Skocz do zawartości

jacekw

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jacekw

  • Urodziny 26.04.1966

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 143KM (CBAC)BlueTDI
  • Rok produkcji
    2009
  1. Ja wymieniałem wyciągałem całe silniczki a potencjometry wymieniałem w wyjętych silniczkach (wersja z zielonym potencjometrem), tak że w gestii wyciągnięcia samego potencjometru to nie pomogę) Od strony pasażera to łatwo wyciągnąć silnik (były opisy). Od strony kierowcy trudniej. Oto moje dwa patenty: 1. odchylenie blachy to nie rób poprzez podkładanie jakichś kołków tylko kup najmniejszy pas transportowy np. https://allegro.pl/oferta/pas-transportowy-do-opasania-1-2m-25mm-czerwony-7378843996 i przy pomocy niego odciągniesz blachę a żaden kołek nie będzie ci przeszkadzał. 2. kluczyk bit torx 15 kup przedłużany (lekko go podszlifuj) i wbij w klucz oczkowy grzechotkowy 6 dzięki temu będziesz mógł w niewygodnej pozycji jedna ręką odkręcić te górną niewidoczną śrubę. Pozdrawiam.
  2. Pisałem w poniedziałek we wtorek. Usterka okazała się banalna. Nie można kalibrować silnika bez założonego ramienia (tak jak ja to robiłem na zapasowym silniku) ponieważ wtedy nie działa ogranicznik i oś potencjometru wychodzi poza dopuszczalny zakres. U manie oś ramienia wysunęła się nieznacznie z potencjometru i chociaż silnik poruszał ramieniem i klapą to jednak brak ograniczenia powodował problem. Po wciśnięciu ramienia do silnika wszytko się naprawiło i mogłem poprawnie skalibrować silnik od klapy.
  3. Tak, wykonana, lecz normalnie przy kalibracji sterownik wychyla klapy od minimum do maximum i zapamiętuje stany skrajne a u mnie przy tym silniku stany skrajne są 0,0 i nie zmieniają się. Kalibrowałem zarówno przez interfejs jak i przez naciśnięcie kombinacji klawiszy na klimatroniku. Pozostałe silniki kalibrują się prawidłowo (od ok. 20 do ok. 220). Ten pewnie się nie kalibruje bo cały czas jest na nim błąd. Pozdrawiam
  4. Cześć. A ja mam problem inny chyba niż wszyscy (klimatronik w passacie B6) Błąd 0711 (1809) niedający się skasować. Ale żeby było ciekawiej to silniczek V158 działa i porusza klapą (można to zaobserwować regulując lewym pokrętłem temperatury lub nastawami podstawowymi - to ogarniam). Natomiast dziwne jest to, że w odróżnieniu od pozostałych silników w kanale 12 wartość mierzona jest w zakresie powiedzmy od 30 do 225 a wartości pozostałe tj. oczekiwana, minimalna i maksymalna jest równa 0. Silnik zmieniałem bo mam dwa po regeneracji (wymianie potencjometrów zakupionych na aliexpress po 1USD) ale na wszystkich działa tak samo (błąd pozostaje ale ramieniem rusza). Trudno określić czy mimo błędu sama regulacja temperatury działa poprawnie czy nie. Może ktoś coś pomóc?
  5. Próbowałem przekodować na 412100 ale powodowało błędy wię wróciłem do 012120. Jak macie doświadczenie w zestawie: 1K8 035 730 C, RNS 310 to piszcie. U mnie BT działa jedynie w ten sposób, że wybierać i odbierać muszę z telefonu a na RNS310 pojawia się tylko mała słuchawka. Żadnych innych informacji na RNS310 czy FIS. pozdrawiam
  6. a jak masz kodowanie RNS310 moje: Adressword : 37 Numer VAG :3C0035270 Nazwa :System nawigacji Opis ster. :J794 RNS310 Komunikacja :UDS, VW_RNS310 A02007 Wersja SW :0212 Kodowanie :000004010400000000000000 pozdrawiam
  7. koledzy czytam podobne wątki o zestawie głośnomówiącym do paasat b6 2009r i nie mogę ruszyć z miejsca (passata mam od tygodnia) otóż tak: mam moduł 1K8 035 730 C (był w samochodzie) mam wieszk na desce rozdizelczej (był w samochodzie) mam RNS 310 (był w samochodzie) mam kierownie bez funkcji dodatkowych dokupiłem 3c0 051 435 (do nokia 6310 i itp) mam telefon nokia 6310i działa na BT czy w tej kombinacji możliwe jest wyświetlanie nr tel. na wyświetlaczu RNS 310 lub wyświetlaczu pomiędzy zegarami czy da się odebrać rozmowę przychodzącą nie dotykając telefonu.
  8. Przyłączam się do pytania o zaszyty do passata B6 po lifcie zwłaszcza z silnikiem TDI 143 KM BLUE (może ty BERLINER już gdzieś znalazłeś to daj znać) pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności