Baros1922
-
Liczba zawartości
27 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Baros1922
- Urodziny 26.03.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Krzysiek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Tarnów
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
-
Rok produkcji
2000
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Baros1922 obserwuje zawartość → [B5] Rozrząd w TDI, ceny i firmy, zmiana oleju ??? 1.9tdi, wyciek nad filtrem paliwa i oraz 1 inny
-
Cieknie spod kolektora ssącegi i wylotowego AFN
Baros1922 odpowiedział ramire → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Nie dostaje się nic do ukladu chłodzenia ani do oleju. To jest sprawdzone dawno i wyeliminowane. Zostało co puszcza turbina, odma czy a może któraś uszczelka. Silnik jest wzdluznie zamocowany pompowtrysk żeby coś wykryć zostaje latarka i lusterko.a objaw nietypowy. -
Cieknie spod kolektora ssącegi i wylotowego AFN
Baros1922 odpowiedział ramire → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam. Byłem u kolegi wczoraj mechanika by zobaczyl czy uszczelka i kiedy robimy. Ja trzymałem auto na 2 tys obrotów on patrzył co z uszczelki pod głowicą wydobywa otóż nie widaćc by coś się działo. A dzieje się pod kolektorem wydechowy bombelki lecą czy to aby turbo?. Ma mi zdjąć kolektory i uszczelnic oraz sprawdzić czy turbo już do roboty. -
Cieknie spod kolektora ssącegi i wylotowego AFN
Baros1922 odpowiedział ramire → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Tez tak myślę. Dziękuję bardzo za odpowiedź model się starzeje to i forum zamiera heh pozdrawiam -
Cieknie spod kolektora ssącegi i wylotowego AFN
Baros1922 odpowiedział ramire → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam. Podepnę się pod temat żeby forum nie zaśmiecać. U mnie problem jest następujący silnik ATJ wyciek widoczny na łączeniu głowicy z blokiem na całej długości pod kolektorem oraz tył silnika od strony vacum. Vacum dwa miesiące temu wymieniany ze względu na króciec ruszający a przy okazji wymiana uszczelki pod nią by może to ona puszczała. Silniik myty dwa razy i wyciek pojawia się widoczny na zdjęciach. Z pokrywy nie widać by się lało być może tam przy vacumie, ale pod vacum sucho jest. Moje podejrzenia albo z kolektorów lub z czegoś tam z tyłu nad skrzynią czego z góry nie zobaczę. Odma lub turbina puszcza olej bo dolot mokry egr zaślepiony ale puszcza dziurkami (sączy) przy ostrej jeździe. Turbina dawniej miała przeładowania jak go kupiłem teraz przeszło i działa bez odłączania. Proszę o porady być może ktoś się z tym spotkał, mam nadzieję że to nie uszczelka pod głowicą. W najbliższym czasie będę robił oil tank catch oraz sprawdzę od spodu być może więcej będę widział. Pozdrawiam. -
Nie wiem czy jest sens ładować do niego tyle kasy na ksenon do starego auta a myślę że najlepiej świecą reflektory ff tylko do paska nie produkują na tą chwilę grzebie w necie które wybrać tak jak pytałem. Do waszej dyskusji się nie wtracam bo się nie znam. Pozdrawiam
-
Rozumiem tylko xenon nie ma problemu ale nie mam spryskiwaczy do tego i samopoziomowania więc chciałbym coś co bez xenona świecić będzie najlepiej.
-
Witam mam do was dużą prośbę o pomoc. A więc paska kupiłem w 2009 roku z ori lampami niestety odrazu musiałem wymienić bo jedna świeciła prosto w dół i nie da jej ustawić gdyż regulacja się zepsuła i odbłyśnik lata, wtedy wybór padł na sonar angel eyes gdzie ringi mam nie podłączone teraz chciałbym zmienić lampy gdyż słabo według mnie święcą. Jadąc w nocy przez nieoświetloną drogę ciężko w ostatniej chwili zauważa się człowieka jak jest ciemno ubrany, a tragedia jak ktoś z naprzeciwka mnie mija i to jeszcze z nieustawionymi lampami, moje ustawione ok + żarówki phillips blue vision H1. Do sedna pomóżcie bo nie mam porównania z ori lampami co kupić 1. H7+H7 soczewkę depo takie http://allegro.pl/lampy-vw-passat-b5-depo-fk-xenon-h7-h7-homol-dc-i5334212620.html 2. Zwykły reflektor Depo 3. Używany reflektor ori w bardzo dobrym stanie lub po regeneracji Jedynie używałem tych sonarów więc nie wiem co wybrać. Interesuje mnie przede wszystkim jakoś świecenie a później design. Sonar świeci ale dla mnie słabo niż w innych samochodach co jeżdżę, tragedia jest w oświetloną lekko drogę i mokry asfalt szaro i nie widać ludzi na przejściach.Raz jechałem na długich przez las i zapomniałem przełączyć dwa autka przejechały i nawet nie mrugnęły to może tak słabo świecą myśleli że na mijania jadę. Lampy klosz mają w miarę może odrobinkę matowy ale daje radę, lustro nie wiem jak sprawdzić. Pozdrawiam i sorki za rozpisanie. Dziękuję z góry za odpowiedzi.
-
Pojęcia trochę mam sam prawie wszytko przy aucie robię. Nie robilbym ale wkurza mnie ze trzeba przód demontowac a mechanicy w plastikach co druga śrubę przykreca i potem wszystko lata . A samemu człowiek dokładniej zrobi.Blokady będą także nie jest źle tylko czy vw nie wsadzil tam jakiejś śruby co by klucz cudowny nie trzeba było kupować heh. Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam
-
Witam. Podpowiecie mi czy mogę wymienić samemu sam pasek rozrządu bo ma 6 lat i biegnie 7 nic mu nie jest Ale lepiej wymienić ze starości bo m nalatane 30 tys bo więcej stał jak jeździł. Czy sam pasek wystarczy ? Reszta bardzo się chyba nie zuzyla. Jakiej firmy polecacie ?. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.
-
No tak nie pamiętałem. P.S. Brałem u ciebie towar transakcja pierwsza klasa jak i towar pozdrawiam.
-
Tak wlalem do starego i pracował na wolnych obrotach 10 minut. Środek ten co jest 0.3 bo jest nowszy 0.5 l Ale tego nie znam w ogóle
-
Witam . Chciałbym poinformować że olej zmieniony miesiąc temu z mobila 10W40 na 5W40 Motul + płukanie LM . Płukanie ani nie zaszkodziło ani myślę nie pomogło bo nic w silniku nie było oprócz oleju. Efekt zmiany na motula 5w jest na super plus auto jest trochę cichsze a przede wszystkim dużo zwawsze jakby dostało z 15 kucykow turbina także inaczej pracuje bardziej ja słychać. Przy odpaleniu puszcza dużo mniej dymu przy przyspieszeniu tez. A co ciekawe egr przestał się pocic co mechanicy mówili ze turbina puszcza a mi wychodzi na to że odma puszczala opary mobila a turbina pchala do egr to nie wiem ale przestało i to jest ważne. Pozdrawiam może cokolwiek wnioslem do tematu. Pozdrawiam
-
[B5] Rozmieszczenie i opis bezpieczników i przekaźników
Baros1922 odpowiedział kubotek → na temat → Elektryka, oświetlenie
Ok dzięki. Tak ma widocznie być dowiadywałem się na elektrodzie i prawdopodobnie to miejsce jest pod przekaźnik pompy paliwa w baku, a ja i ty mamy PD więc ten przekaźnik jest nie potrzebny bo i pompy brak.Pewnie instalacja i szafa była uniwersalna do wszystkich wersji żeby się nie narobić. A orientuje się ktoś od czego jest wolna wtyczka przy wtyczkach i kablu do przepływomierza czy to aby do webasta jest ??? -
No to jak z tymi płukankami agresywne bardzo czy nie bo chce zmienić z tego mobila 10w40 na motul/Liqui moly 5w40 i nie wiem co z tym płukaniem, czy jest sens czy nie bo dalej się nad tym zastanawiam.
-
Mi się wydaje na turbine no jakby odma az tak puszczala to silnik byłby nieziemsko słaby.