Skocz do zawartości

scooby

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O scooby

  • Urodziny 23.08.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Jakub
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wadowice

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Padł mi akumulator, swoją drogą obawiam się, że całkowicie... (A nie ma 3 lat jeszcze). Udało się odpalić po kablach, było w cholerę błędów (log w załączniku). Parę błędów nie zginęło (ACC, TPMS i czujnik skrętu. TPMS po prostu z komputera pokładowego poszło, A czujnik skrętu zginął jak przekrecilem kierownica na Max w lewo i prawo. Niestety pozostał błąd w ACC - U112300: 13 Adaptive Cruise Control Opis sytemu: ACC BOSCH MQB Numer oprogramowania: 3Q0907572C Wersja oprogramowania: 0195 Numer sterownika: 3Q0907572C Wersja sterownika: H04 Nazwa ODX: EV_ACCBOSCHVW48X Wersja ODX: 001009 Długie kodowanie: 320067C259FFC428949C8045 Kody błędów: U112300 - Databus error value received static Da radę coś z tym zrobić, czy zostaje ASO, czy coś? Mam tylko OBD Eleven? Do tego pytanie co z ACU. Autko stało z 5 tygodni nie ruszane, ale przecież nie powinno to co rozładować do totalnego zera. Pytanie czy to podlaskie (jak dlugo do pełna), czy trzeba będzie wymienić... history.pdf
  2. A ile kolega chciałby za taką usługę?:) Przez OBD11 nie ma szans nic zdziałać dalej? Tylko VCDS/VCP?
  3. Mnie LA udało się zakodować wg. poniższej instrukcji: STG 17 > Codierung > Byte 4 > Bit 6 - aktivieren ("Spurhalteassistent/Lane Assist aktivieren") STG 17 > Codierung > Byte 11 > Bit 1 - aktivieren ("Spurhalteassistent/Lane Assist Information BAP verbaut aktivieren") STG A5 > Codierung > Byte 16 > Bit 7 - aktivieren STG A5 > Codierung > Byte 00 > Bit 0 - aktivieren STG A5 (Front-/Vorfeldkamera) auswählen STG A5 Adaptacja Zugriffscode 20103 eingeben -umcodiert (Personalisierung BAP) (BAP personalization,not activated ) von aktiviert auf nicht aktiviert -umcodiert (Warnungsintensität Spurhalteassistent)(Warning intensity; lane depart. warning,Medium > from menu) von Mittel auf Auswahl über Menü - status włączenia HCA - wybór przez Menu STG F5 -umcodiert (ADP-(49)-Car_Function_List_BAP_Gen2-LDW_HCA_0x19) von nicht aktiviert auf aktiviert -umcodiert (ADP-(21)-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_Lane_Departure_Warning) von nicht aktiviert auf aktiviert -umcodiert (ADP-(23)-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_Lane_Departure_Warning_over_threshold_high) von nicht aktiviert auf aktiviert STG 44 > Codierung > Byte 3 > Bit 4 - aktivieren ("Spurhalteassistent HCA verbaut") - u mnie był już aktywny STG 44 > Codierung > Byte 3 > Bit 0 - aktivieren STG 10 - Park Assist > kodowanie > Byte 03 > Bit 5 - aktywny (tego modułu nie mam) Na koniec kasowanie błędów (chyba w A5 wystąpił) i restart radia (POWER przez 10s, wyłączy się i uruchomi ponownie). Kolegę ELDARa można prosić o pomoc w dokodowaniu TJA, EA i PA?:) Mój sterownik A5 to: 3Q0 980 654 G, SW:0231.
  4. Cześć wszystkim, Posiadam ACC z kamerą, udało mi się z sukcesem zakodować LA (za pomocą OBD11). Chciałbym jednak dodać jeszcze funkcję TJA oraz EA. Czy komuś udało się to zrobić, można prosić o jakąś instrukcję?
  5. Ok, dzięki za odpowiedź. W takim przypadku wystarczy korzystać z instrukcji: http://forum.vw-passat.pl/threads/136884-Instrukcja-montażu-Easy-Open?highlight=easy+open I doposażę? Co polecacie do kodowania (w senie kabelek), bo próbowałem wczoraj przebrnąć przez 200 stronnicowy wątek, ale nie wyszło
  6. Cześć wszystkim, Mam keyless w swoim B7, pytanie czy w tym przypadku Easy Open to była opcja, czy standard? Jestem jakoś w stanie to sprawdzić? W konsoli na wyświetlaczu w module komfortu nie mam Easy Open, żeby zaznaczyć ptaszka.
  7. Witam, Bardzo proszę o sprawdzenie koloru nadwozia, bo nie daje mi to spokoju, że gdzieś w dekoderze mi pokazało, iż to niebieski-grafit, a samochód widzę na zdjęciach, że ma kolor biały. Nie wspominając o tym, że obecny przebieg to 77k km, a w 2013r. w Dani miał >270k km...
  8. 00898 - Control Circuit A/C compressor 010 - Open or Short to Plus Tak jak pisałem - sprawdzałem cewkę i jest OK. Ew. moje pytanie brzmi - czy jeżeli jest niskie ciśnienie w układzie (ale komputer tego nie wskazuje jeszcze jako błąd), czy wyskoczy błąd 00898? Osobiście mi się wydaje, że 00898 to jakiś błąd mechaniczny/elektryczny i ciśnienie w układzie nie ma nic z nim wspólnego, no ale mogę się mylić.
  9. Tak na VAG-COMie, ale tak jak pisałem, na klimatroniku wyszło mi 382.
  10. Witam, Na panelu climatronic mam błąd 382, na Vagu pokazuje mi błąd 00898. Podłączyłem na krótko cewkę i słyszę jak się załącza (cicho, ale słychać). Pomiar napięcia na kabelkach idących do cewki wskazał 0V. Dodam, że mam niskie ciśnienie w układzie (komputer jeszcze nie wskazał, ale widać że słabe po wciśnięciu zaworu). Macie panowie jakieś propozycje co by można było sprawdzić? Czy jest możliwe, że błąd występuje przez zbyt niskie ciśnienie gazu w układzie (jednocześnie nie wskazując tego problemu na PC)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności