Skocz do zawartości

kuba806

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kuba806

  • Urodziny 17.07.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Jakub
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ełk

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Do teraz starałem się nie pisać ale nie mam już cierpliwości. Mój moduł komfortu to 1C0 959 799 B, codowanie 00259 czyli ten współpracujący z programem motordiag 1.2. Problem polega na tym, że nie mogę aktywować szyb z pilota. Coś tam kombinuje i wyświetla nr modułu ale po chwili pokazuje się komunikat "Time Out pri cekani na byte, aplikace bude ukoncena". Praktycznie przed każdym wejściem w blok 46 poprzez VAG COM 311.2 muszę odłączyć aku na chwilkę bo inaczej też się nie łączy. Nie pokazuje żadnych błędów w module chociaż wydaje mi się, że jedna z mat podgrzewających lusterko nie grzeje ale mniejsza o to, błędów brak. Próbowałem wielokrotnie odłączyć aku przed połączeniem z motordiag ale to nie przynosi rezultatu. Zmieniałem też ustawienia emulatora portu COM tymi suwakami. Kolejna próba odbyła się poprzez VDS-PRO ale jako, że mam kabel KKL USB to nie poszło i pokazuje komunikat "No UART found on COM 1". Jednym słowem kaszanka. Bania mnie boli już od tego czytania i kombinacji. Może wina leży w kablu ? Co mi pozostaje teraz zrobić bo wiosna idzie pomału i boje się, że nie zdążę w takim tempie.
  2. Dzięki. Ktoś kto to robił zamienił pin 5 z 3. Teraz już działa dobrze. Tak jest poprawnie: pin 1 - do ściemniacza oświetlenia (szaro/niebieski) pin 3 - brązowo/biały (ewentualnie brązowo/szary) pin 4 - brązowy pin 5 - czarno/czerwony
  3. Witam, niedawno zarejestrowałem się na forum z czego jestem bardzo zadowolony. Mam pytanko odnośnie lampki od W8, bo jak się okazało dzięki forum taką właśnie mam w pasku. Poprzedni właściciel nie do końca to podłączył kiedyś i nie działało jak należy a ja myślałem co to za badziewie. Dzisiaj podłączyłem przewód od czerwonego podświetlenia diodami do regulatora intensywności oświetlenia zgodnie z instrukcjami i lampka zaczęła mi się podobać. Wszystko działa tak jak ma być, jak wyciągnę kluczyk ze stacyjki włącza się, kiedy włączę zapłon gaśnie, po otwarciu drzwi wszystko świeci (4 żarówki w lampce i tylne lampki) itd. Ma tylko jeden feler. Kiedy chcę włączyć podświetlenie środkowym przyciskiem to zapalają mi się tylko tylne lampki u pasażerów a główna nie świeci. Dodam jeszcze że te małe szperacze działają po ich wciśnięciu. Kostka przy lampce 6 pinowej od w8 była dolutowana do wiązki od starej lampki standardowej. Mam pytanie czy jest to prawidłowo połączone bo 2 kostki brak. i tak: pin 1 - do ściemniacza oświetlenia (szaro/niebieski) pin 3 - czarno/czerwony pin 4 - brązowy pin 5 - brązowo/biały (ewentualnie brązowo/szary) dobrze czy źle ?
  4. Mam takie samo pytanko, mam takie radio w busie i jest wysoko umiejscowione można się naświetlić. Jaki rezystor będzie najodpowiedniejszy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności