tom165
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O tom165
- Urodziny 06.11.1986
Informacje osobiste
-
Imię
Tomasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Bartoszyce
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B4 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1996
-
-
Passat b 4 1.9 tdi 110ps Mój problem pojawił się po wymianie maglownicy drążków tulei sworzni i końcówek drążków, mianowicie można powiedzieć że zrobiłem kapitalnie zawieszenie bez wymiany amorow i sprazyn ale mocowania górne są zmienione, po tym zabiegu pojawił się luz między kołem kierownicy a krzyzakiem objawia się to telepaniem kierownicy i luzem na kole kierowni o ok 2 cm pomoże kos?
-
amory i sprezyny kayaba ale na zwoje ani nic po miedzy nie wkladalem ale sprawdzalem sprezyny czy cos widac na nich jakies odbicia czy cos i tez nic nie bylo
-
mam problem z tyłem!! nikt nie wie co to moze byc mam paska b3 kombi pojawił sie taki problem siadl mi amortyzator z tyłu wiec wymieniłem obydwa na nowe gazowe do tego zakupiłem tez nowe sprezyny plus nowe odboje i mocowania gorne amora mianowice problem moj polega na tym ze przy wiekszych nierownosciach słychac głosne stukanie po obu stronach w gornej czesci karoserii mianowicie na podszybiu moze ktos miał juz coś takiego i pomoże jak się z tym uporać
-
mam paska b3 kombi i pierwszy raz mi się pojawił taki problem siadl mi amortyzator z tyłu wiec wymieniłem obydwa na nowe gazowe do tego zakupiłem tez nowe sprezyny plus nowe odboje i mocowania gorne amora mianowice problem moj polega na tym ze przy wiekszych nierownosciach słychac głosne stukanie po obu stronach w gornej czesci karoserii mianowicie na podszybiu moze ktos miał juz coś takiego i pomoże jak się z tym uporać