Skocz do zawartości

Żunio

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Żunio

  • Urodziny 23.04.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Maniek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wąbrzeźno

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (RP)
  • Rok produkcji
    1991
  1. Najpierw sprawdź czy to na pewno radio. Podładuj aku jeżdżąc kilkanaście km albo podłącz pod prostownik, następnie włóż spowrotem aku i odstaw na noc wyciągając przy tym wtyczkę od zasilania radia. Rano sprawdzisz czy aku jest ok czy padł bez zasilania radia. Drugie co powinieneś zrobić to sprawdzić pojemność aku ale to można sprawdzić tylko specjalnym przyrządem dostępnym często w punktach gdzie sprzedają akumulatory. Może już jego czas dobiegł końca. Ty możesz sprawdzić jedynie ładowanie na włączonym silniku które powinno wynosić około 14,5 V. Jeżeli stwierdzisz że to jednak radio robi zwarcie to sprawdź wszystkie przewody czy nie są przetarte, szczególnie te zasilające (+) i czy są podłączone do odpowiednich pinów w kostce. Może ktoś coś pozamieniał albo zrobił jakąś redukcje z kostek.
  2. OK. Co do wtrysku to tak jak pisałem miałem go na stole, czyściłem i oglądałem z każdej strony jak wymieniałem poduszkę gumową z podstawą. Obecnie wężyki mam wypięte ale przynajmniej do filtra wchodziły prawidłowo dalszej drogi nie sprawdzałem więc zrobię to w najbliższym czasie, to samo z przewodami podciśnienia. Z rozruchem nigdy nie miałem problemów. Palił nawet w poprzednią zimę przy -20 st. Ogólnie benzyna służy mi do odpalania i złapania temperatury przez silnik, później przełączam na gaz.
  3. Hmm kolego Twoja teoria ma się nijak do praktyki. Jeżdżę na Rosje po paliwo i obracam się w kręgu gdzie 70% pojazdów to Passaty B3, B4. Mało tego ludziska nawet żeby więcej wlać najeżdżaja na specjalne podesty żeby był przechył na lewą stornę. Ja tego nie robię ale to częsty widok na stacjach. Nikt kogo pytałem nie spotkał się z taka dolegliwością jak moja wiec prawa fizyki raczej trafione są jak kulą w płot. Pzdr.
  4. A jakie on spełnia zadanie ? Po odłączeniu go nie widzę żadnej różnicy w pracy silnika czy w spalaniu, za czystość benzyny odpowiada filtr paliwa a filtr węglowy ?
  5. Leci z filtra węglowego. Po prostu filterek przepuszcza i cieknie paliwo tak jakby coś przytykało drogę do baku. Dokładnie nie wiem czy ciśnienie rozpiera przewód który doprowadza paliwo czy rozpiera filtr u góry. Ciężko to ustalić bo to się sączy i leci po obudowie z górnej jego części a nie leci ciurkiem. Tak jak pisałem z czytanych postów ktoś dostał porade że za tym może stać czujnik ciśnienia paliwa. Innych rad nie znalazłem na ten problem. Przewody są dobrze osadzone z objemkami i nie spadają więc myślę że gdyby ciśnienie wypierało paliwo przewodem to byłby przynajmniej luźny chociaż reguły nie ma. Podkreślam że to tylko na zbiorniku Full i szczególnie w lato gdzie paliwo zwiększa swoją objętośc i ciśnienie nawet stojąc w bezruchu w beczce.
  6. OK, Wielkie dzięki. Co do wyszukiwarki forumowej, nie wiem czy to dlatego że jestem "nowy" ale bardzo mało tematów wyszukuje, z reguły "Nie ma takiego tematu" natomiast wpisując ten sam temat w google znajduje mi kilka wątków właśnie z obecnego forum. Podobnie jest u mnie z fotkami których brak w postach a mimo to dyskusje na ich temat się toczą. Coś jest nie tak, ale wracając do tematu. Wyciągałem cały wtrysk i czyściłem również tą membrankę nie dalej jak 3 m-ce temu ze wzgledu na wymianę tej grubej gumowej uezczelki z podstawą nie wiedząc że to właśnie to, więc raczej u mnie z tym powinno być ok a pytam dlatego że nie wiedząc sugerowałem się szukając zaworów na aukcjach i pokazywane były jako "zamknięte puszeczki z króćcami. Nigdzie nikt nie sprzedawał w takiej postaci. Na myśl o sprawdzeniu tego ustrojstwa skierował mnie problem przelewania się paliwa przez filt węglowy znajdujący się pod obudową filtra powietrza przy stanie zbiornika MAX. Czytając podobne tematy ogólnie stwierdzono że przyczyną jest regulator ciśnienia paliwa. Kilka razy mi się zdarzyło przelewanie w lato tracąc jakieś 5l benzyny przy przejechaniu 50km jednym ciągiem. Odpiąłem filtr węglowy (dwa wężyki) zaślepiając jedną końcówkę a drugą skierowałem do umocowanego kanisterka 5L. Problem zimą jest mniejszy bo przy tankowaniu Full ze zbiornika leci około 03L przy przejechaniu 50km. Jeżeli ktoś ma jakieś sugestie chętnie wysłucham Wesołych Świąt.
  7. Koledzy szukam i szukam i znaleźć nie mogę. Potrzebuję fotki gdzie jest ten regulator ciśnienia paliwa w B3 1,8 RP monowtrysk. Wszędzie albo linki nie wchodzą albo fotki wygasły a podejrzewam z przekopanych tematów na forum że u mnie padł. Będę wdzięczny.
  8. Podepnę się pod odgrzanego kotleta. U mnie jest takie zjawisko z wycieraczkami że wszystko działa oprócz włączenia w dół przełącznikiem zespolonym. To znaczy działa ale nie tak jak trzeba. Po przełączeniu w pozycje czasówek chodzą tak jak na "I biegu" zamiast z opóźnieniem, dziwne zjawisko tym bardziej że przełączając światła krótkie na długie, wycieraczki w tej pozycji zatrzymują się. Dodam że spryskiwacz i 4 "machnięcia" działają poprawnie, to samo na biegu I i II. Sam przełacznik odpada bo on podaje tylko stykiem drogę a wycieraczki w dolnej pozycji się włączają. Z tego tematu podejrzewam sterownik częstotliwości pracy. Tylko gdzie on jest i jak go sprawdzić nie mając zamiennika ? Dużo widzę tematów o wycieraczkach ale mało kto pisze jak sobie poradził z problemem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności