Skocz do zawartości

divide

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O divide

  • Urodziny 28.06.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafal
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    UK

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Witam panowie. Ktoś już zlokalizował konkretnie tą sowę?? Pytam bo mam to samo i mnie to troszkę wku.....
  2. Witam Panowie. Dzisiaj doszły do mnie nowe wahacze przednie, więc wziełem się za wymianę. I napotkałem pewien problem, a mianowicie może mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyc jak mogę odkręcic górną nakrętkę od sworznia wahacza? Wahacze chcę wymienic całe ze sworzniami a nakrętka o której mówię jest już dosyc porządnie zjechana i nie chcem jej dobic. I drugie pytanie, w śrubie sworznia jest u góry otwór na klucz torx potrzebny do zblokowania sworznia podczas dokręcania nakrętki, ale tam nie ma miejsca na przełożenie klucza oczkowego nie mówiąc już o wsadzeniu torxa (kiedy wahacz jest zamontowany). Myślałem już nawet, żeby starą śrubę / nakrętkę przeciąc kątówką ale boję się, że bez zblokowania nowego sworznia torxem nie docisnę wystarczająco nowej nakrętki. Z góry dziękuję za wszelkie porady. Pozdrawiam
  3. Witam wszystkich. Jako, że przedwczoraj wymieniałem wszystkie przepalone żaróweczki w aucie to zrobiłem kilka zdjęc, które mam nadzieję pomogą innym szybko i bezproblemowo zdemontowac popielniczkę (dostac się do żaróweczki). A więc tak: 1. Wykręcamy dwie śróbki (torx T-20) pod wkładem popielniczki [ATTACH=CONFIG]67878[/ATTACH] 2. Podważamy i wyciągamy cienką rameczkę trzymającą mieszek [ATTACH=CONFIG]67885[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]67887[/ATTACH] Ramka jest dosyc elastyczna, jednak trzeba uważac, żeby jej nie połamac. Ja podważałem ją od strony podłokietnika. 3. Wyciągamy piankową osłonę dźwigni [ATTACH=CONFIG]67884[/ATTACH] Zaczepy znajdują się podobnie jak w ramce 2 u góry i 2 u dołu. Delikatne pociągnięcie palcami wystarczy do wyjęcia 4. Podważamy i wyciągamy grubą ramkę z przyciskami [ATTACH=CONFIG]67880[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]67879[/ATTACH] Po dwa zatrzaski na stronę tak jak widac na zdjęciach. Ramka początkowo stawiała delikatny opór jednak śrubokręt wystarczył. 5. W tym momencie popielniczka jest nasza. Wystarczy odpiąc kostkę zasilającą i można zabierac się za wymianę żaróweczki. 6. Najpierw musimy wyciągnąc wkład zapalniczki. Siedzi dosyc sztywno ale po 2 minutach i wypowiedzeniu kilku ku**a się poddał. [ATTACH=CONFIG]67886[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]67883[/ATTACH] 7. Teraz wystarczy odchylic troszkę czerwoną oprawkę wkładu i wyjąc plasticzek podtrzymujący oprawkę żaróweczki oraz samą oprawkę. [ATTACH=CONFIG]67882[/ATTACH] 8. Oprawka jest bardzo delikatna, więc trzeba uważac, żeby jej nie połamac. [ATTACH=CONFIG]67881[/ATTACH] 9. Teraz zostaję już tylko wymiana żaróweczki (12V 1.2W) i złożenie wszystkiego w całośc. Nie zapomnijcie o podgięciu blaszek od oprawki żarówki, tak aby dobrze stykały do zapalniczki. Można by było wyciągnąc całą ramkę dźwigni bez rozdzielania jej na części jednak wydaje mi się, że była by ona wtedy mniej elastyczna. Zdjęcia: [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Mam nadzieję, że mój post komuś pomoże i zaoszczędzi trochę czasu Pozdrawiam.
  4. Dzieki wielkie. Nie wiem czemu ale po VIN'ie pokazuje mój model jako 2006 i części idą od tego właśnie rocznika. Zauważyłem też z zamieszczonych screenów, że ETKA pokazuje na rysunku 2005 jako B5
  5. Panowie jakie jest dokładne oznaczenie żarówki w sedanie? Pytam bo jej nie było jak kupiłem autko. Pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności