Skocz do zawartości

amrkk

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O amrkk

  • Urodziny 24.08.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @matitkd23 Montowałem hak od Westfalii i wg instrukcji można było zakupić dodatkowy ślizg albo wykorzystać aktualny, tylko trzeba go lekko przyciąć. @norberta Wielkie dzięki za instrukcję, bardzo mi pomogła. Mogę dodać kilka rzeczy, które zauważyłem lub zrobiłem lekko inaczej. - Stop pociągnąłem z lewego światła (czerwono-czarny) - Bardzo długo męczyłem się ze światłem przeciwmgłowym, bo gdy testowałem z "włączonym" światłem tylnym to nie mogłem znaleźć odpowiedniego kabelka na którym zmieniało by się napięcie. Okazało się, że przy otwartej klapie światło przeciwmgłowe się nie zapala i nie ma zmiany napięcia Musiałem siedzieć w zamkniętym bagażniku (na szczęście kombi), a inna osoba włączała/wyłączała światła. - Instalowałem wiązkę 13pin, która dodatkowo ma przewód do światła wstecznego. Sygnał dla niego wziąłem z tej wiązki która idzie do góry po lewej stronie, gdzie jest m.in. kilka białych przewodów (m.in. od światła przeciwmgłowego jak opisane wcześniej) i właśnie jeden z tych białych przewodów o mniejszej średnicy to światło wsteczne. - Zasilanie podpiąłem do skrzynki bezpieczników do wolnego wejścia F43 na bezpiecznik 30A od "oświetlenia wewnętrznego", wg poniższej rozpiski. Kabelek zasilania ma własny bezpiecznik 15A czyli powinno być ok. Dodatkowo napomknę, że instalowałem moduł Witter Z214 i bez podpinania przyczepy (nie miałem pod ręką), napięcia na wyjściach nie zmieniały się przy zmianie świateł w aucie. Trochę wtedy spanikowałem, bo myślałem, że coś źle podłączyłem albo co gorsza moduł zepsuty. Okazało się jednak, że moduł zmienia stany na wyjściach dopiero wtedy, gdy wykryje podłączoną przyczepę, więc skończyło się tylko na krótkim stresie.
  2. amrkk

    Hak holowniczy B8

    Witam serdecznie, przeczytałem cały temat i nie znalazłem odpowiedzi na pytanie, które mnie nurtuje. Większość postów dotyczy haka elektrycznego, wiązki dedykowanej z modułem podłączanym do CAN. Widzę, że istnieją także wiązki z modułem podłączanym do poszczególnych przewodów od świateł, plus mają przewód do wyłączania czujników parkowania w instrukcji opisany jako PDC. Czy mogę zastosować taką wiązkę, a jeśli tak to gdzie konkretnie powinienem się połączyć z tym PDC w Passacie B8 Variant? Tutaj przykładowa instrukcja montażu takiej wiązki: Instrukcja
  3. Dziękuję. Czy taki 11.11 to jest to samo co wspomniane 11.11.0?
  4. Czy taki chińczyk będzie współpracował z moim B6? Czy oni razem z interfejsem wysyłają działającą wersję poszukiwanego przeze mnie programu, której nie można aktualizować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności