![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
cheapz
-
Liczba zawartości
12 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O cheapz
- Urodziny 25.04.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Koszalin
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
-
Rok produkcji
1998
-
Spadające (falujące) obroty - benzyna
cheapz odpowiedział MrWho → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Niedawno miałem podobny problem w silniku 1.8 ADR ,niestety była to cewka zapłonowa,niestety bo trudno ją dostać , czasami za 30 zł czasami za 230 a nowa w inter-carsie około 1200 zł , jeśli macie jakiś namiar na tani sklep to proszę o namiar bo to juz 3 cewka ze szrotu ... -
Duże spalanie, latające obroty 1.8 20V APT 16518 vag
cheapz odpowiedział hpnoti → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Jeśli masz gaz to w 80% sonda lambda na vagu będzie pokazywała błąd,nie przejmuj się tym. -
polecam akumulatory firmy Jenox, kupiłem za przystępną cene i naprawdę długo wytrzymują.
-
[INSTRUKCJA] B5 WYMIANA PRZEGUBU osłony gumy PORADNIK
cheapz odpowiedział nakonr → na temat → Poradniki i instrukcje
Gratulacje kolego, świetny instruktaż ! -
Czujnik został wymieniony,jest sprawny. Pozdro
-
Niestety termostat sprawny, nie mam już pomysłu co to mogłoby być. Może wiskoza ?
-
Wydaje mi się ,że prawidłowo. Jutro wszystko jeszcze raz sprawdzę i dam znać.
-
Pilkington, ew. NordGlass ale zależy od surowca - raz dobre szkło przychodzi a raz tandeta (pracuje na produkcji tych szyb)
-
Ok dzięki, wszystko sprawdzone. Auto maksymalnie nagrzewa się do 77 stopni, gdy stoi temperatura gwałtowanie spada do 69-70 stopni, nagrzanie trwało około 15-20 minut, auto strasznie wolno się nagrzewało. Dodam ,że w pierwsze dni zauważenia usterki auto grzało się do 84 stopni a następnego dnia już do około 70. Pozdro
-
Mógłbyś mi przybliżyć jak to sprawdzić za pomocą climatronica ? Jestem zielony w tych kanałach itp... pzdr
-
Wymieniałem ze znajomym mechanikiem,prawdopodobnie to nawet nie był termostat bo zrobiliśmy test w szklance gorącej wody i ładnie odbijał,nowy tak samo. Myślałem ,że to wadliwy czujnik temperatury ponieważ samochód zagrzewa się w miare szybko (jest ciepło w kabinie i ładnie grzeje ogrzewanie) ale czujnik wymieniony i dalej tak samo. Auto maksymalnie grzeje się do 1/4 wskaźnika.
-
Ja z kolei mam inny problem. Silnik się nie grzeje, myślałem ,że to termostat - wymieniłem ale bez zmian, układ odpowietrzony,nowy płyn chłodniczy zalany, jakieś pomysły co to może być? Pozdrawiam Passat B5 ADR 1.8 125 KM