kuba806
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O kuba806
- Urodziny 17.07.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Jakub
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Ełk
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
-
Rok produkcji
2001
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Do teraz starałem się nie pisać ale nie mam już cierpliwości. Mój moduł komfortu to 1C0 959 799 B, codowanie 00259 czyli ten współpracujący z programem motordiag 1.2. Problem polega na tym, że nie mogę aktywować szyb z pilota. Coś tam kombinuje i wyświetla nr modułu ale po chwili pokazuje się komunikat "Time Out pri cekani na byte, aplikace bude ukoncena". Praktycznie przed każdym wejściem w blok 46 poprzez VAG COM 311.2 muszę odłączyć aku na chwilkę bo inaczej też się nie łączy. Nie pokazuje żadnych błędów w module chociaż wydaje mi się, że jedna z mat podgrzewających lusterko nie grzeje ale mniejsza o to, błędów brak. Próbowałem wielokrotnie odłączyć aku przed połączeniem z motordiag ale to nie przynosi rezultatu. Zmieniałem też ustawienia emulatora portu COM tymi suwakami. Kolejna próba odbyła się poprzez VDS-PRO ale jako, że mam kabel KKL USB to nie poszło i pokazuje komunikat "No UART found on COM 1". Jednym słowem kaszanka. Bania mnie boli już od tego czytania i kombinacji. Może wina leży w kablu ? Co mi pozostaje teraz zrobić bo wiosna idzie pomału i boje się, że nie zdążę w takim tempie.
-
Lampa podsufitka z W8 do tych co montowali
kuba806 odpowiedział Rogeros → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Dzięki. Ktoś kto to robił zamienił pin 5 z 3. Teraz już działa dobrze. Tak jest poprawnie: pin 1 - do ściemniacza oświetlenia (szaro/niebieski) pin 3 - brązowo/biały (ewentualnie brązowo/szary) pin 4 - brązowy pin 5 - czarno/czerwony -
Lampa podsufitka z W8 do tych co montowali
kuba806 odpowiedział Rogeros → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam, niedawno zarejestrowałem się na forum z czego jestem bardzo zadowolony. Mam pytanko odnośnie lampki od W8, bo jak się okazało dzięki forum taką właśnie mam w pasku. Poprzedni właściciel nie do końca to podłączył kiedyś i nie działało jak należy a ja myślałem co to za badziewie. Dzisiaj podłączyłem przewód od czerwonego podświetlenia diodami do regulatora intensywności oświetlenia zgodnie z instrukcjami i lampka zaczęła mi się podobać. Wszystko działa tak jak ma być, jak wyciągnę kluczyk ze stacyjki włącza się, kiedy włączę zapłon gaśnie, po otwarciu drzwi wszystko świeci (4 żarówki w lampce i tylne lampki) itd. Ma tylko jeden feler. Kiedy chcę włączyć podświetlenie środkowym przyciskiem to zapalają mi się tylko tylne lampki u pasażerów a główna nie świeci. Dodam jeszcze że te małe szperacze działają po ich wciśnięciu. Kostka przy lampce 6 pinowej od w8 była dolutowana do wiązki od starej lampki standardowej. Mam pytanie czy jest to prawidłowo połączone bo 2 kostki brak. i tak: pin 1 - do ściemniacza oświetlenia (szaro/niebieski) pin 3 - czarno/czerwony pin 4 - brązowy pin 5 - brązowo/biały (ewentualnie brązowo/szary) dobrze czy źle ? -
Mam takie samo pytanko, mam takie radio w busie i jest wysoko umiejscowione można się naświetlić. Jaki rezystor będzie najodpowiedniejszy ?