vipmisiek
-
Liczba zawartości
22 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O vipmisiek
- Urodziny 27.09.1983
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Anglia
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.8 20V 125KM (APT)
-
Rok produkcji
2000
-
vipmisiek obserwuje zawartość → Dziwolągi na naszych ulicach, Niedziałający nawiew, spryskiwacze i swiatła przeciwmgielne tylne, Czy silnik APU posiada zmienne fazy rozrzadu i oraz 2 innych
-
Niedziałający nawiew, spryskiwacze i swiatła przeciwmgielne tylne
vipmisiek odpowiedział vipmisiek → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
9 km od promu - Francja ---------- Post added at 00:36 ---------- Previous post was at 00:22 ---------- azrael nie bądź taki pewny CR były już w 2005 produkowane i on właśnie ma CR -
Witam Forumowiczów Wszystko co opisze przydarzyło się mojemu koledze ale ja w jego imieniu proszę Was o pomoc. Otóż jakiś miesiąc temu wybrał się kumpel do Polski, po kilkudniowym pobycie wracając do Anglii wyskoczył mu komunikat, że coś jest nie tak i silnik zostanie wyłączony(automatycznie) tak też się stało. On wrócił do domu samochodem zastępczym a Passat został zaholowany do autoryzowanego warsztatu gdzie stwierdzono błąd na drugim cylindrze i konieczną wymianę wtryskiwacza. Goście z warsztatu wymienili wtryskiwacz i silniczek cyka jak w zegarku ale po tej wizycie Pasek stracił światła przeciwmgielne tylne, nawiew powietrza w ogóle nie działa i spryskiwacze na przednią szybę (sedan). Więc koleżka pojechał do nich jeszcze raz i powiedział, że coś jest nie halo z tym wszystkim. Po zeskanowaniu samochodu rozkładają ręce i mówią, że żadnych błędów nie ma i nie wiedzą jaki to ma związek z wymianą wtryskiwacza. Oczywiście wszystkie bezpieczniki sprawdzone. Co dalej:638: Stąd moja prośba do Was, czy może komuś przydarzyło się coś podobnego albo ktoś z was wie gdzie szukać, proszę o pomoc. Pozdrawiam:) dzięki za wgląd Ps. jego furka to B6 '05 2.0 TDI CR
-
badajcie ten przypadek:
-
Witam a to coś ode mnie:) Silnik benzynowy 1.8 APT, silnik 2.8 . Za pomocą sterowania wałkiem rozrządu są dostosowywane fazy wałka zaworów dolotowych do prędkości obrotowej silnika. Elektrohydrauliczny nastawnik przestawia wałek rozrządu zaworów dolotowych w stosunku do wałka zworów wylotowych. Opóźnienie otwierania i zamykania zaworów zapewnia spokojniejszą pracę silnika na biegu jałowym lub zwiększa moc przy dużej prędkości obrotowej. W zakresie małej i średniej prędkości obrotowej wcześniejsze zamykanie zaworów dolotowych poprawia napełnianie cylindrów i zwiększa moment obrotowy. odpowiedz na pytanie marcinA brzmi : silnik APU nie posiada zmiennych faz rozrządu:( pozdrawiam
-
Jaki olej najlepszy do 1.8 20V APT przy 150 tys przebiegu??
vipmisiek odpowiedział gulu666 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
mam ten sam motor i przebieg 198tyś jakiś czas temu zalałem mu Quantum Synta VW 505.00Approved SAE 10W-40 (polecony w serwisieVW) i jest ok -
listwy montowane na zatrzaski - uważaj żeby nie połamać fotel możesz wykręcić i położyć go na fotel obok żeby nie odłączać kabli a potem odgiąć wykładzinę do środka samochodu i gotowe
-
Witam Niedawno odkryłem jakieś dziwne stukanie a może nawet delikatne klepanie dochodzące z silnika a dokładniej z tej części bliżej podszybia. Początkowo myślałem, że to może zawory ale to przecież nie takie stukanie. Pojechałem do mechanika i ten po wstępnym osłuchaniu stwierdził, ze mój pasek ma "dziwnie" głośna pracę pompy wtryskowej czy jakoś tak (znajduje sie po prawej stronie-jak stoisz przodem do samoch.- silnika dochodzi tam rura od powietrza i jeszcze kilka cienkich rurek) bym zapomniało jednej rzeczy zawsze słysze ten sam odgłos tylko głosniej przy odpalaniu przez okolo 1-2 sek. bez różnicy czy zimny czy ciepły. A jeżeli chodzi o olej czy coś to pasek jest tydzień po full service i dalej stuka. Będę bardzo wdzięczny za pomoc pozdrawiam
-
No i tak jest jak piszesz, na niskich obrotach buczy a na wysokich nic nie słychać. Chyba zostawie tak jak jest. pozdr
-
tłumik wiele sie nie różnił a zamocowanie było prawie identyczne jak w poprzednim tylko o 5cm krótszy ale poszło. Dobra ale nie o tym, chciałem cię Kuczlaw zapytać dlaczego pomimo ze jest to tłumik w jakimś stopniu sportowy nawet marki remus a nie wydaje jakiś większych odgłosów podczas jazdy? Co jeszcze musiałbym zmienić? żeby troch głośniej pomrukiwał. dzieki za odp na wczesniejszy pozdr
-
Mialem identyczne zachowanie climatronik w moim pasku, a przyczyna było brak czynnika chłodzącego w układzie wiec całkiem możliwe ze u ciebie tez jego nie ma. Mała rada zanim nabijesz klimę sprawdź jej szczelność - po co masz płacić dwa razy
-
Witam i pozdrawiam forumowiczów Wczoraj na ebay'u kupiłem tłumik do paska ale było napisane ze jest on przeznaczony tylko do 1.8 kombi a ja mam sedan i nie mam zielonego pojęcia czy one sie różnią czy nie, jak myślicie czy będę miał jakieś problemy z zamontowaniem tego u siebie? a i jakis numer tez tam był 3B0 071 901 Może ktoś coś doradzi
-
Preziu ja tez bym sie (ładnie mówiąc) zdenerwował. Jeżeli chodzi o takie rzeczy to sie zastanawiam czy na urlop do Polski przyjechac na felgach aluminiowych czy stalowych, a nie daj panie komus sie spodobaja i po felach pozdr wszystkim
-
wiec poszukam tych przejsciówek bo wycieraczki sa fajnei warto, wczoraj znalazłem takie w komplecie z ramionami za Ł75 ale to lekka przesada. Dzieki i pozdrawiam
-
Cześć Może ktoś podpowie czy kupić czy nie, bo do końca nie jestem pewien. dziękuje za sugestie http://cgi.ebay.co.uk/BN-FLAT-FLEXIBLE-WIPER-BLADES-FOR-VW-PASSAT-POLO_W0QQitemZ170110169731QQihZ007QQcategoryZ45645QQtcZphotoQQcmdZViewItem#nogo jezeli zdecyduje sie na takie wycieraczki to czy moge zamontowac je jakos na starych uchwytach czy musze cos jeszcze dokupic
-
cieknący tłumik i centralny bagaznika
vipmisiek odpowiedział vipmisiek → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
a wracając do siłowniczka to ile zapłaciłeś za nowy?