Skocz do zawartości

lakaszfor

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lakaszfor

  • Urodziny 05.06.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2005
  1. Witam koledzy, chciałbym się delikatnie podłączyć pod temat... Mianowicie mam w swoim pasku z 2005r kierownicę multifunkcyjną, MFA, klawiaturkę na desce rozdzielczej, sterownik telefonu 3c0 035 730 oraz adapter do nokii 3c0 051 435 B, który mieści się w podłokietniku... W MFA mam opcję phone oraz łączenia z telefonem ale wszystkie próby połączenia przez bluetooth kończą się fiaskiem (telefon to HTC Wildfire oraz iPhone 3G)... Moje pytanie jest następujące, podobno mój moduł ma wbudowany bluetooth a zestaw to podobno premium więc dlaczego nie łączę się z żądnym telefonem??? Muszę kupić specjalny adapter z wbudowany bluetooth czy wystarczy jakieś kodowanie czy coś takiego??? A może zwyczajnie źle próbuję się połączyć??? Prosiłbym o jakąś instrukcję krok po kroku bo jakieś takie zamotane to wszystko... Swoją drogą kolega ma w lagunie 2 fl bluetooth w navi i wszystko śmiga aż milo i to z każdym telefonem, ale oczywiście vw musiał tak zagmatwać żeby nikt nie wiedział o co chodzi i wydawał kupę pieniędzy niepotrzebnie... Pozdrawiam...
  2. mike a powiedz jeszcze ktory to przegub u Ciebie padł??? Prawy czy lewy, bo moze ja bym tylko jeden tez wymienil a na drugim sama gume...
  3. Witam, kolegę kilka postów wcześniej byłem przekonany, że winą naszego "bujania" jest dwumasa, niestety nie (wymieniałem niedawno)... Prawdopodobnie to faktycznie może być przegub wewnętrzny... Na przeglądzie facet powiedział mi że mam do wymiany małe tulejki zawieszenia... Więc zakupiłem od razu na obie strony: małe tulejki, duże tuleje w aluminiowej obudowie, oraz łożyska wraz z piastami (prawie 800zl) i dziś miałem zamiar to zmienić... I gdy zdjąłem jedno koło to okazało się że mam całkiem oberwaną gumę od przegubu wewnętrznego, więc od razu zajrzałem do drugiego i oczywiście to samo... Zrezygnowałem więc z wymiany owych części i teraz zamówie jeszcze te przeguby (kolejne 400zł) i dam znać jak się to wszystko zmieni po wymianie wszystkiego... Auto oddam chyba w poniedziałek więc myśle, że do końca przyszłego tygodnia sprawa będzie w miarę jasna...
  4. KOLEGO CEZARYCEZARY najwyraźniej jeszcze nie miałeś nigdy DSG... to bardzo fajne i zarazem dziwne urządzenie... U mnie to następowało wszystko po woli kolejne objawy wraz z przypływem kilometrów... jestem na 99% pewny że to swumas... U mnie to bujanie doszło niedawno dlatego się zaniepokoiłem ale w ASO powiedzieli, że 193 tkm to i tak super wynik jak na dwumasę w DSG (padały nawet podobno po 40tkm)
  5. Kolego ja mam ten sam objaw w moim pasku 2.0 TDI 140KM z DSG, przyczyną jest tylko i wyłącznie koło dwumasowe... U mnie na początku też bujało tylko przy pewnej prędkości, natomiast w chwili obecnej buja przy każdym mocniejszym wciskaniu pedału gazu... Byłem z autem w serwisie vw i potwierdzili moje przypuszczenia... Przy okazji tej awarii może również delikatnie telepać autem na P i N, oraz przy dodawaniu gazu na tych biegach słychać gdy auto schodzi z obrotów takie grzechotanie jakby z okolic skrzyni (chociaż niekoniecznie - u mnie pojawiło się to dopiero niedawno i to już podobno ostatni dzwonek na wymianę koła)... Koszt w sewisie VW Auto VIVA w Warszawie z wymianą ok 4200zł... P.S. Zna ktoś dobrego mechanika z okolic Wawy, który wymieniłby takie koło z rozsądnych pieniądzach??? W serwisie koło kosztuje 3300zł plus robocizna 900zł, a koło oryginalne nowe można wyrwać na alledrogo za 2000zł, wiec jeżeli wymiana poza serwisem kosztowałaby jakieś 500-600zł to zostaje jakieś 1500zł w kieszeni... Fajnie byłoby wymienić to w serwisie ale tam nie chcą nawet słyszeć o montowaniu części zakupionych poza ASO... Niestety części w ASO są kosmicznie drogie...
  6. Witam, dziś byłem w serwisie VW Auto Viva w Warszawie, ponieważ i mnie dotknął w końcu problem koła dwumasowego z tym, że w skrzyni DSG (190tkm to podobno i tak całkiem niezły wynik), serwis za wymianę koła dwumasowego krzyknął 950 zł + do tego koło dwumasowe 3350zł, razem 4300zł !!! ;( Pan z serwisu ładnie się uśmiechnął i powiedział, że ewentualnie można z tego coś urwać ale niewiele (i tak powienienem być szczęśliwy bo w skrzyni manualnej dochodzi do tego koszt sprzęgła i łożyska z dociskiem, razem jakieś 6100zł)... Objawy są następujące: 1. Delikatne drżenie karoserii na P i N 2. Na postoju po przegazowaniu auta, gdy schodzi z obrotów słychać grzechotanie 3. Co jakiś czas podczas hamowania (redukcji biegów) potrafi autkiem szarpnąć 4. Przy gwałtownym dodawaniu gazu mam wrażenie jakby auto się kołysało W związku z tym mam pytanie do szanownych forumowiczów, czy zna ktoś dobrego mechanika, ew. serwis który za niewielkie pieniądze wymieniłby taki dwumas w DSG??? Ewentualnie jakiś inny serwis VW robi to taniej w Wawie lub okolicach (dobrze byłoby zrobić to z drugiej strony w ASO bo dają 2 lata gwarancji)? Pytam bo na allegro nowe koło można wyrwać za ok 2000zł plus robocizna w jakimś normalnym warsztacie to ponad 1500zł powinno zostać w kieszeni... Jeżeli nikt mi nie podsunie kogoś sprawdzonego to będę musiał zrobić to w ASO, ale fajnie byłoby gdyby jakaś kaska została w kieszeni... Pozdrawiam i z góry dziękuję...
  7. Witam, mógłbym poprosić o rozkodowanie mojego nr VIN? WVWZZZ3CZ6E167075
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności