![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
kombinator
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O kombinator
- Urodziny 15.10.1978
Informacje osobiste
-
Imię
Rafal
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Szwecja
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 FSI 150KM
-
Rok produkcji
2005
-
-
Podgrzewane fotele-przód problem
kombinator odpowiedział pita_1971 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Jak kupowalem w lato nie sprawdzilem foteli no i pech nie dzialaja. Co gorsza maty sprawdzone i jest przejscie regulator co jest pod fotelem dziala bezpiecznik mam niestety jeden po prawj stronie jest ok a nawet posprawdzalem kostki pod siedzeniem i wszystkie sa ok a siedzenia nie dzialaja.Mam kolege w vw i mowil ze pod siedzeniem czasami moze byc bezpiecznik .Slyszal ktos kiedys o takim miejscu?Ma ktos jeszcze jakis pomysl co moglo sie jeszcze zepsuc ??? -
Ja jezdze tylko po Szwecji glownie po autostradach i na szwedzkim paliwie.Jak odwiedzam polske to niestety ten wynik jest nieosiagalny.Podobnie bylo z b5 ktora mialem. Zapomnialem dodac ze na tempomacie bo z noga na gazie troszke wiecej.
-
U mnie czasami tez sie zapala kontrolka recznego ale mam sposob ktory jak na razie skutkuje a mianowicie wciskam szybko pare razy przycisk i potem normalnie wciskam jak do zwolnienia recznego i jak na razie skutkuje.Zabawne jest to ze zona zalapala kiedys wqrwe i pod wplywem emocji znalazla wlasnie ten sposob:nerwus.Emocji nie opisuje kazdy sobie moze sam wyobrazic:D
-
Jezdze w 75% po autostradach i od ponad 2 lat na 95.Nic sie nie dzieje,spalanie satysfakcjonujace bo przy 130-140 kolo7.5 na sto i probowalem 2 lub 3 razy zalac 98 ale nie odczulem zbytnio roznicy wiec po co mam przeplacac
-
Mialem identyczny problem.po 150 tys zaczal sie problem z dwojka przy probie dynamicznej jazdy zgrzyt przy wolnej zmianie wchodzil ale nie tak jak kiedys.Moj mechanik obstawial lozysko i nie wiele sie pomylil.Okazalo sie ze najprawdopodobnie kulka z lozyska lub inny element sie rozsypal i kawalki wbily sie w tarcze sprzeglowa ponizej okladziny i nie wysprzeglalo dobrze.Wymienilem sprzeglo kompletne i problem znikl.Szczerze powiem ze ogladalismy wszystko i nie wiadomo dokladnie skad sie wziely te kawalki metalu bo wszystko jest ok. Ale najwazniejsze ze jest ok. Koszt Z olejem chyba 1200 lub 1400 pln