Skocz do zawartości

ksowa

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ksowa

  • Urodziny 29.01.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    CC
  • Silnik
    CC 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie, takie pytanie, czy to prawda, że jeśli urządzenie zostało odblokowane patchem software`owym, bez otwierania, czyli jak rozumiem bez jakieś fizycznej ingerencji w środku radia - to nie jest wymagany filtr CAN do zegarów 3D? Dzięki za odpowiedź.
  2. Panowie mam jeszcze jedno pytanie, czy ktoś z Was może dysponuje kodowaniem z LCode2 (Long Code 2) z modułu 5K0953569S lub innego, który współpracuje z systemem Keyless?
  3. Panowie czy ktoś z obecnych na forum zna rozwiązanie powyższego problemu? Po zmianie taśmy (oryginalna po prostu się zerwała) nie działa START/STOP od Keyless'a. Objawy identyczne jak u kolegi którego cytuje. ----------------------------------------------------------------------------------------- Jedna taka drobna uwaga: mimo tego, że podczas kodowania VCDS odznaczyłem w nowym module wszystkie "fistaszki" w long codding helperze, tak jak to było w starym sterowniku, to ostatni bit się różni --------------------------------------------------------------------------------------- oryginalna uszkodzona: 5K0 953 569 AR - z 2014 roku Address 16: Steering wheel (J527) Labels: 3C0-953-569.clb Part No SW: 3C5 953 501 CM HW: 5K0 953 569 AR Component: LENKS.MODUL 016 0140 Revision: FF010042 Serial number: 20140404301214 Coding: 0182070001 Shop #: WSC 00015 115 00001 ASAM Dataset: EV_VW360SteerWheelUDS A03004 ROD: EV_VW360SteerWheelUDS.rod VCID: 72EC42E7A5BC86AE5B-8026 --------------------------------------------------------------------------------------- nowa taśma: 5K0 953 569 S - z 2012 roku (z auta które napewno nie miałgo Keyless a nawet samego start / stop) Address 16: Steering wheel (J527) Labels: 3C0-953-569.clb Part No SW: 3C5 953 501 BF HW: 5K0 953 569 S Component: LENKS.MODUL 014 0140 Revision: FF010041 Serial number: 20121113201325 Coding: 0182070000 Shop #: WSC 00123 123 12345 ASAM Dataset: EV_VW360SteerWheelUDS A03004 ROD: EV_VW360SteerWheelUDS.rod VCID: 6ADC5A878D6C4E6EE3-803E -------------------------------------------------------------------------------------------
  4. Kimi01, u mnie było tak: -zdjęli pokrywę zaworów, sprawdzili numery katalogowe pompek (miałem zamontowane te awaryjne, czyli chyba po prostu siemensy) napewno wszystkie miały identyczne numery -sprawdzili w kompie czy nie było żadnych napraw związanych z tą akcję w moim aucie w serwisie -zamontowali 4 nowe wtryski Continentala z końcówką DX, nowe śruby, wiązkę elektryczną -powiedzieli, ze nie mieli żadnych reklamacji na Continetala i że mam 2 letnia gwarancje Serwis Chylińscy Warszawa. Bardzo miła obsługa - polecam. I po sprawie.
  5. Dla tych co są w trakcie działań związanych z wymianą kiery, pisze, bo sam miałem róznego rodzaju niejasności z doborem części, może komuś to pomoże: Auto: pasek z końcówki 2005 roku, sedan, 1/2 fis, komp, tempomat, kiera zwykła, sterowanie kompem z manetki wycieraczek, moduł po kierą 3C0953549H kodowanie: 0000013, poduszka dwustrzłowa, kabel poduchy: 1K0971584K (poduszkę sprawdziłem jeszcze przed zakupem części) Zakupione: kiera (jak na obrazku): moduł: 3C0953549E kabel do poduchy: 1K0971584L dodatkowo klon VCDS (na innym forum znalazłem info) Dzisiaj poskałdane i działa bez problemów. Nie działa przycisk telefonu, i przycisk lista po prawej stronie kiery (bo mam1/2 fis) reszta śmiga, gwiazdka jako mute. Działają rónież stare przyciski na manetce wycieraczek do sterownia kompem. Kowanie nowego modułu: E: 0000113 Procedury adaptacujne czujków dostępne w są tym wątku ja skorzystałem z innego forum. MOże komuś się przyda. Generalnie wszystkie procedury adaptacyjne dostępne są na RossTechu w EN. Poniższy tekst nie jest mojego autorstwa, cytuje post użytkownika jarry z forum VW Touran Klub Polska, opis procedur idealnie odnosi się do naszych furek. Adaptacje G85, G200, G201 Podłącz interfejs VCDS Kluczyk pozycja zapłon Wykasuj błędy Zrób adaptację czujników ABS w sterowniku 03 - G200, G201, G85 Zrób adaptację czujników wspomagania kierownicy w sterowniku 44 - G85 ponownie, ogranicznik skrętu Procedury adaptacyjne Czujnik przyspieszeń bocznych (G200) Wymagania: Napięcie w aucie minimum 12,0 V [select] [03 - Brake Electronics] [Measuring Blocks - 08] Group 004 [Go!] Sprawdź pole , wartość musi być pomiędzy -1.5 a +1.5 m/s2. [Done, Go Back] [Coding-II - 11] lub (jeśli Coding-II niedostępne) [security Access - 16] Wprowadź 40168, umożliwia dostęp do basic setting. [Do it!] [basic Settings - 04] Group 063 [Go!] Aktywuj Basic Setting. [ON/OFF/Next] Po prawidłowym wykonaniu basic setting, pole 2 winno wskazać "OK". [Done, Go Back] Aby się upewnić że basic setting wykonano prawidłowo, sprawdź czujnik ponownie. [Measuring Blocks - 08] Group 004 [Go!] Sprawdź pole 2, wartość musi być pomiędzy -1.5 a +1.5 m/s2. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Czujnik ciśnienia hamulców 1 (G201) Wymagania: Napięcie w aucie minimum 12,0 V [select] [03 - Brake Electronics] [Measuring Blocks - 08] Group 005 [Go!] Sprawdź pole 1, wartość musi być pomiędzy -8.0 a +8.0 bar. [Done, Go Back] [Coding-II - 11] lub (jeśli Coding-II niedostępne) [security Access - 16] Wprowadź 40168, umożliwia dostęp do basic setting. [Do it!] [basic Settings - 04] Group 066 [Go!] Aktywuj Basic Setting. [ON/OFF/Next] Po prawidłowym wykonaniu basic setting, pole 2 winno wskazać "OK". [Done, Go Back] Aby się upewnić że basic setting wykonano prawidłowo, sprawdź czujnik ponownie. [Measuring Blocks - 08] Group 005 [Go!] Sprawdź pole 1, wartość musi być pomiędzy -3.8 a +3.8 bar. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) Wymagania: Uruchom silnik. Obróć kierownicę 1 obrót w prawo a następnie 1 obrót w lewo. Przejedź krótki dystans po linii prostej na równym podłożu nie szybciej niż 20 km/h (kilka metrów wystarczy). W momencie jak masz kierownicę prosto zatrzymaj się nie zmieniając pozycji kierownicy (koła na wprost). Pilnuj aby kierownica nie skręciła się. Nie gaś silnika. Napięcie w układzie minimum 12,0 V. [select] [03 - Brake Electronics] [Coding-II - 11] lub (jeśli Coding-II niedostępne) [security Access - 16] Wprowadź 40168, umożliwia dostęp do basic setting. [Do it!] [basic Settings - 04] Group 060 [Go!] Aktywuj Basic Setting. [ON/OFF/Next] Po prawidłowym wykonaniu basic setting, pole 2 winno wskazać "OK". [Done, Go Back] Aby się upewnić że basic setting wykonano prawidłowo, sprawdź czujnik ponownie. [Measuring Blocks - 08] Group 004 [Go!] Sprawdź pole 1, wartość musi być pomiędzy -1.5 a +1.5 °. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Adaptacja krańcowego położenia kierownicy (Silnik cały czas w ruchu) Trzymaj kierownicę do jazdy na wprost (±10°)przez minimum 5 sekund. Obracaj kierownicą w lewo aż do oporu i przytrzymaj na końcu przez sekundę. Obracaj kierownicą w prawo aż do oporu i przytrzymaj na końcu przez sekundę. Wyprostuj i trzymaj kierownicę do jazdy na wprost (±10°). Wyłącz silnik i zapłon. Włącz zapłon. Poczekaj 5 sekund. Kontrolka wspomagania kierownicy powinna zgasnąć. Jeśli nie, wykonaj krótką jazdę próbną. POzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności