-
Ten gwizd to układ SAI dodatkowe powietrze do rozgrzania katalizatora a alarm od oleju na czerwono to nie poziom a ciśnienie za niskie miska w dół i smok pompy do czyszenia. Poczytaj sobie tematy ciśnienie oleju 1.8t już pare osób przez to silnik zatarło.
-
Witam o ile dobrze pamientam to temperatura ma prawo się wachać od 85 do 105 stopni i w tych zakresach wskazówka na zegarach stoi na środu rzeby nie irytować kierowcy. A sprawdź sobie w etce jaka jest temperatura załączania wentylatora bedzie podana jak znajdziesz czujnik.
-
1.8T zgasł w czasie jazdy nie odpala błąd 17953
Karton odpowiedział wladek1181 → na temat → Diagnostyka VAG
Witam a mógłbyś zdradzić dlaczego silnik wymieniałeś AWT uchodzą za trwałe -
MIGAJACA KONTROLKATROLKA CISNIENIA OLEJU - B5 1.8T
Karton odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam , ma do znaczenia to że powinien być z zaworem zwrotnym nie mylić z zaworem bocznikowym po to by olej nie spływał z napinacza do miski olejowej i przy porannym rozruchu silnika nie dzwonił napinacz łańcuszka wałków. Z tego co wiem to są dwie firmy filtrów z zaworem zwrotnym BOSCH i KNEHT -
AZM posiada moduł a fachowo trasformator zapłonowy
-
Witam a ja mam takie pytanie niedawno wymieniałem króciec i wraz z nim czujnik temperatury na orginalny vw audi ale nie kupiony w serwisie tylko w sklepie internetowym i po sprawdzeniu vagiem temperatura dla silnika 61 jest o 5 stopni wyższa niż dla zegarów 56 jak sinik stygł a na zimnym silniku o 2 stopnie. Czy czujnik jest sprawny?
-
A ile cie taka instalacja gazowa kosztowała ?
-
Witam czy to możliwe i w porządku że jak bym moim paskiem jechał codziennie po 4km do pracy i z powrotem i zrobił bym tak z 50km to spalanie by było 20/l 100km bo tak mi wychodzi. 50 km i 10l poszło.
-
Witam czy to normalne że mój passek jak jest zimny i zaczynam jechać pokazuje 99.9l/100 i spada potem 70l/100 i tak dalej