Skocz do zawartości

mjr13

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mjr13

  • Urodziny 21.12.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Olsztyn

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Witam. Minął rok i nic się nie zmieniło w moim passacie-błąd dotyczący zbyt niskiego ciśnienia doładowania nie zniknął-nadmieniam passat B5 FL 1.8T AWT w Tiptroniku. Na dzień dzisiejszy błąd ma następującą wartość w Vagu 3.11 angielskim-P0299-35-00--. Nie mogę znaleźć nigdzie informacji na ten temat------nadmieniam że nie pojawia się żaden inny błąd. Dla zorientowanych gdy wykonuję test Vagiem w/w i odczytuję test Readiness mam jeden błąd failed---secondary air injection. Podpowiedziano mi że może to być nieszczelność w układzie intercoolera---podczas jazdy i redukcji biegu gdy załącza się turbina słychać dźwięk sprężonego powietrza jakby syk nie gwizd-proszę o podpowiedź, może ktoś spotkał się z takim problemem-z góry dziękuję
  2. Witam kolegów. Mam taki problem-wyskakuje mi na VAG'u błąd "Boost pressure control-poniżej granicy regulacji"; objawy są takie że pasek z miejsca nawet przy wciśniętym pedale gazu do oporu powoli się rozpędza, dopiero od 3500 obrotów zaczyna ostro ciągnąć. Mój pasek to AWT 1.8 T w Tiptroniku. Czy może być to związane z zaworem N75? Przy normalnej jeździe reaguje na pedał gazu, redukuje biegi i czuć jak turbina ciągnie, oprócz tego nie zapala się "check engine"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności