reddoctor
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O reddoctor
- Urodziny 22.09.1979
Informacje osobiste
-
Imię
Tomasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Dania
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1994
-
reddoctor obserwuje zawartość → temperatura silnika - przeczytaj zanim zapytasz
-
temperatura silnika - przeczytaj zanim zapytasz
reddoctor odpowiedział ormowiec → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Podpiąłem licznik z polo 97' 32pin i to samo z tą tylko różnica, że kontrolka gasła. Wróciłem do podstaw, czyli przetarłem pilnikiem bezpiecznik 16 (kontrolki tablicy) i stał się cud. Zobaczymy czy cud potrwa długo. Z natury jestem pesymistą i wierzyć mi się nie chce, że ten mały sk****** może tak wybiórczo zaatakować... i bez podchodów działa/nie działa... -
temperatura silnika - przeczytaj zanim zapytasz
reddoctor odpowiedział ormowiec → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Jesli masz na mysli obrotomierz, to zupelnie normalnie. -
temperatura silnika - przeczytaj zanim zapytasz
reddoctor odpowiedział ormowiec → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Masa jest. U mnie jest prosto, tdi bez MFA czyli tylko na 3 pinie. Piny 2 i 23 nie mają napięcia, więc problem chyba rzeczywiście w liczniku. Czy ktoś ma pomysł jak zawęzić poszukiwania? Problem jest tylko z kontrolka cieczy i i wskaźnikiem temperatury, reszta w tym wskaźnik paliwa działa normalnie. Przelutowałem piny przy wielozłączu - bez efektu. Boje się, że lutowanie wszystkiego na oślep może dodać zimnych lutów, wolałbym robić to bardziej celowo. Poza tym po zimnym lucie spodziewałbym się przerw w działaniu tego i owego a tu działa za dużo i ciągle co bardziej wygląda mi na zwarcie... Co tam może zwierać, co powoduje wybiórczo napięcie tylko na wskaźniku i kontrolce? -
temperatura silnika - przeczytaj zanim zapytasz
reddoctor odpowiedział ormowiec → na temat → Silnik, skrzynia biegów
"Wiesz co mi to wygląda na skończony żywot czujnika cieczy " Dzięki ale jeśli masz na myśli ten 4-pinowy w plastykowym trójniku (u mnie z żółtym paskiem u innych z zielonym) to jak napisałem w pierwszym mailu od tego zacząłem. Pomierzyłem tez stary, jest ok. Chyba, że jest jeszcze jakiś... to powiedz, gdzie go szukać. -
temperatura silnika - przeczytaj zanim zapytasz
reddoctor odpowiedział ormowiec → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Wichura? przepraszam jestem nowy... Licznika na wymianę nie mam. Mostkowałem i odłączałem wtyczki od czujnika temperatury i zbiorniczka płynu-nic nie pomaga. Po zdjęciu licznika doszedłem, ze wskazówka temperatury zeskoczyła. Po nastawieniu to samo- wskazówka szybuje do góry po przekręceniu kluczyka. Mam dwa pytania: 1. Czy kontrolka poziomu cieczy jest zarazem kontrolka przegrzania silnika? Jeśli tak, to czy jest podłączona do innego czujnika niż wskaźnik? 2. gdzie obwody kontrolki cieczy i wskaźnika temperatury łączą się? (gdzie mogło nastąpić zwarcie?) -
temperatura silnika - przeczytaj zanim zapytasz
reddoctor odpowiedział ormowiec → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam Szukałem na forum ale nie znalazłem nic odpowiadającego dokładnie mojemu przypadkowi. Dziś zdarzył mi się dziwny wypadek. Passat B4 1,9tdi. Jadę do pracy a tu nagle zaczyna migać kontrolka cieczy chłodzącej, patrzę za wskaźnik, pokazuje 90 i rośnie. Jak się zatrzymałem wskaźnik już był absolutnie na maxa. Wyłączam silnik i patrze pod maskę a tam nic: płynu dosyć i się nie gotuje. Odczekałem chwilę, przekręcam kluczyk w położenie zapłon a wskazówka znowu leci na samą górę po czym opada na sam dół. Włączam silnik, wskazówka nie drgnie kontrolka miga. Dojechałem do domu z licznymi odpoczynkami na wszelki wypadek, podłączam VAGa a ten nie wykazuje błędów. Dodam, że nic nie było grzebane w ostatnim czasie. Po drodze do domu kupiłem czujnik (cztero-pinowy) ale jego wymiana nic nie zmieniła. Mam taką teorie, że może termostat padł a wzrost temperatury coś uszkodził ale nie pasuje mi, że nie było fontanny po otwarciu zbiornika wyrównawczego i że cały problem rozwinął się w ciągu mniej niż jednej minuty. Czy ktoś ma pomysł?