Skocz do zawartości

Jazon57

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Jazon57

  • Urodziny 05.02.1957

Informacje osobiste

  • Imię
    Zbyszek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polkowice

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM(BMP)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Swojego Paska kupiłem w 2009 roku . Już opisywałem kłopoty z silnikiem. Dzisiaj słów kilka o PDF. Po awarii silnika w 2011 roku wymieniłem PDFa w Poznaniu na regenerowny. Po 3 miesiącach zapaliła się ponownie kontrolka. Pojechałem i na gwarancji wymienili mi ponownie. Za 4 miesiące powtórka z rozrywki i pomimo prób wypalenia tryb awaryjny i zjazd do serwisu BOSCH. Czyszczenie chemiczne i wypalanie. Filtr wyczyszczony z 86 % na 0 % [wydruki z komputera]. Po 4 miesiącach znów zaświeciła się kontrolka a wypalanie pomogło na 2 miesiące. I w tym momencie moja cierpliwość się skończyła. Wywaliłem PDFa [wycięty środek] i założyłem modulator. I po problemie. Polecam i pozdrawiam Jazon57 ---------- Dodano o 23:08 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:57 ---------- Swojego Paska kupiłem w 2009 roku . Już opisywałem kłopoty z silnikiem. Dzisiaj słów kilka o PDF. Po awarii silnika w 2011 roku wymieniłem PDFa w Poznaniu na regenerowny. Po 3 miesiącach zapaliła się ponownie kontrolka. Pojechałem i na gwarancji wymienili mi ponownie. Za 4 miesiące powtórka z rozrywki i pomimo prób wypalenia tryb awaryjny i zjazd do serwisu BOSCH. Czyszczenie chemiczne i wypalanie. Filtr wyczyszczony z 86 % na 0 % [wydruki z komputera]. Po 4 miesiącach znów zaświeciła się kontrolka a wypalanie pomogło na 2 miesiące. I w tym momencie moja cierpliwość się skończyła. Wywaliłem PDFa [wycięty środek] i założyłem modulator. I po problemie. Polecam i pozdrawiam Jazon57
  2. Witam !!! Nie zazdroszczę Wam przy tych mrozach słabego ogrzewania. Mój pasek B6 ma dogrzewanie postojowe tzw. WEBASTO. Bez możliwości sterowania pilotem. Ale po kilku minutach przy mrozie -17 C jest jak w piekarniku. Polecam. Ponoć można to założyć dodatkowo. Mój jedyny problem to ciężkie palenia przy mrozach powyżej - 10 C. Może coś poradzicie. Akumulator nowy. Pozdrawiam Jazon57
  3. Ja mam podobny problem który opisywałem szczegółowo w innym wątku. (http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?67066-Serce-silnika-BMP-AWARIA&p=1445592#post1445592) Po naprawie silnika w serwisie VW w Lubinie za kwotę 12.000 zł (wymiana turbiny filtra PDF i kapitalnym remoncie głowicy razem z wymianą wałka rozrządu) po przejechaniu około 2.000 km ponownie w odstępach jednodniowych wyświetliły się trzy kontrolki od silnika [silniczek, "sprężynka", filtr PDF] Autko nic nie straciło na swoim wigorze. Pali na dotyk. Nie zauważyłam spadku mocy ani zwiększonego zużycia paliwa. Po kosztach jakie poniosłem (opisywałem to wcześniej) nie mam na razie kasy żeby całkowicie zlikwidować filtr PDF ale napewno to zrobię. Serwis nic mi nie zrobi na gwarancji ponieważ wszystkie "grube" części załatwiałem poza serwisem. Co teraz zrobić ? Świecące kontrolki niedługo doprowadzą mnie nie powiem do czego... Macie dobrą radę oprócz spuszczenia B6 ze skarpy w przepaść :-)))) ? ---------- Post added at 22:22 ---------- Previous post was at 22:19 ---------- Czy ktoś z klubowiczów ma adres w pobliżu Głogowa , Polkowic , Lubina do naprawdę dobrego elektronika samochodowego od pasków ?
  4. 2 samochody 2009 i 2010 w exelu Pozdrawiam auta.xlsx
  5. Mój stary [już sprzedany] RENAULT MEGANE 1.9 TD przejechał przez 10 lat 143 tys. Km cena zakupu 34 tys. zł koszty ekspl. przez 10 lat 51 tys.zł W 2010 roku mój VW PASSAT 2.0 TDI przejechał 13300 km , średnie żużycie paliwa 6.93 l/100 km, koszty razem 8500 zł , koszt jednego kilometra 0,62 zł W tym roku będzie dużo więcej bo miałem poważną awarię silnika. Nie wiem czy można tu wklejać arkusz excela bo bym podał więcej danych. Pozdrawiam - skrupulatny Zbyszek
  6. Ponownie w odstępach jednodniowych wyświetliły się trzy kontrolki od silnika [silniczek, "sprężynka", filtr PDF] Autko nic nie straciło na swoim wigorze. Pali na dotyk. Nie zauważyłam spadku mocy ani zwiększonego zużycia paliwa. Po kosztach jakie poniosłem (opisywałem to wcześniej) nie mam narazie kasy żeby całkowicie zlikwidować filtr PDF ale napewno to zrobię. Ale co teraz zrobić ? Świecące kontroli niedługo doprowadzą mnie nie powiem do czego... Macie dobrą radę ?
  7. No niestety Paska kupiłem u helmutów, a było sprowadzone z Włoch i przebieg nawet serwis nie jest w stanie sprawdzić ! ASO może sprawdzić tylko auta serwisowane w Niemczech.
  8. Podobno problem z napędem pompy olejowej występuje w innym typie silnika [nie w BMP]. Moje auto stało jeszcze w serwisie, a szwagrowi w Audi A6 z silnikiem 2.0 TDI tylko inny symbol - poszedł napęd pompy oleju. Koszt wymiany bloku silnika serwis wycenił na 24000 zł. Ponieważ auto było cały czas serwisowane pomimo braku gwarancji dołożyli od siebie 10000 zł i szwagier zapłacił dokładnie 13700 zł. Teraz sobie żartujemy, że nastąpił rodzinny pomór silników. Tak w ogóle to straciłem zaufanie do marki chociaż mój pasek jest moim wymarzonym samochodem. Jeżeli wałek rozrządu po 200000 km ma krzywki starte jak by były z plasteliny to z jakich materiałów oni to robią ?
  9. No i stało się Po ponad dwóch latach od zakupu używanego B6, bezawaryjnej jazdy i przebiegu w/g licznika 198. tys.km w czasie jazdy silnik zaczął słabnąć aż w końcu się zatrzymał. Wyświetliły się trzy kontrolki od silnika [silniczek, "sprężynka", filtr PDF]. Oczywiście laweta i serwis VW bo był blisko [chyba to był błąd] Fachowcy poinformowali mnie, że zatrzymanie silnika nastąpiła od zatkanego filtra PDF, na drugi dzień telefonicznie dowiedziałem się, że na wykończeniu jest turbina. Po załatwieniu przeze mnie regenerowanego PDFa i turbiny okazuje się że po złożeniu silnik pali, ale chodzi nie tak jak powinien. Zostaje zdjęta głowica – trzeba robić regenerację głowicy łącznie z wymianą wałka rozrządu i kołem wałka na którym poszedł klin [w/g mnie to właśnie zerwany klin koła rozrządu był przyczyną zatrzymania silnika]. Przy okazji uszczelnienie wycieków na siniku i wymiana rozrządu. Postój w serwisie ponad miesiąc. Koszty poza serwisem : ----------------------- -regeneracja głowicy + nowy wałek rozrządu 2100 zł. -regenerowany filtr PDF z gwarancją na rok 1000 zł. -regeneracja turbiny ................................ 1200 zł -uszczelki pod pompowtryski........................ 100 zł Koszty w serwisie: ----------------------- -części...................................................3500 zł -naprawa................................................3500 zł Razem: 11400 zł -------------------- Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę bezawaryjnej jazdy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności