Skocz do zawartości

pedro83

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pedro83

  • Urodziny 17.05.1964

Informacje osobiste

  • Imię
    Bogdan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Śląsk Cieszyński

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
  • Rok produkcji
    2004
  1. Witam. Problem w moim pasku polega na tym, że włączając światła nie zawsze załączy się podświetlanie deski rozdzielczej. Zapala się przeważnie jak auto jest zimne, później to już loteria, podświetlanie raz jest, a raz go nie ma. Myślę, że to będzie wina przekaźnika, ponieważ przełącznik świateł kupiłem już nowy i nic to nie dało. Chciałem poczytać o przekaźnikach w pierwszych postach tego wątku, lecz zdjęcia się nie otwierają. Czy ktoś może mi podpowiedzieć który przekaźnik odpowiada za światła mijania w B5 FL 2004 rok i gdzie go znajdę.
  2. Witam ! Trochę zajęło mi przeczytanie całego watku, ale jestem już deczko mądrzejszy . Wczoraj wymieniono mi prawy przegub zewnętrzny. Po tej operacji przestały działać ABS i ESP o czym łaskawie informują mnie dwie żółte kontrolki. Nadmienię, że mam 4Motion i był problem ze znalezieniem właściwego przegubu. Jestem zielony w temacie, ale na opakowaniu było Audi A4. Takie ponoć pasują do mojego paska. Przegub różnił się od oryginału tym, że jest przykręcany śrubą na klucz, a ten stary był na imbus. ABS i ESP działa po ponownym uruchomieniu silnika, jednak tylko do czasu ponownego hamowania. Moje pytanie. Czy ten nowy przegub może być tego przyczyną ? A może przy wymianie porobili mi coś z czujnikiem ABS, bo w postach nr 45 i 203 takie sugestie znalazłem. Akurat teraz przyszła długo oczekiwana zima, a tu taki pasztet. ABS i ESP nie działają Jutro jestem umówiony z mechanikiem, który przegub wymieniał. Może ktoś udzieli mi (a właściwie jemu) podpowiedzi. Proszę o pomoc.
  3. Wprawdzie to nie allegro, ale wystawiam tu koledze Lynx222 dużego pozytywa za pomoc w odkodowaniu radia.
  4. U mnie właśnie wynikł ten sam problem. Po demontażu plastiku z tylnej klapy okazało się, że płyn z spryskiwacza leci nie na szybę, a do środka klapy. To z kolei powoduje zwarcie na mikrostyku, a w konsekwencji sygnalizowanie niedomknięcia tylnej klapy i włączanie się alarmu po zamknięciu auta. Na razie odłączyłem ten mikrostyk i auto "nie krzyczy". Płyn leje się z pękniętej końcówki przy połączeniu z silniczkiem wycieraczki. Jeśli nie kupię takiej końcówki to myślę, że rozwiązaniem zastępczym będzie założenie kawałka ciasnego wężyka silikonowego i dodatkowe zaciśnięcie opaską albo miękkim drutem. Co o tym sądzicie ? Osobna sprawa to mikrostyk. Czy wymontowanie i osuszenie pomoże, czy trzeba kupić nowy. Jeśli nowy, to czy można go kupić i gdzie ?
  5. Miałem kiedyś podobną sytuację po kupnie Golfa III tdi. Facet chciał sprzedać, potem się wycofał i nagle, ni z gruszki, ni z pietruszki, dzwoni i mówi, że auto jest do wzięcia. Oczywiście wziąłem i d$%a blada. Brał litr oleju na 500 km !!! Silnik całkiem czysty. Okazało się, że turbina i jeszcze jakiś podciśnieniowy regulator turbospręzarki. Siedem lat temu było to 1000 zł. Fachowcem nie jestem, ale opisuję tu swój przypadek, bardzo podobny do Twojego.
  6. Z uwagą przeczytałem cały wątek i z jego treści wynika, że kupno 4Motion było dobrą inwestycją. Nikt nie wspomniał tu o zakładaniu łańcuchów. Utytłane rękawy i zmarznięte przy zakładaniu łańcuchów paluchy, to właśnie uroki jazdy po zaśnieżonych górskich drogach zimą, samochodem z napędem na jedną oś. To właśnie te łańcuchy skłoniły mnie do kupna 4Motion :kciuki. Jak na razie autko sprawuje się bardzo dobrze, ale z niecierpliwością czekam na pierwszy zimowy egzamin .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności