ukgreg
-
Liczba zawartości
28 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O ukgreg
- Urodziny 16.03.1978
Informacje osobiste
-
Imię
Grzegorz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Norfolk
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
-
Rok produkcji
2007
-
Pytanie do specjalistow. 2 sensory mi padly i nie wiem ktore to: Address 76: Park Assist Labels: 3C0-919-283.lbl Part No SW: 3C0 919 283 C HW: 3C0 919 283 C Component: Parkhilfe 8-Kan 004 0013 Revision: 00004000 Serial number: 90630713504553 Coding: 0000014 Shop #: WSC 05311 000 00000 VCID: 295DF997F969 2 Faults Found: 01549 - Supply Voltage for Parking-Aid Sensor 009 - Open or Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01101001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 9 Reset counter: 136 Mileage: 172641 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 17:53:23 01549 - Supply Voltage for Parking-Aid Sensor 002 - Lower Limit Exceeded Freeze Frame: Fault Status: 01100010 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 9 Reset counter: 136 Mileage: 172641 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 17:53:32 Jak je zidentyfikowac?
-
Dostalem samochod spowrotem. Diagnoza jest nastepujaca jak na zamieszczonej fotce: Tak wiec auto kopci bo wtryski podaja za duzo paliwa. Dodam ze konsultant powiedzial mi ze efekt "za duzej dawki" paliwa wystepuje tylko w zakresie temperatur od 0 do 75 stopni, przy wyzszych temperaturach problem ustaje. Dodatkowo na dole jest informacja "DO NOT DRIVE", prywatnie juz koles powiedzial ze musieli tak napisac bo to moze uszkodzic silnik i ze taka jest polityka autoryzowanych dealerow, ze jesli modyfikacja nie jest przeprowadzona / autoryzowana przez VW to oni nie biora odpowiedzialnosci za auto. Pytanie: Czy to znaczy ze silnik jest zremapowany niepoprawnie? a jesli nie to czy mozna te dawki jakos ograniczyc?
-
Usunáem filtr DPF i silnik zosta zremapowany, dymienie nie ustapilo. Auto bylo w ASO i goscie sprawdzili wszystko miedzy innymi wtryski ktore jako ostatnie podejzewalem. W odpowiedzi powiedzieli mi ze samochod musi miec wmontowany spowrotem DPF i silnik przywrocony do poprzednich ustawien. Teraz to juz calkiem glupi jestem i nie wiem co dalej robic.
-
ZAGRANICZNY OFF TOPIC - czyli rozmowy o wszystkim
ukgreg odpowiedział pobs → na temat → Zagraniczne Dyskusje - Wielka Brytania
Ciekawe ze Amazon pozwala na sprzedarz skoro to nie oryginal.... -
ZAGRANICZNY OFF TOPIC - czyli rozmowy o wszystkim
ukgreg odpowiedział pobs → na temat → Zagraniczne Dyskusje - Wielka Brytania
A zobacz to http://www.amazon.co.uk/Vag-Com-11-11-3-Diagnostic-Cable-SKODA/dp/B0085B8E4K/ref=pd_ys_iyr_img u mnie działa. -
ZAGRANICZNY OFF TOPIC - czyli rozmowy o wszystkim
ukgreg odpowiedział pobs → na temat → Zagraniczne Dyskusje - Wielka Brytania
W zasadzie to ten remap to myślałem że jest konieczny bo ja nie szukam więcej mocy ale jak wracałem ostatnio z Telford od kolegi i po 110 milach silnik mi zgasł na rondzie i nie mogłem go odpalić. Na szczęście miałem kabelek ze sobą i laptopa, sprawdziłem co jest nie tak i taki błąd mi się pokazał: Po resecie błędu silnik z wielkim trudem wystartował i dojechałem do domu. Na święta chciałbym nim jechać do Polski ale się po dzisiejszym dniu normalnie boję!! Nie wiem co mam z tym fantem teraz zrobić. Pierwszy pomysł wypie.....ć to dziadostwo i mieć spokój tylko pytanie: Czy w B6 potrzebny jest remap by silnik chodził normalnie po wycięciu filtra DPF i stąd to pytanie. Pozdrawiam Poszukam i kupię, oczywiście nie omieszkam zapytać czy o to chodzi -
ZAGRANICZNY OFF TOPIC - czyli rozmowy o wszystkim
ukgreg odpowiedział pobs → na temat → Zagraniczne Dyskusje - Wielka Brytania
Panowie chcę wywalić DPF-a na dobre i mam tu pod nosem w Norwich gościa który mi to za 60 funtów zrobi, znaczy usunie DPF a nie katalizator. Pytanie mam następujące, czy sam dam radę zrobić (i czy trzeba) remap za pomocą VCDS?? Jeśli nie to znacie kogoś kto by to odpłatnie w UK zrobił ? -
Czujnik temperatury zewnętrznej a praca silnika
ukgreg odpowiedział ukgreg → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
W sobote jestem umowiony z mechanikiem i bedziemy sprawdzac. Wielkie dzieki za podpowiedzi!!! -
Czujnik temperatury zewnętrznej a praca silnika
ukgreg odpowiedział ukgreg → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Dzieki Rysieeek za odpowiedz. Tankuje tylko na BP Diesla. Jesli widziales zamieszczony filmik to tam widac jak auto "prycha" i kopci. Dodam, ze jak sie auto dobrze rozgrzeje to to kopcenie ustaje. Zauwazylem rownierz, ze jak czujnik temp zewnetrznej pokazuje mi np -45 stopni to wtedy auto zachowuje sie jak na filmiku. Wymienilem te czujke ale i tak komputer mi nie odczytuje poprawnej temperatury, co to moze byc? uszkodzone kable czy problem z komputerem? -
Witam Mam pytanie odnośnie powiązania ( jeśli jest takie ) czujnika temperatury zewnętrznej a silnika w Passacie B6 2,0 TDI 170 km z silnikiem BMR. Problem jaki mam opisany jest w tym wątku: http://forum.vw-passat.pl/threads/46572-2-0-TDI-170-bialy-lub-niebieski-dym-z-rury Pytam o ten czujnik bo wszystkie inne rzeczy już sprawdziłem: Wypalony DPF Wymieniona tylna część tłumika Sprawdzona głowica (sprawdzali zawartość spalin w płynie chłodniczym) W ASO sprawdzili układ zasilania paliwem i w odpowiedzi otrzymałem że nie ma odchyleń od normy "fuel delivery way - no anomalies" Jedyna rzecz która nie działa poprawnie to czujnik temperatury zewnętrznej. Zamówiłem nowy czujnik i po wymianie nadal nie odczytuje zewnętrznej temperatury poprawnie a auto dalej dymi. Stąd pytanie, czy czujnik który pokazuje mi -45 może mieć wpływ na dawkowanie paliwa? A może ktoś z forumowiczów spotkał się z podobnym problemem. Dokładny objaw można zobaczyć pod tym linkiem, sfilmowałem pracę silnika, jak można zauważyć silnik pracuje nierówno a wtedy właśnie najbardziej kopci: Auto kopci tylko na początku zanim ciecz osiągnie temperaturę 90 stopni, wtedy przestaje ale kiedy staję na światłach dłuższą chwilę to zaczyna kopcić ponownie. Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek wskazówkę.
-
nikt nie wie? Zapłacę za analizę.
-
ZAGRANICZNY OFF TOPIC - czyli rozmowy o wszystkim
ukgreg odpowiedział pobs → na temat → Zagraniczne Dyskusje - Wielka Brytania
Panowie mozecie rzucic okiem: http://forum.vw-passat.pl/threads/121836-B6-2-0-TDI-BMR-170KM-dziwne-objawy-co-do-mocy-silnika/page2 Moze ktos z Was ma jakis pomysl co dalej robic bo juz rece opadaja. -
B6 2.0 TDI BMR 170KM dziwne objawy co do mocy silnika
ukgreg odpowiedział spaluchwp → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Bylem wczoraj wypalic DPF-a i wymienilem "tylna" czesc tlumika, dymienie nie ustalo ale intensywnosc spadla, juz tak mocno nie dymi na siwo ale ciagle dymi. Czy to oznacza ze musze ponownie wypalic DPF-a ?? skoro po uruchomieniu procedury komputer po 18 minutach jazdy sam wylaczyj te procedure? Dodan ze max temperature jaka osiagnal podczas wypalania to 846 stopni, moze to za malo? -
ZAGRANICZNY OFF TOPIC - czyli rozmowy o wszystkim
ukgreg odpowiedział pobs → na temat → Zagraniczne Dyskusje - Wielka Brytania
Nie kumam, @Bialek - dzisiaj jade wypalic dpf-a jak to nie pomoze to sie zglosze (jesli mozna oczywiscie -
ZAGRANICZNY OFF TOPIC - czyli rozmowy o wszystkim
ukgreg odpowiedział pobs → na temat → Zagraniczne Dyskusje - Wielka Brytania
Witam Ja to taki moze swiezak jestem ale mam pytanko do kolegow z UK. Czy ktos z Was rezyduje w Norfolku?? Szukam jakiegos mechanika ktory na prawde zna sie da dieslach ?