Skocz do zawartości

mgr_dlugi

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mgr_dlugi

  • Urodziny 14.03.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. witam wie ktos moze jak sie ustawia ten kat synchronizacji w sliniki AFN ? 1,9tdi, 1999rok. Problem polega na tym ze na kole wałka rozrzadu nie ma tych trzech srub. Ktos mi napisal ze pewnie na pompie sie to ustawia. Ale co i jak dokladnie nigdzie nie moge znalesc. Jak by ktos wiedzial jak sie to robi byl bym niezmiernie wdzieczny. Z gory wielkie dzieki. pozdrawiam
  2. witam wszystkich mam silnik AFN, jakis czas temu (ok 4 miesiace) wymienilem pasek rozrzadu, sam, wszysko poszlo jak po masle odpalil na dotyk chodzi ladnie, malo pali ale .... ostatnio pojechalem na przeglad i nie przeszedl bo spaliny mial 6,8 a dpouszczalne jest 3.0, Dodam ze jak robilem przeglad 2 lata temu to mial spaliny 1.0. I przypuszczam ze musze wyrgulowac kat synchronizacji czego nie zrobilem po wymianie pasaka, bo wydawalo sie wszystko ok. I teraz mam putanie jak to zrobic w silniku AFN, wszedzie pisza ze sciagam pokrywe paska, luzuje 3 sruby na kole wałka rozdzadu i krece az wag pokaze 0. Tylko ze u mnie nie ma tych 3 srub! koło jest bezposrednio na wałku, docisniete jedna nakretką. Wie ktos jak wyregulowac ta synchronizacje w tym silniku?? byl bym niezmiernie wdzieczny. pozdrawiam passat, 1,9tdi , 1999rok, AFN, anglik, zielony
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności