Mariuszgtv
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Mariuszgtv
- Urodziny 19.01.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Mariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Krosno
Samochód
-
Generacja
B7
-
Silnik
B7 1.6 TDI 105KM (CAYC)
-
Rok produkcji
2011
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dzień dobry, posiadam Passata B7 1.6 TDi CAYC, rok 2010 z manualną skrzynią biegów. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem poszarpywania samochodu w zakresie 1200/1300-1500 obr/min. Najbardziej odczuwalne na 6tym biegu, ale na pozostałych też da się to zauważyć, tyle że jest to mniej uciążliwe. Powyżej ok 1550obr/min problem znika i silnik pracuje gładko. Problem właściwie pojawił się od kiedy został wymieniony wtryskiwacz - padł na drugim cylindrze, przy czym niewiele jeździłem samochodem przed tym. Oczywiście wtryskiwacz został zakodowany, filtr paliwa, powietrza, oleju i olej świeży, pod wtryskiwaczami nowe podkładki, nowa śruba od mocowania. Szarpanie czuć przy lekko wciśniętym pedale gazu (ok 20-30% próbując utrzymać stałą prędkość lub lekko przyśpieszając), wciskając pedał mocniej lub odpuszczając żadnego szarpania nie czuć. Znalazłem w internecie kilka podobnych tematów o Golfach, Leonach itp. ale nikt nigdzie nie pochwalił się rozwiązaniem problemu. Próbowałem adaptacji minimalnych dawek wtryskiwaczy - bez większych efektów. Samochód wydaje mi się, że ma moc odpowiednią jak na ten silnik, spalanie koło 6.5l w trybie mieszanym, ok. 0.6-0.8 l/h na postoju, nie dymi tylko to szarpanie. Żadnych błędów w sterownikach. Ma ktoś taki problem, może ktoś go rozwiązał? Może ktoś ma pomysł czego się tutaj czepić, może ktoś jest w stanie zinterpretować logi przeprowadzone przy tym szarpaniu? Z góry dzięki za wszelkie sugestie.
-
Ok, wielkie dzięki. Czyli jak rozumiem interfejs jeden a w zależności od stosowania softu na komputerze mamy różne opcje tak?
-
Witam serdecznie! Panowie przymierzam się do zakupu B5 przed liftem. Pomyślałem również żeby zakupić interfejs, który byłby mi potrzebny do takiej podstawowej diagnostyki typu odczyt i kasowania błędów, ale i może w późniejszym czasie byłby pomocnym narzędziem przy drobnych modyfikacjach typu dodawanie kluczyków (polaczenie z immo, odczyt pinu) aktywacja np.tempomatu czy np adaptacja całego nowego licznika przy np montażu FISu. Czy potrzebuje do tego czyli komunikacji z licznikiem jeden kabel K+Can - chyba dobrze napisałem i drugi zwykły do diagnostyki czy może taki k+can spokojnie do tych zastosowań wystarczy? A może nie jestem na bieżąco i jest coś nowszego? Proszę o poradę bo na prawdę mam juz mętlik w głowie. Dobrze byłoby gdyby interfejs współpracował do takiej podstawowej diagnostyki (odczyty błędów) ze starszymi samochodami na podjeździe (np Passat B4), ale to sprawa drugorzędna. Pozdrawiam.
-
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
Mariuszgtv odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
Wiem sam mam ETKE ale rozkodować nie mogę. Ale wielkie dzięki za ten kod lakieru bo moją nalepkę ktoś zadrapał. Dzisiaj robie zaprawki, a to rozkodowanie może poczekać do czasu kiedy będziesz miał wolną chwilę. Jeszcze raz dzięki -
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
Mariuszgtv odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
Ja prosiłby o sprawdzenie tego VIN'u WVWZZZ3AZSE022049 prosiłbym o jak najszybsze sprawdzenie VIN'u a szczególnie kodu lakieru, ponieważ nalepkę ktoś zdrapał a mam zamiar robić jutro zaprawki. Pozdrawiam i z góry dzięki.