Skocz do zawartości

pimichalak

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pimichalak

  • Urodziny 06.06.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2008
  1. Wiesz jest akcja rabatowa i na TDI akurat 8k więcej rabatu także jest to na ta chwile dość opłacalne, poza tym zastanawiam sie nad elastycznością 1.8 TSI z DSG w porównaniu z 2.0 TDI GPF zaraz wejdzie do benzyn, ostatnie modele bez można kupić ale tylko to co na placu. Nie produkują już - nowe dopiero pewnie po nowym roku odbiór ale bez rabatów + GPF zapewne
  2. Mniej więcej tak wychodzi, także przeliczania żeby sie opłacało nie ma Wszystko przez restrykcje dla diesli. Orientuje sie ktoś jak to rzeczywiście jest z tymi dieslami w Berlinie i innych zachodnich stolicach? Faktycznie nie wjadą czy jak spełniają Euro 6 to bez problemu?
  3. Dzięki, powiedz jeszcze jaki masz już przebieg i jak z elastycznością przy wyprzedzaniu na drogach dwukierunkowych tj. przyspieszanie od 80km/h na D, 10l to przy 140km/h czy na niemieckich autostradach Czym jeździłeś wcześniej?
  4. a jak realnie wyglada spalanie na trasie? i jak w mieście? Widzę że masz 1.8 TSI z DSG7 ... masz problemy z DSG? jaki przebieg? Olej dolewasz?
  5. TDI bez DSG tańsze o 7k od TSI z DSG, a DSG do TDI + 9k
  6. Witam, zastanawiam się nad zakupem nowego B8 Variant z uwagi na przystępne ceny. W grę wchodzą motory: - 2.0 TDI SCR 150 KM manual - 2.0 TDI SCR 150 KM DSG7 mokre - 1.8 TSI DSG7 suche Głównie jeżdzę sam lub w dwie osoby, przebieg 15-20k rocznie, codziennie krótkie odcinki 10km do pracy. Kilka razy w miesiącu także dłuższa trasa kilkaset km w dynamicznym tempie. Teraz mam B6 Variant 2.0 TDI CR 140KM DPF - osiągi i spalanie mnie zadowalają, DPF przy moim trybie jazdy się nie odzywa (dziwi mnie to, bo mam już przelatane 200 tyś. km) Mam dylemat jaki motor wybrać: DSG7 suche - podobno awaryjna; 1.8 TSI z DSG - tylko 250Nm niby moc ta sama, ale pewnie elastyczność słabsza niż w 320Nm z manualem; TDI - moje przebiegi nie zachęcają do zakupu (DPF); DSG7 mokre - chyba nie za dużo opinii jest o tej skrzyni, co innego DSG6; 1.8 TSI - ciekawe jak z tym dolewaniem oleju; TDI z DSG7 - czy jest płynnie przy dynamicznym przyspieszaniu?; B8 wydaje się stworzony do DSG, natomiast czy warto pchać się w DSG jeżeli mam dobre doświadczenia z manualem i lubię czerpać radość z jazdy?; 1.8 TSI - wycofywane z cennika ciekawe dlaczego tak na prawdę, bo marketing typu będzie tylko 1.0/1.5/2.0 do mnie nie przemawia Auto chciałbym użytkować także 10 lat a przyszłość Diesel'a jest niewiadoma. Wychodzi że nie ma silnika, który by był odpowiedni - droższe silniki odpadają ze względu na ograniczony budżet. Jeżeli macie doświadczenie z tymi motorami to dajcie znać co byście wybrali i jak z tymi "awariami", które na forum krążą, a w salonie "już wszystko poprawione i to było tylko kilka marginalnych przypadków". Referat wyszedł, natomiast wydaje się że zebrałem wszystkie watpliwości dot. tych silników
  7. Zdjąłem tak samo lampę, bez odkręcania zderzaka. Ciężko ale da się. Mam jednak problem, bo jak włożyłem reflektor to jest 0,5 cm przerwa między zderzakiem a reflektorem. Czy reflektor ma os spodu jakie prowadnice które muszą się spasować? Nie mogę teraz sprawdzić bo już wszystko skręciłem (ciemno i zimno zaczęło się robić).
  8. Hej, jaki dźwięk jest tej pompy wody? Ja mam dziwny dźwięk (trudno sprecyzować coś jakby jakieś łożysko) w okolicach 1700 obrotów, przez chwilę. najbardziej słyszę przy 50km/h i 3 biegu na ciepłym silniku. Układ jezdny sprawdzony i nie jest to turbo bo ciągnie dobrze a oleju nie ubywa. Przelatane mam 120kkm Pozdrawiam
  9. Witam, widzę że mam takie same problemy jak koledzy, czuję że na prostej drodze auto delikatnie ucieka mi w prawo. Opony wymienione i wyważone. Z tego względu moje pytanie gdzie rzetelnie sprawdzę geometrię zawieszenia w Łodzi?
  10. jak taki temat trzeba ogranąć? od czego zacząć? będzie różnica niż w oryginale (typu inne czujniki/otwory/kolor czarny itp.)?
  11. Witam, Szukałem po forum i nie znalazłem odpowiedzi - może ktoś pomoże/doradzi. Mam taki problem, że słyszę dziwny odgłos przy prędkości 50km/h, tylko przy tej prędkości i tylko na 3 biegu. Odgłos ten trwa chwilę i jak prędkość/obroty zwiększam lub maleją to cichnie, na innym biegu tego nie słychać, odgłos dochodzi jakby z prawego przedniego koła. Jeżeli ruszam dynamicznie i wrzucam trójkę powyżej 50km/h to tego odgłosu nie ma. Żadnych innych problemów: błędów nie ma, oleju nie bierze, turbo łapie ładnie i nie gwiżdże Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną i czy jest to groźne, spotkał się ktoś z Was z takimi samymi objawami jak u mnie? Motor 2.0 TDI-CR (cbab), przejechane 110kkm
  12. Potwierdzam, u mnie też chlapacze nobcierają, dodatkowo zauważyłem że jak wchodzę szybciej w zakręt z nieruwnościami i zewnętrzne koło usiądzie to też chlapacz przytrze. Ale lepsze przycierające chlapacze niż odpryski na lakierze. Pozdrawiam
  13. na początku nie mogłem znależć, ale znalazłem... jest bardzo dużo roboty z tym, chyba zdecyduję się na ASO
  14. Może ktoś opisać co dokładnie będę potrzebował i jak to wszystko połączyć? Rozumiem że czujniki 4 na każdą stronę + dwie wiązki (na przód i na tył) do tego jakiś sterownik??? który gdzie umieszczam??? i jeszcze pewnie jakis głośniczek dla sygnału dzwiękowego.
  15. Witam, Czy ktoś się orientuje w kosztach "dołożenia" czyjnika parkowania tył (i przód) oryginału w ASO i czy w ogołe jest to możliwe. Łącznie z połączeniem z radiem RCD-310 aby otrzymać OPS/PDC na wyświetlaczu tegoż radia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności