mjr13
-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O mjr13
- Urodziny 21.12.1974
Informacje osobiste
-
Imię
Adam
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Olsztyn
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2003
-
[ABC] O Uszkodzonych zaworkach N75, dyskusja - objawy - wykresy
mjr13 odpowiedział marecek → na temat → Diagnostyka VAG
Witam. Minął rok i nic się nie zmieniło w moim passacie-błąd dotyczący zbyt niskiego ciśnienia doładowania nie zniknął-nadmieniam passat B5 FL 1.8T AWT w Tiptroniku. Na dzień dzisiejszy błąd ma następującą wartość w Vagu 3.11 angielskim-P0299-35-00--. Nie mogę znaleźć nigdzie informacji na ten temat------nadmieniam że nie pojawia się żaden inny błąd. Dla zorientowanych gdy wykonuję test Vagiem w/w i odczytuję test Readiness mam jeden błąd failed---secondary air injection. Podpowiedziano mi że może to być nieszczelność w układzie intercoolera---podczas jazdy i redukcji biegu gdy załącza się turbina słychać dźwięk sprężonego powietrza jakby syk nie gwizd-proszę o podpowiedź, może ktoś spotkał się z takim problemem-z góry dziękuję -
[ABC] O Uszkodzonych zaworkach N75, dyskusja - objawy - wykresy
mjr13 odpowiedział marecek → na temat → Diagnostyka VAG
Witam kolegów. Mam taki problem-wyskakuje mi na VAG'u błąd "Boost pressure control-poniżej granicy regulacji"; objawy są takie że pasek z miejsca nawet przy wciśniętym pedale gazu do oporu powoli się rozpędza, dopiero od 3500 obrotów zaczyna ostro ciągnąć. Mój pasek to AWT 1.8 T w Tiptroniku. Czy może być to związane z zaworem N75? Przy normalnej jeździe reaguje na pedał gazu, redukuje biegi i czuć jak turbina ciągnie, oprócz tego nie zapala się "check engine"