Skocz do zawartości

honolulu

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O honolulu

  • Urodziny 02.03.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    and
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    dolny śląsk

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam wszystkich.Dziękuję za podpowiedź,po wymianie filtra paliwa problem ustał.
  2. Którą pompę - w baku czy vacum?
  3. Witam.Proszę o rzucenie okiem na te logi.Autko Sharan 2003 AUY.Problem w tym ,że autko na wyższych biegach zaczyna szarpać.Już wymieniałem pompki jakieś 40 tyś km temu,ale filtra paliwa nie wymieniałem ze 30tyś.Jutro zacznę od tego,i podogniam styki na cewkach przy pompowtryskach , ale coś mi się wydaje że wtryskiwacz nr 1 zaczyna fiksować. Z góry dzięki za jakieś sugestie statyczne 000 http://vaglog.pl/log_193448.html 001 http://vaglog.pl/log_193460.html 003 http://vaglog.pl/log_193451.html 013 http://vaglog.pl/log_193463.html 023 http://vaglog.pl/log_193464.html 007 http://vaglog.pl/log_193457.html 011 http://vaglog.pl/log_193458.html 018 http://vaglog.pl/log_193459.html dynamiczne 000 http://vaglog.pl/log_193450.html 001 http://vaglog.pl/log_193446.html 003 http://vaglog.pl/log_193461.html 004 http://vaglog.pl/log_193452.html 008 http://vaglog.pl/log_193462.html 010 http://vaglog.pl/log_193447.html 013 http://vaglog.pl/log_193454.html 023 http://vaglog.pl/log_193445.html Basic settings 000 http://vaglog.pl/log_193455.html 003 http://vaglog.pl/log_193456.html 004 http://vaglog.pl/log_193449.html 011 http://vaglog.pl/log_193453.html dynamiczny 4 bieg 13 blok http://vaglog.pl/log_193444.html
  4. Witam.Mam problem z kontrolką oleju w passacie b5 afn. Podczas jazdy,jak obroty spadną poniżej 1700-1800 zapala się kontrolka oleju na czerwono i tak nie gaśnie do momentu jak przekroczę 2000 obr. Na biegu jałowym problem nie występuje tylko podczas jazdy.Czujniki wymieniłem 2 razy, ciśnienie sprawdzane.i dalej to samo. Proszę o jakieś sugestie co do dalszej diagnozy,za co się zabrać.dzięki
  5. Witam!Proszę o analizę logów statycznych i dynamicznych dla VW t4 2.5 tdi 1996r,102km. Problem polega na tym,że autko odpala normalnie na zimnym silniku,lecz zaraz gaśnie i tak kilka razy.Przy odpalaniu z wydechu leci siwy dym,auto przebiera i obroty skaczą.Podczas jazdy na zimnym silniku lekko go przydusza i dymi. Jeszcze nie sprawdzałem świec żarowych,ale vcds nie nie pokazywał(za kilka dni będe miał wolne to sobie sprawdzę). Na ciepłym silniku wszystko chodzi elegancko Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi dotyczące problemu,a i ogólnie prosił bym rzucić okiem na logi czy się coś nie dzieje. dynamiczne: Grupy: 005,009,013 - http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_155430.html Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_155431.html Grupy: 010,018,015 - http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_155432.html Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_155433.html statyczne: 14:13:06 Group 010 302.8 mg/str Air Mass Actual 982.1 mbar Atmospheric Pressure 989.4 mbar Intake Manifold Pressure 0.0 % Accelerator Position 14:13:06 Group 013 0.71 mg/str Injection Quantity Inj.1/Inj.3 -0.31 mg/str Injection Quantity Inj.2/Inj.3 0.35 mg/str Injection Quantity Inj.4/Inj.3 0.45 mg/str Injection Quantity Inj.5/Inj.3 14:13:06 Group 015 740 /min RPM 6.2 mg/str Inj. Quantity 0.74 l/h Fuel Consump. 0.0 mg/str Inj. Quantity xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 14:11:17 Group 004 740 /min Engine Speed 0.8 °BTDC Injection Timing Calculated 1.4 °ATDC Injection Timing Actual 59.4 % Comm.Injection Valve D.Cycle 14:11:17 Group 007 35.0°C Fuel Temperature N/A 27.9°C Intake Manifold Temperature 78.3°C Coolant Temperature 14:11:17 Group 013 0.49 mg/str Injection Quantity Inj.1/Inj.3 -0.24 mg/str Injection Quantity Inj.2/Inj.3 0.31 mg/str Injection Quantity Inj.4/Inj.3 0.49 mg/str Injection Quantity Inj.5/Inj.3 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 14:09:17 Group 000 036 023 000 033 090 198 083 158 119 071 14:09:17 Group 001 720 /min Engine Speed 6.6 mg/str Injection Quantity 1.560 V Modul.Piston Sender Output 77.4°C Coolant Temperature 14:09:17 Group 003 720 /min Engine Speed 307.1 mg/str Air Mass Calculated 302.8 mg/str Air Mass Actual 53.1 % EGR Valve Duty Cycle
  6. nie był wymieniany,ale gościu który wymieniał mówi,że nie widział uszkodzeń...rozumiem,że powinienem był wymienić na nowy?
  7. Rozrząd był wymieniany tydzień temu.faktycznie są duże rozbieżności. Ale dlaczego tak skacze i jak ustawić poprawnie?
  8. Co to znaczy "auto po programie". Autko kupiłem 1 miesiąc temu,właśnie sprzedający mówił że wymieniał kompletne sprzęgło wraz z dwumasą. Miałem jeszcze problem tego typu że ropa dostawała sie do oleju(wymiana uszczelniaczy nic nie dała,były uszkodzone gniazda pompek).po wymianie głowicy problem niby się rozwiązał(zrobiłem ok 1300 km i nie widać za bardzo żeby olej znowu przybywał, ale jak nie było mocy do 1800 obrotów tak nie ma do tej pory.No i te wkurzające drgania....
  9. Witam Proszę o analizę logów z autka Sharan 2003r Auy Problem polega na tym,że samochód przyspiesza dopiero od 1800 rpm.Pod górę jeżeli nie wejdzie na obroty min 1800 to nie wjedzie i trzeba redukować na niższy bieg,mało tego samochód strasznie przenosi drgania z okolic silnika przy niskich obrotach(wymieniłem przeguby wewnętrzne i nic nie pomogło),ale czuje jakby nie dostawał paliwa. Jakiś 1 miesiąc temu wymieniłem pompowtryskiwacz na 1 cylindrze(kupiony na aukcji za 400zł z gwarancją),poprzedni nie podawał paliwa prawie w ogóle. -dynamiczne logi 01 http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_149204.html 03 http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_149205.html 04 http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_149207.html 08 http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_149208.html 10 http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_149209.html 11 http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_149210.html statyczne 00 01 03 04 07 13 10,18,23 basic settings 03 LOG-01-001-xxx-xxx.pdf LOG-01-010-xxx-xxx.pdf LOG-01-003-xxx-xxx.pdf LOG-01-004-xxx-xxx.pdf LOG-01-008-xxx-xxx.pdf
  10. Dzięki wszystko hula aż miło.pozdrawiam
  11. Witam!Proszę o pomoc w odkodowaniu radia BETA z Passacika VWZ2Z2W1051333 Z góry dziękuje za pomoc!
  12. Witam.Po naprawie uszkodzonej wiązki kilku kabelków z modułu komfortu,które zaśniedziały i sprawdzeniu bezpieczników wyskoczył błąd air bag.Nigdzie indziej nie grzebałem, a wyskoczyło zaraz po tym.pokazuje błędy 00588 air bag strona kierowcy i 33-00 za mała wartość rezystancji.kasowanie nie pomaga.Znajomy sprawdzał taśmę na kierownicy i jest ok.z gory dzięki za pomoc
  13. witam!A więc u mnie też była woda pod dywanikiem od strony kierowcy no i stało się.Światło w kabinie przestawało świecić z dnia na dzień i się skończyło.Posprawdzałem kabelki od modułu komfortu i były skorodowane i można je było bez trudu rozłączyć.Po zlutowaniu kabli(wszystkie czerwono czarne) i sprawdzeniu bezpieczników(wyciągałem sprawdzałem i wkładałem),nagle przestało działać podnoszenie i opuszczanie szyb od wewnątrz,zapaliła się kontrolka poduszki,i nie działa zamykanie z pilota i brak alarmu.Czy mogłem zrobić gdzieś jakieś zwarcie,czy może moduł komfortu się skończył,czy po prostu źle ,że te bezpieczniki tak wyciągałem.Wszystko było dobrze do czasu sprawdzenia bezpieczników i zlutowaniu kabli tzn.chodziło wszystko oprócz oświetlenia a teraz nic.Nie chciał bym na darmo wymieniać moduł.pomocy!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności