Skocz do zawartości

przemas

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O przemas

  • Urodziny 04.03.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gorzów Wielkopolski

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM(BMP)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Soczewki nie będą raczej działać jak się świeci AFS. Test również powinien przechodzić równo. Niestety samym zastanawianiem się dlaczego tak się stało tego nie naprawisz. Zderzak w dół, vcds z lapkiem na fotel pasażera i długa (obym się mylił) walka z lampami: -przeczyszczenie styków na lampie -rozruszanie silniczka No a później to już koszty niestety: -wymiana silniczka lub modułu skrętu lub lampy Mam nadzieje że to jakaś drobnostka Ci się przydarzyła w stylu "zapomniałem przypiąć wtyczki do modułu podczas wcześniejszego demontażu lampy w celu podłączenia wtyczki od żarnika". Aha.. jeszcze jedno. Jeżeli odpinałeś moduł skrętu to dwie wtyczki są podobne i można je pomylić miejscami ale wtedy vcds wywala błąd modułu mocy bodajże.
  2. Silniczek znajduje się w lampie. Po odkręceniu zderzaka i wyjęciu lampy ściągasz tylny dekielek i już widać silniczek. Skoro test Ci działa to możliwe że sam silniczek się przyciera. Od tego bym zaczął walkę zanim zaczniesz pchać się w większe koszty. Skręty Ci działają podczas jazdy?
  3. bez zdjęcia zderzak moim zdaniem się nie dowiesz. Skoro wysuwają ci się spryski to bezpiecznik raczej jest w porządku. No i druga sprawa, że pompka musi podawać płyn bo tak jak mówisz ciśnienie wysuwa spryskiwacze. Ciężka sprawa.. ja bym stawiał na jakieś zanieczyszczenie w wężach, ale to takie gdybanie.. Dysze warto przeczyścić. U mnie nie działały spryskiwacze ale to dlatego że przed kupnem ktoś wyjął bezpiecznik bo pompka była zatarta i wywalało go. Wymiana bezpiecznika i pompki podziałała.
  4. Z lampą mi się udało. Zadzwoniłem do gościa od którego kupowałem lampy rok temu. I się zapytałem za ile dostanego u niego bixenona. Powiedział że za 400zł goły za 800zł kompletny. No i później coś mnie tknęło i powiedziałem mu że brałem u niego lampy rok temu i jedna jest nie sprawna. No ale dodałem że już rok minął także pewnie o gwarancji nie możemy mówić i chciałem tylko kupić od niego lampę z możliwością oddania gdyby co. A on na to że on nie wypina się na klientów i ich szanuje. Także dał mi drugą lampę za darmo a starą nie sprawną mu oddałem. odkupił także moduł który wcześniej nie potrzebnie zakupiłem od niego. No ale że chciałem być w porządku do dałem mu stówkę za fatygę. Co do tego o czym piszesz to uważam że nie za bardzo można zwiększyć kąt ruchów soczewek. Moim zdaniem magnes znajdujący się w lampie jest zbyt mały i nie można ustawić zbyt dużego zakresu o ile w ogóle można coś przestawić
  5. Dziś prawdopodobnie zakończyłem walkę z błędami na xenonach. ostatnim pomysłem jak przyszedł mi do głowy to przerzucenie z mojej rozbitej lampy czujnika przy silniczku odpowiadający za ruch soczewki w poziomie.. Niestety rozbita lampa była z prawej strony a ja potrzebowałem czujnik do lewej lampy. Musiałem więc wyciągnąć tylko płytkę i przemontować ją do koszyczka od silniczka na lewą stronę. Niestety śruba regulująca wysunięcie płytki względem magnesu znajdującego się na soczewce była bardzo drobna z małym gwintem co wg mnie oznaczało że próba regulacji wysunięcia płytki metodą "na oko" nie przyniesie rezultatów no ale trzeba było spróbować. Oczywiście nie przyniosło to oczekiwanego rezultatu. Więc kierując się poradą Ridemana postawiłem na zakup lampy (z możliwością oddania gdyby coś nie tak). Efekt: nie zdążyłem jeszcze usunąć błędu a soczewka już zrobiła poprawne ruchy. Na dzień dzisiejszy błędów nie ma i się nie pokazują, nastawy zrobione, test przechodzą. Jednym słowem cud miód i orzeszki. Na desce nie razi kontrolka migającej żarówki i błąd "afs.. bla bla bla". Soczewka na zakrętach chodzi aż miło. No i to uczucie że wsiadam i nie muszę włączać długich świateł żeby dojechać w nocy do domu - bezcenne. Dzięki Rideman za poradę. Życzę wszystkim wytrwałości w walce z tym nieszczęsnym problemem
  6. panel do klimatronika jest bodajże inny dla podgrzewanej szyby.. jest osobny guzik na grzanie a osobny na nadmuch na szybę.
  7. Dziś przerzuciłem starą lampę ale nie przyniosło to efektów, Udało mi się jeszcze załatwić moduł od audi A5 i teraz już wiem że oznaczenia mają znaczenie (nie chodziło na nim kompletnie). Wymontowałem czujnik na tylnym zawieszeniu i porządnie go przeczyściłem i nasmarowałem. W pewnym momencie udało mi się wykasować błędy i o dziwo zrobić nastawy podstawowe. Później próba testu lamp. Za pierwszym razem wzorcowo. Za drugim nie dał rady soczewki w bok obrócić. Za trzecim razem już testu nie dało rady zrobić. Wyskoczył nowy błąd: 02627 - Silnik nastawczy dynamicznego światła kierowanego z lewej str. (V318) 010 - Przerwa / zwarcie z plusem - MIL zapalona Wyciągnąłem z starej (tej z pękniętym kloszem) lampy silniczki i przełożyłem do tej którą użytkuje. I test lamp za pierwszym razem ok a za drugim powtórka z rozrywki i błąd 02627 Dziś może z dwa razy wyskoczył mi błąd 02629. Generalnie jeden wielki zamęt w głowie Na jutro planuje zamienić prawą lampę z lewą. Wiem że poprzez moduły i tak mimo że lampa będzie z lewej strony to będzie ją czytał jako prawą (bo prawy moduł) ale w ten sposób będę wiedział czy wiązka do lamp jest sprawna..
  8. W takim razie jutro jak znajdę chwile to znów na warsztat i odkręcam moje ulubione 37 śrub żeby wyjąć jedną lampę zastanawia mnie jeszcze kodowanie. Zarówno jeden jak i drugi moduł ma 00000035. Jeżeli chce to jeszcze raz zatwierdzić to vcds wywala że liczba nie mieści się w zakresie tak jakby o jedno 0 za dużo. Oba moduły mają mieć tą samą wartość?
  9. Najpierw zacznę od tańszych rozwiązań a później pomyśle nad lampą.. Zastanawia mnie tylko co takiego jest w tej lampie co mogło by się psuć. Zatarte mechanizmy? nadciągnięte linki? czy tylko nie sprawne silniczki.. to jest tylko lampa. A co myślisz o przełożeniu do mojego paska starej lampy z roztrzaskanym kloszem w celu sprawdzenia czy wszystko gra? bo sama chińska przetwornica którą ktoś zamontował nie powinna stanowić problemu
  10. Co do tego to ręki nie dam se uciąć ale sprzedawca (zajmujący się tylko lampami,a ma ich mnóstwo) powiedział "Tak na 100% sprawny, był sprawdzany" nie wiem w jaki sposób sprawdzić moduł ale to są jego słowa 00778 - Czujnik kąta skretu kierownicy (G85) to mi wyskoczyło również po montażu zderzaka i nie chciał się usunąć ale na logikę stwierdziłem że muszę się przejechać i powinien zniknąć i tak też się stało. Czyli mówisz Rideman że na dzień dzisiejszy lampy u ciebie działają i błąd pojawia się sporadycznie tak? A co do twoich porad to dokładnie tak mam zamiar zrobić. wtyczki już sprawdzałem i kontaktem psikałem po stykach, lampy suche, moduł zmieniony. Zostaje tylko rozruszanie silniczków (które niby działają to momentu wyskoczenia błędu) no i czujnik na belce sprawdzić. Oprócz tego to na dzień dzisiejszy nie mam innego pomysłu.
  11. No to teraz moja kolej. A więc. Auto zakupiłem rok temu.. wymienione zostały dwie lampy a bebechy przełożone (na lewej lampie ktoś zamiast przetwornicy Valeo założył HIDa). AFS od początku świeciło i nie działały skręty i samopoziomowanie. Po roku przez nieuwagę nie zagrzałem świec i od razu wcisnąłem klucz i lampy zaczęły się poziomować. Po poziomowaniu wyskoczył AFS i skręty nie działały. Zauważyłem zależność że poziomowanie działa do momentu nie wystąpienia komunikatu "AFS inoperative! See owner's manual". Problem jest tej miary że błąd potrafi wyskoczyć w trakcie poziomowanie gdy lampy opuszczają się na dół (ciężko się jeździ w nocy z lampami skierowanymi metr przed zderzak) Styki lamp posprawdzane, w ruch poszedł vcds.. i 02629 - Czujnik położenia modułu przechylania z lewej strony kilka głębszych oddechów trochę lektury z forum i decyzja.. kupujemy. W tym samym dniu założyłem moduł skrętu na lewej lampie. Ponownie VCDS i 02629 - Czujnik położenia modułu przechylania z lewej strony 014 - wadliwy - MIL zapalona 01042 - Sterownik niezakodowany 02656 - Końcówka mocy (J667) lewego reflektora; niezakodowana 01539 - Reflektory nie zosta3y wyregulowane 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja - MIL zapalona No i kasujemy.. Pierwszy błąd zniknął. ale pojawił się następny XXXX - oznaczenia nie pamiętam ale związany z czujnikiem na tylnej belce (passat 2005r tylko jeden czujnik). Po czasie udało mi się wykasować błędy 01042, 02656, 01539. Został błąd XXXX który uniemożliwiał zrobienie nastawów podstawowych. Znowu po jakimś czasie (mam wrażenie że mój VW lubi jak z nim spędzam czas i się lituje nade mną) błąd skasowany, nastawy zrobione, i test lamp działa. CZYSTO. Zakładam zderzak pełen nadziei że w końcu zobaczę jak działają pasatowskie skrętne bixenony jadąc na zakrętach. Wkładam kluczyk iiii... mój ulubieniec: 02629 - Czujnik położenia modułu przechylania z lewej strony Rozkładam ręce. Poradźcie coś. W kodowaniu: 0 - 5M0 907 357 - AFS-Steuergeraet X016, Kodowanie 0000001, kod serwisu 43524, numer importera 133, numer urządzenia 80265 1 - 7L6 941 329 - AFS-Lst.-Modul I X017, Kodowanie 00000035, kod serwisu 43524, numer importera 133, numer urządzenia 80265 2 - 7L6 941 330 - AFS-Lst.-Modul r X017, Kodowanie 00000035, kod serwisu 43524, numer importera 133, numer urządzenia 80265
  12. Zamek dosyć łatwo się rozbiera. Najpierw podsufitka klapy (4torxy w głębi podsufitki w miejscu gdzie chwyta się żeby zamknąć klapę, później klamka na trójkąt ostrzegawczy -jeden torx i dwa zatrzaski a reszta podsufitki to wystarczy mocno szarpnąć żeby blaszki wyskoczyły) zamek jest na dwóch śrubkach na klucz 10. Wcześniej odczepić trzeba znaczek(przełącznik). Jak już masz zamek to musisz oddzielić część metalową od plastikowej.. Śrubokrętem podważyć w odpowiednim miejscu.. Następnie za pomocą śrubokręta podważyć pozostałe zatrzaski w części plastikowej i wszystko widać.. Opis wydaje się byś straszniejszy niż całe wykonanie.. ---------- Dodano o 00:43 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:35 ---------- Glas21. Jeżeli chodzi o twój problem to moim zdaniem także zamek do rozebrania.. Miałem podobną sytuację.. Klapa zamknięta a na wyświetlaczu pokazywało że jest otwarta.. Ten bolec co się wysuwa także nie chowa się u ciebie do końca i dotyka czujnik w zamku (blaszka). także ten sam mechanizm do przesmarowania..
  13. Miałem ten sam problem również w sedanie.. Po rozebraniu zamka okazało się że sprężyna nie cofa do końca bolca który się wysuwa i otwiera zamek.. W moim przypadku wystarczyło przesmarowanie bolca..
  14. przemas

    Ramki szyb

    Ramki strasznie drogie.. Właśnie zakupiłem jedną w ASO (górna ramka drzwi od strony pasażera). Na szczęście zlitowali się i bodajże z 210 na 150 złociszy zeszli..
  15. Wielka prośba o rozkodowanie WVWZZZ3CZ6P075844 z góry dzięki POZDRAWIAM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności