Skocz do zawartości

zefirw0

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zefirw0

  • Urodziny 01.06.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Biała Podlaska

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Witam czy ktoś mógłby podpowiedzieć co oznacza kod błędu 12295 G40 Nadmieniam ze na ciepłym silniku trzeba dłużej przytrzymać aby odpalił na zimnym pali na dotyk.
  2. witam czy ktoś mógłby znaczenie kodu błędu 12295 - VW Passat B6 2007r silnik BXE 1.9 TDI. Nadmieniam ze zauważyłem że na gorącym silniku gorzej zapala. Rozrząd i olej wymieniony Z góry dziękuje
  3. tez miałem problem z czujnikiem poziomu oleju.Ale od początku pierwszy raz zaswieciła mi sie zólta lampka ze mało oleju gdy zgasl mi samochód. Sprawdzam na bagnecie a tam na polowie miarki pomiedzy max i min. Po lekturze w internecie prawdopodobnie czujnik poziomu oleju do wymiany. Po przejechaniu ok. 100 km czujnik ten zapal się a ja go kasowałem otwierajac maske samochodu Jednak czekalem z wymianą tego czujnika do wymiany oleju. I co sie okazalo.Gdy wymienilem olej w silniku i wlalem nowy w ilosci 4 litrów na miarce oleju pokazalo ze mam ponad max ok. 1cm. Dziwna sprawa . Sprawdzam ze pojemnośc mojego silnika to około 4,2 litra oleju(1.9TDI). jednak odessalem poł litra i znowu na miarce pokazlo sie ze mam na połowie miarki . Nic nie dała wymiana oleju ponownie zaswiecil mi sie czujnik poziomu oleju informujacy o potrzebie dolania, a ja nie wymienilem tego czujnika. Podejrzewałem ze bagnet nie z tego samochodu ale nie oryginalny i tej samej dlugosci. Jednak dobrze zrobilem ze nie wymieniłem czujnika ktory dobrze wskazywal niski poziom oleju. Okazalo sie ze mam zle osadzona plstikowa rurke w który wchodzil ten bagnet (po delikatnym szarpnieciu wyszedl z metalowej rurki). I gdy ponownie załozyłem ta plastikowa rurke nie na sile ale z lekkim dociskiem okaząło sie ze bagnet oleju pokazuje prawidłowa miare oleju w silniku a czujnik juz sie nie zapala. Po prostu zle była osadzona plastikowa rurka w która wchodzi bagnet i dlatego zle pokazywal poziom oleju, a ja jezdziłem cały czas na niskim poziomie oleju i dlatego zapałal sie czujnik (zółty) informujacy o potrzebie dolania oleju.
  4. właśnie wróciłem z gór mój brat ma VW passat B6 1.9 TDI r prod 2007 ja takiego samego Passata r.prod 2006r rejestracja 2007 (podobny przebieg)codziennie rano odpalalismy samochody z uwagi na duzy mróz ponad -25 C Jego passat za kazdym razem odpalał za pierwszym razem mój dopiero po chwili, jedyna różnica brat wlewał dodatek do czyszczenia pompowtryskiwaczy Liqui Moly Diesel SPULUNG ja nie Nadmieniam że tankowalismy to samo paliwo. Chyba jednak działa ten srodek i napewno poprawia rozruch co wiąże się z czystymi popowtryskiwaczami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności