Skocz do zawartości

ToxicPie

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ToxicPie

  • Urodziny 13.10.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kielce

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ARG)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Pojechałem rano dzisiaj do mechanika, wjechałem na podnośnik, mechanik chyba poluzował odpowietrznik ("chyba" dlatego że ja byłem w aucie i nic nie widziałem ;p), kazał pompować pedałem hamulca i się polepszyło. Powiedział że dwa duże bąbelki poszły i faktycznie hamulec już tak nie pływa, chociaż mnie wydaje się że powinno być lepiej. Wydaję mi się że powinien "łapać" wyżej. A tak na marginesie to przy odpowietrzaniu jakie miało dziś rano miejsce odkręcony został tylko jeden odpowietrznik przy kole tylnym prawym (tym przy którym wyskoczył tłoczek i był zacisk zdejmowany) i moje pytanie brzmi: czy nie powinno się odpowietrzać całego układu czyli przy każdym kole? PS. Dziś się również okazało że spryskiwacze chyba padły... kilka dni ich nie używałem( nie miałem płynu w zbiorniczku) i kiedy dzisiaj chciałem je włączyć nie słychać pompki... ale to już inny watek trzeba znaleźć Pozdrawiam serdecznie
  2. Dzięki kolego Stalker za strzał w potylice Niestety nie daliśmy rady wcisnąć tłoczka z powrotem na miejsce, wyskoczył za bardzo i klucz do wkręcania tłoczków nie chciał się zmieścić miedzy zaciskiem a tłoczkiem. Dzisiaj rano na awaryjnych i z prędkością ślimaka dojechałem do mechanika który stwierdził uszkodzenie uszczelki tłoczka i mówił że uszczelka była jakoś skręcona. Wymienił uszczelki, wcisnął tłoczek, założył nowe tarcze i klocki i teraz ręczny trzyma jak złoto. Problem jest jedynie taki że mechanik nie do końca przyłożył się do odpowietrzenia układu i hamulec roboczy trochę pływa co jak dla mnie jest nie do przyjęcia. Na jutro rano umówiłem się z nim na odpowietrzanie ponowne. Zastanawiam się czy w ogóle próbował odpowietrzać układ... Może dał sobie spokój bo wiem że prawy tylny odpowietrznik jest bardzo zapieczony i nie chce się odkręcić. Próbowałem sam go poluzować przy walce z tłoczkiem ale nie dałem rady. No nic jutro zobaczymy jak będzie, może po popsikaniu jakimś WD-40 popuści.... a może posmarować trochę płynem hamulcowym??? podobno ma dobre właściwości penetrujące i rozpuszczające... tak twierdzi Pan "Mechanik" z T*N TU*BO
  3. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Korzystając z porad na forum postanowiłem wymienić samodzielnie tarcze i klocki z tyłu w moim Passacie B5. Pierwotnie miał to robić mój zaufany mechanik ale rozchorował się biedak a mnie bardzo nagli ze względu na bardzo niepokojące dźwięki dochodzące z tylnej osi. Słychać jak metal trze o metal, a dzisiaj przy cofaniu kompletnie zblokowało mi prawe tylne koło. Do przodu jako tako się pojedzie ale o cofaniu mogę zapomnieć. Zmusiło mnie to do podjęcia działań... po zdjęciu koła okazało się że zewnętrzny klocek tak jak się można było spodziewać prawie nie istnieje, a wewnętrzny gdzieś znikł i tłoczek bezpośrednio szlifował mi tarczę. Po zdemontowaniu zacisku i wyjęciu resztki starego klocka, założyłem zacisk z powrotem bez klocków i kolega wcisnął pedał hamulca... w tym momencie z tłoczka wyciekło trochę płynu. Czy ten wyciek oznacza jakieś uszkodzenie, czy gdy tłoczek nie napotka oporu w postaci klocków tak się dzieję??? co teraz muszę zrobić koledzy??? zestaw kluczy do cofania tłoczków jest już zamówiony....
  4. Witam, muszę wymienić amorki z przodu w moim pasku i oglądając ich oferty nasuwa się pytanie czy do mojego passata mam kupić amortyzatory olejowe, olejowo-gazowe czy gazowe. Jeżeli ktoś potrafi mi odpowiedzieć to bardzo proszę o pomoc. W razie czego podaję swój nr VIN, WVWZZZ3BZYE068679. Pozdrawiam serdecznie
  5. Podziękowania dla kolegi Lewian za pomoc. Napisze tylko że do mojego Passata B5 1.8 92kW ARG 1999r. pasują tarcze o rozmiarze 280mm/22mm. Pozdrawiam.
  6. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, potrzebuję wymienić tarcze na przedniej osi w moim Passacie B5 1.8 ARG z 99r. Muszę tylko znać rozmiar tarcz, samodzielnie dzisiaj próbowałem zmierzyć ale nie jest to pomiar idealnie dokładny. Wydaję mi się że będzie to rozmiar 280mm lub 282,5mm. Jeżeli ktoś może pomóc zweryfikować właściwy rozmiar tarcz do mojego Passata to bardzo proszę i podaje jego nr VIN (WVWZZZ3BZYE068679). Nie wiem również jaki typ zacisku u mnie jest, chociaż nie wydaje mi sie żeby był to ATE po tym co widziałem. Z góry dziękuję za wszelką pomoc. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności