Skocz do zawartości

sliders84

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sliders84

  • Urodziny 18.03.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lubaczów

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1997
  1. Raczej kupiłbym nowy zestaw, bo koszt to tylko około 1500zł (LUK SACHS). Ja jestem fanatykiem VOLVO, a tam np. s60 ma zestaw za prawie 3000zł, więc dwa sprzęgła do passata. Na szczęście w benzyniaku dwu masa po 300 tysiącach ma niewiele większe luzy co nowa w 2.0tdi. Po wymianie pedał, był miękki (tzn. lekko się wciskał) i brał bliżej podłogi. Na drugi dzień pedał wpadł w podłogę i odpowietrzyłem układ ponownie. Pedał brał w połowie, ale czuć było w połowie sprzęgła drganie na pedale (co mnie trochę zdziwiło, ale to może tak pracuje BMP, ogólnie jestem za benzyną). Znajomy zrobił około 1000km i na tym koniec. Tutaj wał znajomego z BMP https://drive.google.com/open?id=0B65ufJ58wIYUbWxReFVLM1BubXc
  2. Bardzo możliwe jest to, że wał pękł. Ja zmieniłem kompletne sprzęgło (LUK) znajomemu z miesiąc temu 2.0 BMP 2005. Tydzień temu dzwoni że stoi i nie ma sprzęgła (pedał w podłodze). Okazało się na miejscu, że płyn cieknie pod auto. Wspomniał coś, że zawyło i nie było sprzęgła. Po ściągnięciu skrzyni, okazało się, że cała dwu masa lata na boki (wysprząglik też uszkodzony). Potwierdziły się moje domysły. Wał pękł na dwie części za 4-m korbowodem ( wygląda jakby nie był odlany z jednej masy, powierzchnie pasują, ale są ciemniejsze niż w miejscu gdzie na 100% był w jednym kawałku). Wygląda, że bałaganu nie narobiło, ale pierwsza panewka główna ma starą dziurę na powierzchni, więc coś się kiedyś musiało dziać. Szukam teraz wału z panewkami. Ciekawe czy pasują z innych kodów? Pompa z wałkami na łańcuch, na wale duża zębatka 03G 105 173. Chyba można przełożyć zębatkę i powinno grać na wale wybite 38AA? Co wy na to?
  3. Witam. Dzisiaj miałem okazję odblokować zamek od zewnątrz w b6. Instrukcja teddybar jest na miejscu. Uważajcie na ztrzaski! Należy je demontować za miejsca, które wskazał teddybar. Z uwag: Nie musiałem wymieniać niczego. Okazało się, że zacięła się albo linka, albo zamek. Jak szarpnąłem za pancerz , zaczęło wszystko działać. Dla pewności rozebrałem wszystko, nasmarowałem linkę i zamek smarem białym w sprayu i złożyłem. Narazie działa. Acha, rozbierałem te same drzwi. Nie potrzeba rozkręcać dwóch prowadnic. Wystarczy ta, gdzie znajduje się zamek i szybę można wyjąć( i to koniecznie bo inaczej się nie da wyjąc zamka).
  4. 1.Nie mam passata (chyba kolega tego nie zauważył),nie miałem , i nie chcę mieć (mam przyjemność serwisować dwie firmówki). 2.Mam volvo ,w którym po 100tyś padły dopiera swożnie na których auto jeżdziło w Holandii na tulejach gumowych jeżdżę do dzisiaj i nic im nie jest. Uważam , że wielowachacze z przodu w passacię są o kant d..y rozbić. Za dużo to kosztuje i za często trzeba wymieniać. Nawet tył w volvo 4 razy dłużej wytrzymuje (też wielowahacz, ale tył to inna bajka).B6 powinno być bardziej wytrzymałe. 3. Ja nie uważam że 30 tyś. to dużo na to zawieszenie. 35 tyś robię swoim autem na rok. Widać aluminium może tylko jeździć po niemieckich autostradach. Właśnie wróciłem z garażu i uruchomiłem centralny i wlew paliwa. Te kable łączone w podłodze i moduł komfortu pod wykładziną to też nie najlepszy pomysł vw-a. Naszczęści moduł cały, tylko kable się ulotniły. Pozdro dla użytkowników!
  5. Nie polecam MASTER SPORT bynajmniej jeżeli chodzi o wachacze do passata. Założyłem komplet tego badziewupo 30tyś. poleciały końcówki drążków, górny wachacz i dwa dolne, kolejne dwa w kolejce. Lepiej kupić lemfordera (widziałem nawet za 1200zł), założyć i mieć spokój przez 100tyś, niż przez te 100tyś. zakładać 3 komplety jakiegoś taniego badziewia!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności