Skocz do zawartości

ptaq_p

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ptaq_p

  • Urodziny 08.09.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    PtaQ
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Legnica

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Ja też mocno rozmyślałem gdzie w swoim b5 zamontować CB Uniden 520. Wybór po wielu przemyśleniach padł na mały schowek tuż pod włącznikiem świateł. No i powstał problem za szerokiego radia do wnęki schowka, dlatego schowek przeszedł następująca modernizację: - wycięcie boku schowka, od strony drzwi, tak aby można było wsunąć CB wycięcie to wykonałem lutownicą, "paląc plastik" ze względu na utrudniony dostęp. Swoją lutownicę wyposażyłem w długi grot z drutu 1,5 mm2. Uprzednio wyciągnąłem gumową podkładkę z wewnątrz. Gdybyście zabierali się za takową operację pamiętajcie o tym ,iż wycięcie to musi być pod kątem ze względu na budowę schowka. -następnie, aby CB można było wsunąć należy dokonać nacięć na przedniecj części schowka. Nacięcia wykonane brzeszczotem. Wsunięte CB w wykonany otwór i nacięcia umożliwiające wsunięcie radia prezentuje się następująco: -Z tyłu ścianki wykonałem dwa otwory. Jeden większy celem przeprowadzenia wtyku anteny. Drugi mniejszy celem przełożenia oryginalnego kabla zasilającego wraz z bezpiecznikiem: Efekt końcowy: Powyższe modyfikacje nie wymagają żadnego dodatkowego montażu CB ponieważ siedzi ono bardzo ciasno i nie telepie sie na żadnych dziurach. Głośnik nie wymaga żadnego montażu w innym miejscu ponieważ akustyka jest poprawna. W pobliżu mamy skrzynkę bezpieczników z których możemy zasilić tak jak chcemy CB, tzn. + po stacyjce, lub po przekręceniu kluczyka. Tuż obok również znajduje się słupek plastikowy, którym to możemy swobodnie zejść kablem CB i progami pociągnąć instalację antenową w pożądane miejsce. CB jest pod ręką i nie rzuca się mocno w oczy. W przypadku przyciemnionych szyb i wyeliminowania srebrnej części podłączenia gruchy praktycznie wogóle nie widoczne. Gruszkę montujemy w dowolnym miejscu. Ja zamontowałem na drzwiach (w wolnej chwili zrobię foty zmodyfikowanego oryginalnego uchwytu i miejsca zamocowania, które nie ingeruje w tapicerkę).Warto pomyśleć o kilku diodach LED zamontowanych nad CB celem jego podświetlenia (w moim przypadku zostanie to wykonane później). Jedynym minusem tego rozwiązania jest fakt, iż osobie praworęcznej na początek będzie ciężko się przyzwyczaić do leworęcznego obsługiwania CB. Zdjęcia niestety podczas montażu wykonywałem telefonem stąd ta kiepska jakość.
  2. W lipcu 2008 wymiana obu końcówek, razem z regulacją, gwarancją, zapłaciłem ok.320zł u Patera
  3. Dokładnie passacina była tak jak napisałeś, jednak to Żoneczka nim się przemieszczała. W każdym bądz razie pozdrowienia przyjęte i LUSTERECZKO.
  4. Ja dzisiaj wracając z pracy, no wiecie fotoradar, to zwolniłem, bo przecie może robić fotki. Za foto jak to każdy redukcja gaz w podłogę no i gdyby nie aftobus, który wyhamował me zapędy to by mnie ustrzelili, bo cwaniaki ustawili się jakieś 200 metrów za foto. Coraz częściej na taki pomysł wpadają, bo tak jak ja robi wielu:p
  5. ptaq_p

    Naznaczeni

    1. ptaq_p - PtaQ 2. Dolnośląskie 3. Wlepa na tylniej szybie
  6. Opis jak ściągnąć kierę http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=51&Itemid=9 Ja wykonywałem i zalecam: -przed podejściem do zabiegu odłączyć całkowicie akumulator (najpierw klema masy, później PLUS/zakładając spowrotem pierwszy PLUS, drugi minus) -potrzebny będzie solidny płaski wkrętak - nie duży ale taki co nie będzie się wyginał, to do zatrzasków poduszki, tu trochę się namęczyłem zanim zakumałem jak,ale już nie pamiętam -duży, ale naprawdę duży IMBUS do śruby pośrodku kierownicy Powodzenia
  7. Sądząc po zdjęciu posiadasz alarm Seo Concerto.O ile dioda jest od alarmu to po 7-mio krotnym szybkim wł/wył zapłonu w stacyjce dioda powinna zapalić się na 3 sekundy (nic nie robisz w tym czasie ani w ciągu kilku następnych sekund).W ten sposób sprawdzisz czy to jest to co myślę, bo tak naprawdę w podobnych obudowach na rynku pokazało się ogrom alarmów m.in. :prestige. Czujnik uderzeniowy który opisujesz powinien posiadać diody led sygnalizujące działanie. W chwili gdy załączysz z pilota powinna zapalić się dioda,a następnie w chwili pobudzenia/uderzenia kolejna lub świecąca zmienić kolor. Jeżeli nic się nie dzieje bo nie posiada żadnej diody pozostaje Tobie zmierzenie, czy w chwili załączenia pojawia się masa do układu zasilaina czujnika (+12V doprowadzane stale). Funkcja, która Cię irytuje jest to "rearming" -automatyczne uzbrajanie systemu na wypadek przypadkowego wyłączenia systemu. Jednek funkcja ta u Ciebie działa tak a nie innaczej ze względu na niewłaściwy montaż alarmu lub celowe później odłączenie sygnału czujników drzwi. Przypuszczam, iż drzwi były podłączone, jednak w chwili uszkodzenia mikrostyku ktoś odłączył je od alarmu dołożonego ponieważ ten nie pozwalał na zamknięcie auta z pilota widząc ciągle otwarte drzwi,a tak zostawił sobie chociaż w końcowym efekcie sterowanie centralnego z pilota no i diodę straszaka. Zamknięcie się drzwi w chwili przekręcenia kluczyka funkcja"safety lock"-obsługa centralnego zamka z stacyjki. Jak już sprawdzisz ten motyw z stacyjką i diodą i okaże się,że jest właśnie tak jak opisałem to mogę przesłać na e-mail niezbędne instrukcje obsługi, montażu i programowania alarmu Seo Concerto, abyś mógł doprowadzić swoje zabezpieczenie ukochanego paska do porządku.Nie ukrywam, że podstawą do zrobienia porządku z alarmem będziesz musiał naprawić mikrostyki w drzwiach. Pozdrawiam
  8. Witaj. Poniżej przykłady "zgryzu" alarmów z życia wzięte: 1.Podłączenie nieoryginalnego alarm pod oświetlenie wewnętrzne, co powoduje, że w chwili gdy posiadasz załączone oba alarmy i otwierasz oryginalny to ten automatycznie załącza oświetlenie kabiny tym samym wzbudza ten drugi.Aby ominąć to należy wykonać podłączenie pod lampki w drzwiach 2.Nieoryginalny alarm posiada czujnik wibro/wstrząsowy/stłuczeniowy wzbudzający się w chwili gdy rozłączenie alarmu fabrycznego otwiera centralny(jednorazowe z wszystkich drzwi "stuk" rygli. 3. Wpięcie się w lampkę oświetlenia "słabym" alarmem może powodować wzbudzanie się. Nie zbadano niestety tego dokładnie, poprostu dokonano przełączenia pod oświetlenie drzwi. 4.Nie prawidłowe podłączenie sterowania centralnego zamka z nieoryginalnego alarmu w instalację samochodu. Końcowy efekt to impuls "otwórz centralny zamek" tak naprawdę informuje oryginalny alarm o otwarciu no i wycie. Reasumując na forum ogrom informacji jak podłączyć alarm i gdzie. Odnajdź i skonfrontuj z swoim montażem. Prawidłowo założony alarm nieoryginalny i podłączony do centralnego zamka w chwili rozłączenia rozłącza również oryginalny alarm. Pozdrawiam
  9. Z tego co pamiętam można przestawić sposób sygnalizacji końca płynu do spryskiwaczy(tylko kontrolka i brak informacji na wyświetlaczu) zmieniając w któreś funkcji bodajże KRAJ (szukaj bo na forum czytałem) i w zamian tego zyskujemy przypomnienie o niezapiętych pasach.
  10. Witajcie. Tuning ten dotyczy automatycznego domknięcia elektrycznych szyb z tyłu po jednym naciśnięciu guzika "do góry". Wg opisu na początku pierwsze paski posiadły, kolejne jedynie przednie. Pozdrawiam
  11. Witajcie. Do kolegi Tomczak i osób zainteresowanych podwyższeniem poziomu zabezpieczenia swojego autka podaje dodatkowe możliwości powiadomienia GSM: - odpowiedni moduł GSM i oczywiście prawidłowo wysterowany może nas informować SMS'em lub/i dzwonieniem o próbie włamania do naszego złotka, nie tylko nas ale np. kilka numerów (My, żona, teściowa:) - taki moduł GSM umożliwia poprzez odpowiednie podłączenie np. poinformować skąd nastąpił alarm (drzwi, czujnik holowania, wibro[cz. wstrząsowy]), możemy sprawdzić czy nasz pasio ma załączony alarm itp. - jeżeli moduł posiada wyjścia sterowalne, możemy zdalnie w przypadku np. zniknięcia naszego autka, odłączyć zapłon, uruchomić alarm lub jeśli ten został pokonany przez intruza wysterować SYRENKĘ - niektóre modułu GSM posiadają funkcję "PODSŁUCHU" umożliwiającą podsłuchanie w każdej chwili co się dzieje w naszym autku, lub też co robi podróżująca żona w naszym aucie:cool: - to co teraz napisze myślę najbardziej zainteresuje ( uwierzcie mi to nie jest reklama): Bierzemy do modułu wsadzamy kartę operatora Plus. Uruchamiamy usługe "Wiem gdzie jesteś" (informacje na www operatora). Polecam solidnie schować moduł/ telefon i wykonać zasilanie rezerwowe. Efekt końcowy to możliwość zlokalizowania swojego samochodu na podstawie BTS'ów operatora, dokładność sprawdzona z najgorszym wynikiem 0,5km. Otrzymana informacja o zlokalizowaniu posiada oprócz skrzyżowania ulic lub ulicy i miasta współrzędne geograficzne, na podstawie których korzystając z neta możemy zobaczyć punkt na mapie. Plusy czegoś takiego chyba nie muszę pisać. Tak naprawdę posiadamy pseudo GPS'a zamontowanego w swoim samochodzie w kwocie o wiele wiele niższej niż takie urządzenie, co prawda dokładniejsze. Powiecie no tak ale trzeba włożyć nr, a jak numer to najlepiej abonament, a to duże opłaty. Właśnie że nie. Powyższy operator posiada w w swoich usługach sam abonament (bez fona) za 10 zł brutto co m-c. Kwota myślę śmieszna jak za spokojniejszy sen. :6:56:Minusy powyższego to: - niezawodność uzależniona od klasy sprzętu użytego, - niestety większość tanich modułów GSM współpracuje z telefonami wycofanych z produkcji (czytaj : musisz zaopatrzyć się w używkę w dobrym stanie) - wszystko jest realizowane za pomocą usługodawcy i jeśli coś u niego zawiechę zaliczy no to mamy ZONK; - moduł taki musi sie znajdować w odpowiedniej odległości od cz. ultradzwiękowego naszego alarmu, aby nie następowały wzbudzenia alarmu od nośnej logowania/przelogowania; - do maksymalnego wykorzystania powiadomienia potrzeba wiedzy elektronicznej, no i "praktyki":confused: Dobra koniec mego poematu. Temat ten możemy rozwijać w nieskończoność. Macie pytania, podklejajcie się!!! Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności