pimichalak
-
Liczba zawartości
15 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O pimichalak
- Urodziny 06.06.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Łódź
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
-
Rok produkcji
2008
-
Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?
pimichalak odpowiedział artmin → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Wiesz jest akcja rabatowa i na TDI akurat 8k więcej rabatu także jest to na ta chwile dość opłacalne, poza tym zastanawiam sie nad elastycznością 1.8 TSI z DSG w porównaniu z 2.0 TDI GPF zaraz wejdzie do benzyn, ostatnie modele bez można kupić ale tylko to co na placu. Nie produkują już - nowe dopiero pewnie po nowym roku odbiór ale bez rabatów + GPF zapewne -
Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?
pimichalak odpowiedział artmin → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Mniej więcej tak wychodzi, także przeliczania żeby sie opłacało nie ma Wszystko przez restrykcje dla diesli. Orientuje sie ktoś jak to rzeczywiście jest z tymi dieslami w Berlinie i innych zachodnich stolicach? Faktycznie nie wjadą czy jak spełniają Euro 6 to bez problemu? -
Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?
pimichalak odpowiedział artmin → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Dzięki, powiedz jeszcze jaki masz już przebieg i jak z elastycznością przy wyprzedzaniu na drogach dwukierunkowych tj. przyspieszanie od 80km/h na D, 10l to przy 140km/h czy na niemieckich autostradach Czym jeździłeś wcześniej? -
Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?
pimichalak odpowiedział artmin → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
a jak realnie wyglada spalanie na trasie? i jak w mieście? Widzę że masz 1.8 TSI z DSG7 ... masz problemy z DSG? jaki przebieg? Olej dolewasz? -
Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?
pimichalak odpowiedział artmin → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
TDI bez DSG tańsze o 7k od TSI z DSG, a DSG do TDI + 9k -
Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?
pimichalak odpowiedział artmin → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Witam, zastanawiam się nad zakupem nowego B8 Variant z uwagi na przystępne ceny. W grę wchodzą motory: - 2.0 TDI SCR 150 KM manual - 2.0 TDI SCR 150 KM DSG7 mokre - 1.8 TSI DSG7 suche Głównie jeżdzę sam lub w dwie osoby, przebieg 15-20k rocznie, codziennie krótkie odcinki 10km do pracy. Kilka razy w miesiącu także dłuższa trasa kilkaset km w dynamicznym tempie. Teraz mam B6 Variant 2.0 TDI CR 140KM DPF - osiągi i spalanie mnie zadowalają, DPF przy moim trybie jazdy się nie odzywa (dziwi mnie to, bo mam już przelatane 200 tyś. km) Mam dylemat jaki motor wybrać: DSG7 suche - podobno awaryjna; 1.8 TSI z DSG - tylko 250Nm niby moc ta sama, ale pewnie elastyczność słabsza niż w 320Nm z manualem; TDI - moje przebiegi nie zachęcają do zakupu (DPF); DSG7 mokre - chyba nie za dużo opinii jest o tej skrzyni, co innego DSG6; 1.8 TSI - ciekawe jak z tym dolewaniem oleju; TDI z DSG7 - czy jest płynnie przy dynamicznym przyspieszaniu?; B8 wydaje się stworzony do DSG, natomiast czy warto pchać się w DSG jeżeli mam dobre doświadczenia z manualem i lubię czerpać radość z jazdy?; 1.8 TSI - wycofywane z cennika ciekawe dlaczego tak na prawdę, bo marketing typu będzie tylko 1.0/1.5/2.0 do mnie nie przemawia Auto chciałbym użytkować także 10 lat a przyszłość Diesel'a jest niewiadoma. Wychodzi że nie ma silnika, który by był odpowiedni - droższe silniki odpadają ze względu na ograniczony budżet. Jeżeli macie doświadczenie z tymi motorami to dajcie znać co byście wybrali i jak z tymi "awariami", które na forum krążą, a w salonie "już wszystko poprawione i to było tylko kilka marginalnych przypadków". Referat wyszedł, natomiast wydaje się że zebrałem wszystkie watpliwości dot. tych silników -
Zdjąłem tak samo lampę, bez odkręcania zderzaka. Ciężko ale da się. Mam jednak problem, bo jak włożyłem reflektor to jest 0,5 cm przerwa między zderzakiem a reflektorem. Czy reflektor ma os spodu jakie prowadnice które muszą się spasować? Nie mogę teraz sprawdzić bo już wszystko skręciłem (ciemno i zimno zaczęło się robić).
-
Hej, jaki dźwięk jest tej pompy wody? Ja mam dziwny dźwięk (trudno sprecyzować coś jakby jakieś łożysko) w okolicach 1700 obrotów, przez chwilę. najbardziej słyszę przy 50km/h i 3 biegu na ciepłym silniku. Układ jezdny sprawdzony i nie jest to turbo bo ciągnie dobrze a oleju nie ubywa. Przelatane mam 120kkm Pozdrawiam
-
Witam, widzę że mam takie same problemy jak koledzy, czuję że na prostej drodze auto delikatnie ucieka mi w prawo. Opony wymienione i wyważone. Z tego względu moje pytanie gdzie rzetelnie sprawdzę geometrię zawieszenia w Łodzi?
-
jak taki temat trzeba ogranąć? od czego zacząć? będzie różnica niż w oryginale (typu inne czujniki/otwory/kolor czarny itp.)?
-
Witam, Szukałem po forum i nie znalazłem odpowiedzi - może ktoś pomoże/doradzi. Mam taki problem, że słyszę dziwny odgłos przy prędkości 50km/h, tylko przy tej prędkości i tylko na 3 biegu. Odgłos ten trwa chwilę i jak prędkość/obroty zwiększam lub maleją to cichnie, na innym biegu tego nie słychać, odgłos dochodzi jakby z prawego przedniego koła. Jeżeli ruszam dynamicznie i wrzucam trójkę powyżej 50km/h to tego odgłosu nie ma. Żadnych innych problemów: błędów nie ma, oleju nie bierze, turbo łapie ładnie i nie gwiżdże Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną i czy jest to groźne, spotkał się ktoś z Was z takimi samymi objawami jak u mnie? Motor 2.0 TDI-CR (cbab), przejechane 110kkm
-
Coś w przednim zawieszeniu ociera na nierównościach
pimichalak odpowiedział temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Potwierdzam, u mnie też chlapacze nobcierają, dodatkowo zauważyłem że jak wchodzę szybciej w zakręt z nieruwnościami i zewnętrzne koło usiądzie to też chlapacz przytrze. Ale lepsze przycierające chlapacze niż odpryski na lakierze. Pozdrawiam -
na początku nie mogłem znależć, ale znalazłem... jest bardzo dużo roboty z tym, chyba zdecyduję się na ASO
-
Może ktoś opisać co dokładnie będę potrzebował i jak to wszystko połączyć? Rozumiem że czujniki 4 na każdą stronę + dwie wiązki (na przód i na tył) do tego jakiś sterownik??? który gdzie umieszczam??? i jeszcze pewnie jakis głośniczek dla sygnału dzwiękowego.
-
Witam, Czy ktoś się orientuje w kosztach "dołożenia" czyjnika parkowania tył (i przód) oryginału w ASO i czy w ogołe jest to możliwe. Łącznie z połączeniem z radiem RCD-310 aby otrzymać OPS/PDC na wyświetlaczu tegoż radia