Skocz do zawartości

HosseArkadio

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O HosseArkadio

  • Urodziny 06.02.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Hosse
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Belfast

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Witam fanów VW passatów. Mam pewien kłopot i zapewne w jednej chwili wszyscy mi napiszą że ten temat był poruszany setki...jak nie tysiące razy....zdaję sobie z tego sprawę ...ale tak naprawdę chyba jeszcze nie uzyskałem konkretnej informacji na ten temat, zatem proszę o szczegółowe rozwiązanie tego tematu (w miarę możliwości oczywiście). A oto problem : kod 17965 (ciśnienie doładowania-przekroczona granica regulacji-błąd sporadyczny) jak zinterpretować ten kod i gdzie szukać przyczyny występowania tego błędu. Dodam że faktycznie chodzi o turbinę i podczas przekroczenia pewnej prędkości obrotowej silnika (przeważnie powyżej 3.200 na 4-tym biegu) turbina jak gdyby się wyłącza tudzież przechodzi w stan awaryjny..bo i takie sugestie czytałem. Proszę o wyjaśnienie w czym lezy problem i co zrobić aby to raz na zawsze naprawić. Druga sprawa to kod 1274 (silnik sterujący-klapy przepływu powietrza V71 - uszkodzenie... czy ta usterka ma coś wspólnego z powyższą i jak ją usunąc czy też jest to oddzielny problem który nie ma wpływu na pracę turbiny czy też samego ciśnienia doładowania. Z góry dziękuje za poświęcenie mi cennego czasu. Pozdrawiam
  2. Witam po raz drugi wszystkim miłośników passatów. Kolejny mój problem z VW Passat o danych wypisanych przy moim nicku dotyczy nieprawidłowo działającej turbiny. Nadmienię iż ta nieprawidłowość nie jest regularna.....tzn : wyłącza się przy różnych prędkościach obrotowych silnika i na różnych biegach. Może podam kilka przykładów aby zobrazować sytuację, otóż : przyśpieszając na 3 biegu już przy 3 tyś obr/min potrafi się wyłączyć albo też na 4 biegu przy 3,5 tyś obr/min....ale np. niekiedy jest tak, że na 3 biegu podczas przyśpieszania nawet przy 4,2 obr/min turbina działa sprawnie i się nie wyłączy. W związku z powyższym zadam konkretne pytania : czy w tym przypadku nalezy wymienić turbinę czy problem może dotyczyć czegoś innego?? Pozdrawiam i czekam na wypowiedzi forumowiczów na podany wyżej temat.
  3. HosseArkadio

    wymiana głośnika

    Mam podobną sytuację jak powyżej opisał evil....też chcę wymienić głosnik w bocznych drzwiach z przodu passata....ale nie bardzo wiem jak się do tego zabrać ponieważ zlokalizowałem tylko 2 śruby trzymające tapicerkę boczną...a o reszcie nic mi nie wiadomo. No i c z tymi zaczepami....dlaczego trzeba kupić nowe.....czyżby te na >>dzień dobry<< standardowo pękały przy zdejmowaniu boku??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności