dombro
-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O dombro
- Urodziny 28.01.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Dominik
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Białka
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
-
Rok produkcji
1999
-
Szarpanie-drganie przy ruszaniu raz na jakis czas.
dombro odpowiedział raver32 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam, jestem nowy i nie za bardzo jeszcze zapoznałem się z forum. Mianowicie potrzebował bym schemat elektryki silnika do passata b5 z silnikiem 1.6 rok 99. Mam problem z czujnikiem g28 tak wykazał vag chciałbtm wiedzieć jakie on powinien mieć oporności i wartość napięcia jakie do niego dochodzi. Problem z moim passiem jest taki iż, po zagrzaniu zaczyna przerywać, odcięcie obrotów jest na poziomie 4000 i jest strasznie słaby. nie ma tego problemu kiedy jest zimny. Problem z odpaleniem gdy sam zgaśnie też występuje. Dodam, że wcześniej miałem problem falujących obrotów tzn schodząc na wolne obroty trochę go dusiło ale później się stabilizował. vag wykazał dwa błędy engine speed sensor g28 03-10- no signal intermittent i oxygen (lambda) sensor heating before cat 37-10 faulity intermittent. Kiedy samochód zaczyna przerywać przygasać nawet raz strzelił w tłumik, czasem wystarczyło go zgasić i zapalić i zachowywał się przez jakiś czas normlnie. -
Witam, jestem nowy i nie za bardzo jeszcze zapoznałem się z forum. Mianowicie potrzebował bym schemat elektryki silnika do passata b5 z silnikiem 1.6 rok 99. Mam problem z czujnikiem g28 tak wykazał vag chciałbtm wiedzieć jakie on powinien mieć oporności i wartość napięcia jakie do niego dochodzi. Problem z moim passiem jest taki iż, po zagrzaniu zaczyna przerywać, odcięcie obrotów jest na poziomie 4000 i jest strasznie słaby. nie ma tego problemu kiedy jest zimny. Problem z odpaleniem gdy sam zgaśnie też występuje. Dodam, że wcześniej miałem problem falujących obrotów tzn schodząc na wolne obroty trochę go dusiło ale później się stabilizował. vag wykazał dwa błędy engine speed sensor g28 03-10- no signal intermittent i oxygen (lambda) sensor heating before cat 37-10 faulity intermittent. Kiedy samochód zaczyna przerywać przygasać nawet raz strzelił w tłumik, czasem wystarczyło go zgasić i zapalić i zachowywał się przez jakiś czas normlnie.