Skocz do zawartości

aftur

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O aftur

  • Urodziny 26.02.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bytom

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2007
  1. Passat b6 DIESEL 170KM . Witam od roku borykam sie z takim problemem jadąc przeważnie pod gore przy około 2000 obrotów silnik przechodzi w tryb awaryjny po wyłączeniu auta wszystko wraca do normy, dziś zauważyłem ze jak wcisnę gaz na max i tak trzymam to silnik wejdzie na 5200 obrotów i trzymając gaz do dechy obroty zaczęły spadać i zrobił się bardzo mułowaty proszę o jakies porady moze mial ktos podobny problem błędy były sczytane był jakiś błąd związany z ciśnieniem turbo ale turbina na komputerze pokazywała na komputerze wszystkie wartości turbo są ok
  2. Witam po długiej przerwie wczoraj odwiedziłem serwis VW przyzwyczaiłem się już do migającej zółtej kontrolki ale po ostatniej wizycie powiedział ze pozostaje sczytanie kompa i zapytanie do VW, zostawiłem autko na 4 godz. i oddzwonili ze jest padnięte sterowanie od hamulca ręcznego koszt 450€. Moje pytanie mój sterownik ma oznaczenie 3C0907801J bardzo ciężko dostać identyczny, widziałem wiele w necie od tego samego paska ale przeważnie końcówka numeru jest inna np. 3C0907801A jaka jest różnica ??
  3. Bezpieczniki wszystkie sprawdzone wszystkie ok. Zapytam w poniedzialek albo pojade do innego VW mam u siebie dwa serwisy zobaczymy co powiedzą. Pozdro...
  4. Sprawdzę dzisiaj jeszcze raz bezpieczniki przekaźnik nie mam pojęcia gdzie jest ale wydaje mi się ze komp by to pokazał jak sprawdzę to napisze.
  5. Tak wiem ale było za późno bezpiecznik sprawdzałem jest ok chyba będę miel duży problem albo koszty.
  6. No właśnie siedziałem tam 2 godziny robił wszystko komputer pokazuje ze działa a w aucie nie działa powiedział ze pierwszy raz widzi takie coś był błąd (moduł nie zakodowany) zakodował go błąd zniknął i dalej nie działa czarna magia Dodam tylko ze wyciagnolem i włożyłem bezpiecznik nr.30 od pasazera na wlaczonym zaplonie i od tego czasu AUTO HOLD padl
  7. Wszystko już działa jak pisałem przyczyna przekaźnik komputer nie pokazuje błędów soft najnowszy a AUTO HOLD bez funkcji miga zółte przekreślone P. Akumulator odłączałem na dwie godziny i to samo.
  8. Witam ponownie problem rozwiązany odetchnąłem z ulga dla zainteresowanych przyczyna była banalna padł przekaźnik pod małym schowkiem obok kierownicy ale mam nowy problem bardzo ciekawy jak szukałem przyczyny sprawdzałem bezpieczniki z prawej strony od pasażera wyciągnięciem bezpiecznik odpowiedzialny miedzy innymi za AUTO HOLD i włożyłem spowrotem zaczęło się świecić zółte P przekreślone i AUTO HOLD padł. Dzisiaj bylem w serwisie VW zapłaciłem 50 € i dalej nie działa komputer wyświetlał błąd moduł nie zakodowany numeru nie pamiętam, mechanik po dwóch godzinach grzebanie rozłożył ręce mówi ze pierwszy raz się z czymś takim spotyka. Moduł zakodowany cały soft zaktualizowany błędu nie pokazuje a AUTO HOLD martwy cały czas miga zółte P. Sorki za duża rozpiskę ale chciałem dokładnie opisać bo gdzie można liczyć na fachofcow myślę ze VW powinno taki problem rozwiązać. Jeszcze raz AUTO HOLD bez funkcji zółte przekreślone P miga komputer brak błędów. Takiego przypadku na forum nie znalazłem proszę o rady
  9. Witam podaje kody błędów 00156 i drugi 02398 może to coś komuś bliżej podpowie.
  10. Witam mam podobny problem wczoraj padło mi pol passka nie działa- nawiew, tylna wycieraczka, podgrzewanie foteli spryskiwacze tył i przód może miał ktoś podobny przypadek proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności