Skocz do zawartości

matias18

  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O matias18

  • Urodziny 31.10.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. co do smsów to prawdopodobnie musisz zainstalowac aplikacje android rsap. co do kwadracików to tego problemu chyba inaczej nie ruszysz jak poprzez wymiane licznika na nowszy. Mam dokladnie tak samo jak Ty i niestety nikt jeszcze na forum nie potwierdzil ze potrafi zrobic update softu tego licznika
  2. Ja wymieniłem przy 140tys.km. i mechanik powiedział, że przede wszystkim napinacz był już po mału do wymiany. ---------- Dodano o 03:50 ---------- Poprzednia wiadomość o 03:32 ---------- Kolego mam to samo od dnia tj.3 miesięcy, gdy kupiłem mojego B6, przy wymianie rozrządu na kompie 0 błędów... ja wymienialem przy 170 i wedlug mechanika czesci byly jeszcze w dobrym stanie. co do tego szarpania przy 1200rpm to faktycznie potwierdzam, mam dokladnie tak samo
  3. Łysy ten film z bp ma tez polskiego lektora. Ogladaj go po prostu z tym lektorem i nie bedzie problemu z napisami ;p
  4. Według mnie jesli przebieg pewny to mozesz go wymienic przy 180k, ja wymienilem przy 170k i powiem Ci ze wszystkie czesci lacznie z paskiem wygladały nad wyraz dobrze, nawet napisy na nim sie nie wytarly. Zrób jak Ci podpowiada sumienie, jak masz jezdzic z dusza na ramieniu ze peknie to wymien, zresztą pewnie i tak wymienisz go w histori tego auta tylko raz a pozniej wymieni go juz nastepny wlasciciel.
  5. to jeszcze prosciej, wystarczy spojrzec pod siedzenie kierowcy i bedziesz widzial czy jest wzmacniacz i co na nim jest napisane. jak wzmacniacz jest to masz podwojny glosnik
  6. tak na prawde to trzeba zdjac i nadkole i zderzak. w dziale warsztat masz instrukcje zdejmowania zderzaka.Później samo odkrecenie lampy i wymiana zarnika juz raczej nie wymaga instrukcji.
  7. czyli caly osprzet silnika sprzeglo wtryski pozostaja bez zmian? czy wymiana samej turbiny na cbb podniesie juz moc czy konieczne jest do tego strojenie?
  8. Marcin jak juz bedziesz dzwonil to spytaj jak to konkretnie jest z b6 cr bo tez jestem chetny
  9. szukałem, szukalem i znalazłem. Moduł 46 central convenience =>output test =>open tank flap i mozna tankowac
  10. tylko ze nie mam ani wiazki, ani przycisku, wszystko jest w komplecie u tapicera a ten niestety nie mieszka blisko (200km)
  11. czy da sie jakos otworzyc wlew paliwa vcdsem?? musze go jakos otworzyc a ze do ok srody bede jezdzil jeszcze bez boczka na drzwiach to trzeba sobie jakos poradzic
  12. koledzy jak sądzicie czy taka lampa led 8J0947409A z audi bedzie pasowac do passata b6. Daje intensywne swiatlo i jest nawet tansza niz zwykla zarowkowa do b6. zwykla zarowkowa u gajosa kosztuje 47 natomiast ta led 43. http://www.passatplus.de/umbauteile/leuchten/8J0947409A.jpg
  13. te wentylatory wlaczaja sie automatycznie w momencie wypalania dpf i jezeli przerwiesz wypalanie wylaczeniem silnika to one jeszcze przez jakis czas sie kreca, pewnie dlatego ze filtr mocno sie rozgrzewa i trzeba go jakos chlodzic. Mialem tak ze dwa razy, poza tym momentu wypalenia filtra nidgy nie widze chyba ze akurat jezdze po miescie i sie zatrzymam to widze ze obroty sa w granicach 1000
  14. 000 979 019 EA czy ten przewód z aso jest juz zakonczony pinami, czy moze piny trzeba kupic osobno?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności