Skocz do zawartości

ukgreg

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ukgreg

  • Urodziny 16.03.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Norfolk

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Pytanie do specjalistow. 2 sensory mi padly i nie wiem ktore to: Address 76: Park Assist Labels: 3C0-919-283.lbl Part No SW: 3C0 919 283 C HW: 3C0 919 283 C Component: Parkhilfe 8-Kan 004 0013 Revision: 00004000 Serial number: 90630713504553 Coding: 0000014 Shop #: WSC 05311 000 00000 VCID: 295DF997F969 2 Faults Found: 01549 - Supply Voltage for Parking-Aid Sensor 009 - Open or Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01101001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 9 Reset counter: 136 Mileage: 172641 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 17:53:23 01549 - Supply Voltage for Parking-Aid Sensor 002 - Lower Limit Exceeded Freeze Frame: Fault Status: 01100010 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 9 Reset counter: 136 Mileage: 172641 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 17:53:32 Jak je zidentyfikowac?
  2. Dostalem samochod spowrotem. Diagnoza jest nastepujaca jak na zamieszczonej fotce: Tak wiec auto kopci bo wtryski podaja za duzo paliwa. Dodam ze konsultant powiedzial mi ze efekt "za duzej dawki" paliwa wystepuje tylko w zakresie temperatur od 0 do 75 stopni, przy wyzszych temperaturach problem ustaje. Dodatkowo na dole jest informacja "DO NOT DRIVE", prywatnie juz koles powiedzial ze musieli tak napisac bo to moze uszkodzic silnik i ze taka jest polityka autoryzowanych dealerow, ze jesli modyfikacja nie jest przeprowadzona / autoryzowana przez VW to oni nie biora odpowiedzialnosci za auto. Pytanie: Czy to znaczy ze silnik jest zremapowany niepoprawnie? a jesli nie to czy mozna te dawki jakos ograniczyc?
  3. Usunáem filtr DPF i silnik zosta zremapowany, dymienie nie ustapilo. Auto bylo w ASO i goscie sprawdzili wszystko miedzy innymi wtryski ktore jako ostatnie podejzewalem. W odpowiedzi powiedzieli mi ze samochod musi miec wmontowany spowrotem DPF i silnik przywrocony do poprzednich ustawien. Teraz to juz calkiem glupi jestem i nie wiem co dalej robic.
  4. Ciekawe ze Amazon pozwala na sprzedarz skoro to nie oryginal....
  5. A zobacz to http://www.amazon.co.uk/Vag-Com-11-11-3-Diagnostic-Cable-SKODA/dp/B0085B8E4K/ref=pd_ys_iyr_img u mnie działa.
  6. W zasadzie to ten remap to myślałem że jest konieczny bo ja nie szukam więcej mocy ale jak wracałem ostatnio z Telford od kolegi i po 110 milach silnik mi zgasł na rondzie i nie mogłem go odpalić. Na szczęście miałem kabelek ze sobą i laptopa, sprawdziłem co jest nie tak i taki błąd mi się pokazał: Po resecie błędu silnik z wielkim trudem wystartował i dojechałem do domu. Na święta chciałbym nim jechać do Polski ale się po dzisiejszym dniu normalnie boję!! Nie wiem co mam z tym fantem teraz zrobić. Pierwszy pomysł wypie.....ć to dziadostwo i mieć spokój tylko pytanie: Czy w B6 potrzebny jest remap by silnik chodził normalnie po wycięciu filtra DPF i stąd to pytanie. Pozdrawiam Poszukam i kupię, oczywiście nie omieszkam zapytać czy o to chodzi
  7. Panowie chcę wywalić DPF-a na dobre i mam tu pod nosem w Norwich gościa który mi to za 60 funtów zrobi, znaczy usunie DPF a nie katalizator. Pytanie mam następujące, czy sam dam radę zrobić (i czy trzeba) remap za pomocą VCDS?? Jeśli nie to znacie kogoś kto by to odpłatnie w UK zrobił ?
  8. W sobote jestem umowiony z mechanikiem i bedziemy sprawdzac. Wielkie dzieki za podpowiedzi!!!
  9. Dzieki Rysieeek za odpowiedz. Tankuje tylko na BP Diesla. Jesli widziales zamieszczony filmik to tam widac jak auto "prycha" i kopci. Dodam, ze jak sie auto dobrze rozgrzeje to to kopcenie ustaje. Zauwazylem rownierz, ze jak czujnik temp zewnetrznej pokazuje mi np -45 stopni to wtedy auto zachowuje sie jak na filmiku. Wymienilem te czujke ale i tak komputer mi nie odczytuje poprawnej temperatury, co to moze byc? uszkodzone kable czy problem z komputerem?
  10. Witam Mam pytanie odnośnie powiązania ( jeśli jest takie ) czujnika temperatury zewnętrznej a silnika w Passacie B6 2,0 TDI 170 km z silnikiem BMR. Problem jaki mam opisany jest w tym wątku: http://forum.vw-passat.pl/threads/46572-2-0-TDI-170-bialy-lub-niebieski-dym-z-rury Pytam o ten czujnik bo wszystkie inne rzeczy już sprawdziłem: Wypalony DPF Wymieniona tylna część tłumika Sprawdzona głowica (sprawdzali zawartość spalin w płynie chłodniczym) W ASO sprawdzili układ zasilania paliwem i w odpowiedzi otrzymałem że nie ma odchyleń od normy "fuel delivery way - no anomalies" Jedyna rzecz która nie działa poprawnie to czujnik temperatury zewnętrznej. Zamówiłem nowy czujnik i po wymianie nadal nie odczytuje zewnętrznej temperatury poprawnie a auto dalej dymi. Stąd pytanie, czy czujnik który pokazuje mi -45 może mieć wpływ na dawkowanie paliwa? A może ktoś z forumowiczów spotkał się z podobnym problemem. Dokładny objaw można zobaczyć pod tym linkiem, sfilmowałem pracę silnika, jak można zauważyć silnik pracuje nierówno a wtedy właśnie najbardziej kopci: Auto kopci tylko na początku zanim ciecz osiągnie temperaturę 90 stopni, wtedy przestaje ale kiedy staję na światłach dłuższą chwilę to zaczyna kopcić ponownie. Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek wskazówkę.
  11. ukgreg

    Analiza do 2,0 TDI BMR

    nikt nie wie? Zapłacę za analizę.
  12. Panowie mozecie rzucic okiem: http://forum.vw-passat.pl/threads/121836-B6-2-0-TDI-BMR-170KM-dziwne-objawy-co-do-mocy-silnika/page2 Moze ktos z Was ma jakis pomysl co dalej robic bo juz rece opadaja.
  13. Bylem wczoraj wypalic DPF-a i wymienilem "tylna" czesc tlumika, dymienie nie ustalo ale intensywnosc spadla, juz tak mocno nie dymi na siwo ale ciagle dymi. Czy to oznacza ze musze ponownie wypalic DPF-a ?? skoro po uruchomieniu procedury komputer po 18 minutach jazdy sam wylaczyj te procedure? Dodan ze max temperature jaka osiagnal podczas wypalania to 846 stopni, moze to za malo?
  14. Nie kumam, @Bialek - dzisiaj jade wypalic dpf-a jak to nie pomoze to sie zglosze (jesli mozna oczywiscie
  15. Witam Ja to taki moze swiezak jestem ale mam pytanko do kolegow z UK. Czy ktos z Was rezyduje w Norfolku?? Szukam jakiegos mechanika ktory na prawde zna sie da dieslach ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności