Skocz do zawartości

Given

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Given

  • Urodziny 25.01.1994

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Ja zakupilem akumulator Fairline w Makro, 244zl za 70Ah 680A z gwarancja na 2 lata. Fairline to marka Makro, a akumulatory produkowane w zakladach Centry, nawet bolce na te plastiki "ozdobne" ma ten akumulator, lecz ladnego plasticzka juz brak Poki co nie narzekam
  2. Ups.. Wielkie "sory", z glupa wychaczylem temat nie patrzac na podforum
  3. Wg. komputera 6.4litra na 100km, wynik z dystansu ponad 3000km, raz byla trasa ok 600km Kraków - Łódź, Łódź - Kraków, a tak to głównie miasto. Silnik 1.9 TDI ATJ 115km 300k km przebiegu realnego.
  4. Z doswiadczenia z innych for (motocyklowych), to jesli bylo mowione ze bede to bylem i zjawialem sie na kazdym zlocie Ale moto zniklo, pojawil sie pasek to i zlotow zaczelo brakowac, czyz nie? ;>
  5. Tak zapytam pojutrze czwartek, czwarty w tym miesiacu, czyli spotkanie jest w Wieliczce, tak? Zamierzam sie wybrac, cos pogadac, zapoznac sie z forumowym gronem
  6. Witam zajrzałem właśnie pierwszy raz do tego tematu i widzę że miłe pogaduchy tu macie Przyjmiecie "nowego" do pogaduch od czasu do czasu? Tak zapytam odrazu, wybiera sie ktoś na Muse w ten piątek do Łodzi? ;>
  7. Witam! A jak ma sie sprawa z akumulatorami typu Varta Silver 85Ah i o pradzie rozruchowym 800A, nie bedzie niedoladowywany ten aku podczas jazdy? Taki akumulator jest w katalogu Varty, do mojego paszczura jest on najmocniejszy z tego co widze..
  8. Ale chyba lepiej grzalke umiescic w broku, wybic jedna zaslepke i grzalke tam wstawic. Na co nam to? Ja np mieszkam w domu, auto parkuje pod chmurka, ale kontakt 230V mam 3-4m od miejsca gdzie parkuje, wiec w moim przypadku nie ma problemu z dostepem do sieci. Pomaga przy odpalaniu, a jak jest jeszcze grzalka oleju to eliminuje calkowicie zimny rozruch Widzieliscie jak wyglada olej 0W30 przy temp -35*C? Gestszy niz miod, jak takie cos moze dobrze smarowac?
  9. Bardzo ciekawy art nafta zawsze czyscilem lancuch w swoim moto, a uwierzcie mi, smar do lancucha trzyma sie go pancernie, a schodzil jak talala
  10. Moze warto zlecic badania? Badania sa drogie, ale raz na zawsze rozwiaza kilka problemow, najlepiej zlecic badanie czystego ON, OO, i zielonego, potem z roznymi dodatkami, glownie chodzi nam tutaj o smarnosc tego paliwa, wiec glownie chodzi o dodatki poprawiajace smarnosc, czyli najlepiej oleje (do 2T), na forum avensisa ludzie poskladali sie i zlecili badania z dodatkiem olejow do 2T roznych marek i badania laboratoryjne potwierdzily ze lanie oleju Liqui Moly 1052 w stosunku 1:200-1:300 skutecznie zwieksza smarnosc paliwa, nie zmniejszajac przy tym drastycznie liczby cetanowej. Wiec gdyby zlecic takie badanie i wyszloby ze np taki OO z dodatkiem oleju w stosunku 1:x spelnialby normy to mozemy lac bez obaw, prawda? @edit Badanie 1 probki na smarnosc w Instytucie Nafty i Gazu w Krakowie to koszt okolo 400zl, wiec budzet na cos takiego potrzebny jest spory, ale jako ze niedawno mialem tam praktyki i dosyc dobrze znam pania kierownik wraz z wieloma technikami to postaram sie przedzwonic i dopytac, moze uda sie zrobic za przyslowiowa "flaszke"
  11. Wlaśnie zacząłem się nad czymś takim zastanawiać Odstrasza mnie opis, że trzeba rozwiercić termostat, nie łatwiej zamontowac to w małym obiegu?
  12. Auto regularnie jest gonione na autostradzie po niedlugim okresie mulenia na trasie dom-dziewczyna-szkola Czyli praktycznie nie mam sie o co martwic?
  13. To mnie zmartwiles kolego Dlaczego paski z pompkami nie nadaja sei do takiej jazdy? Robie dziennie okolo 50km, raczej przejezdrzajac w stylu eko (niestety nie moge pogodzic pracy w tygodniu ze szkola, wiec ograniczony budzet na paliwo), spalanie srednie oscyluje w granicach 6 litrow. Hamuje silnikiem kiedy tylko to mozliwe, na dojazdach do swiatel, na zjazdach z gorki, ogolnie zawsze staram sie osiagnac to minimalne spalanie (nie liczac okresowego przegonienia na autostradzie). U mnie spalanie chwilowe przekraczajace 0.0l/100km pokazuje sie dopiero przy okolo 900obr/min, czyli przy predkosciach obrotowych biegu jalowego. Na kompie najmniejsze spalanie pokazuje mi na 4tym biegu przy okolo 80km/h (skrzynia 5'tka) wtedy wynosi 4-4.5l/100km. Wybaczcie mi za chaotycznosc postu
  14. W 2taktach jest cos takiego jak plukanie cylindra, mieszanka wchodzac przez odpowiednio ukierunkowane kanaly nad denko tloka "uderza" w scianki cylindra, jednoczescnie uzyskuje sie tym smarowanie. Wertujac temat, wychodzi na to ze najlepsze efekty daje Liqui Moly 1052, w dawce 1:200 zmniejsza liczbe cetanowa o 3 jednostki, ale smarownosc paliwa wzrasta prawie 2 krotnie! Potwierdzone badaniami laboratoryjnymi przez Niemcow
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności