-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O kamilp25
- Urodziny 21.05.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Kamil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Strzelin/Wrocław/Jelcz Laskowice
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
-
Rok produkcji
2000
-
kamilp25 obserwuje zawartość → CZUJNIK POZIOMU OLEJU W AFN 1.9 sprawdzanie i omijanie
-
CZUJNIK POZIOMU OLEJU W AFN 1.9 sprawdzanie i omijanie
kamilp25 odpowiedział wojti k → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Ok. Wielkie dzięki kolego za podpowiedz. W najbliższym czasie nie będę w stanie tego ogarnąć ale jak tylko znajdę chwile to to zrobię. Pozdrawiam -
CZUJNIK POZIOMU OLEJU W AFN 1.9 sprawdzanie i omijanie
kamilp25 odpowiedział wojti k → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam. Tak jak pisałem po wymianie czujnika błąd był nadal. Zacząłem szukać miernikiem po instalacji. Jakim sposobem błąd zniknął. Wychodzi na to że przypadkiem nie wiem gdzie usunąłem usterkę. Możliwe że któreś połączenie przewodów było przyczyna błędu. Dziękuje koledze marian6666 za próbę pomocy:piwo:. Pozdrawiam -
CZUJNIK POZIOMU OLEJU W AFN 1.9 sprawdzanie i omijanie
kamilp25 odpowiedział wojti k → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Dziękuję kolego ale wysłałeś mi jak reanimować czujnik. A co jeśli ja wymieniłem na inny sprawny i dalej jest błąd? Sprawdziłem miernikiem przewody i w dwóch skrajnych jest napięcie a środkowy to masa. Powiem szczerze że już nic nie rozumiem. Spróbuje według Twojej instrukcji naprawić stary czujnik. -
CZUJNIK POZIOMU OLEJU W AFN 1.9 sprawdzanie i omijanie
kamilp25 odpowiedział wojti k → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam panowie. Odświeżę stary temat ale nie mam wyjścia. Przeczytałem już chyba wszystkie posty na tym forum na temat czujnika poziomu oleju i błędzie oil sensor werkstatt. I teraz moje doznania. Komunikat zapalił się w gorący dzień po umyciu auta jakiś rok temu. Tylko nie zaraz po umyciu a jakieś 4 godziny po. Przez te 4 godziny auto było tylko raz uruchomione na chwilkę ale błędu nie było. Próbowałem reanimować czujnik i na nic moje starania wiec kupiłem używany ale sprawny czujnik. Po wymianie i usunięciu błędu VAGiem błąd nadal wyskakuje (zwarcie masy czy coś takiego). Mechanik powiedział że to może być problem z instalacją do tego czujnika. Może ktoś wie co mogło się rozłączyć albo uszkodzić?? Albo może ktoś z szanownych kolegów ma jakiś schemat podłączenia tego czujnika?? Pozdrawiam. -
Ja u siebie najpierw szlifowałem lampy papierem 1000 a potem 2500 mikronów. Oczywiście z wodą. Po umyciu nałożyłem zwykła pastę tempo lekko ścierną i polerowałem polerką. Oczywiście trzeba uważać żeby nie przepalić. Efekt miażdżący. Oto zdjęcia przed w trakcie i po polerowani.