Skocz do zawartości

Mariuszgtv

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Mariuszgtv

  • Urodziny 19.01.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Krosno

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 1.6 TDI 105KM (CAYC)
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzień dobry, posiadam Passata B7 1.6 TDi CAYC, rok 2010 z manualną skrzynią biegów. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem poszarpywania samochodu w zakresie 1200/1300-1500 obr/min. Najbardziej odczuwalne na 6tym biegu, ale na pozostałych też da się to zauważyć, tyle że jest to mniej uciążliwe. Powyżej ok 1550obr/min problem znika i silnik pracuje gładko. Problem właściwie pojawił się od kiedy został wymieniony wtryskiwacz - padł na drugim cylindrze, przy czym niewiele jeździłem samochodem przed tym. Oczywiście wtryskiwacz został zakodowany, filtr paliwa, powietrza, oleju i olej świeży, pod wtryskiwaczami nowe podkładki, nowa śruba od mocowania. Szarpanie czuć przy lekko wciśniętym pedale gazu (ok 20-30% próbując utrzymać stałą prędkość lub lekko przyśpieszając), wciskając pedał mocniej lub odpuszczając żadnego szarpania nie czuć. Znalazłem w internecie kilka podobnych tematów o Golfach, Leonach itp. ale nikt nigdzie nie pochwalił się rozwiązaniem problemu. Próbowałem adaptacji minimalnych dawek wtryskiwaczy - bez większych efektów. Samochód wydaje mi się, że ma moc odpowiednią jak na ten silnik, spalanie koło 6.5l w trybie mieszanym, ok. 0.6-0.8 l/h na postoju, nie dymi tylko to szarpanie. Żadnych błędów w sterownikach. Ma ktoś taki problem, może ktoś go rozwiązał? Może ktoś ma pomysł czego się tutaj czepić, może ktoś jest w stanie zinterpretować logi przeprowadzone przy tym szarpaniu? Z góry dzięki za wszelkie sugestie.
  2. Ok, wielkie dzięki. Czyli jak rozumiem interfejs jeden a w zależności od stosowania softu na komputerze mamy różne opcje tak?
  3. Witam serdecznie! Panowie przymierzam się do zakupu B5 przed liftem. Pomyślałem również żeby zakupić interfejs, który byłby mi potrzebny do takiej podstawowej diagnostyki typu odczyt i kasowania błędów, ale i może w późniejszym czasie byłby pomocnym narzędziem przy drobnych modyfikacjach typu dodawanie kluczyków (polaczenie z immo, odczyt pinu) aktywacja np.tempomatu czy np adaptacja całego nowego licznika przy np montażu FISu. Czy potrzebuje do tego czyli komunikacji z licznikiem jeden kabel K+Can - chyba dobrze napisałem i drugi zwykły do diagnostyki czy może taki k+can spokojnie do tych zastosowań wystarczy? A może nie jestem na bieżąco i jest coś nowszego? Proszę o poradę bo na prawdę mam juz mętlik w głowie. Dobrze byłoby gdyby interfejs współpracował do takiej podstawowej diagnostyki (odczyty błędów) ze starszymi samochodami na podjeździe (np Passat B4), ale to sprawa drugorzędna. Pozdrawiam.
  4. Wiem sam mam ETKE ale rozkodować nie mogę. Ale wielkie dzięki za ten kod lakieru bo moją nalepkę ktoś zadrapał. Dzisiaj robie zaprawki, a to rozkodowanie może poczekać do czasu kiedy będziesz miał wolną chwilę. Jeszcze raz dzięki
  5. Ja prosiłby o sprawdzenie tego VIN'u WVWZZZ3AZSE022049 prosiłbym o jak najszybsze sprawdzenie VIN'u a szczególnie kodu lakieru, ponieważ nalepkę ktoś zdrapał a mam zamiar robić jutro zaprawki. Pozdrawiam i z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności