dommel
-
Liczba zawartości
57 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O dommel
- Urodziny 25.12.1975
Informacje osobiste
-
Imię
Darek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kraków
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
-
Rok produkcji
2003
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Zawias nieaktualny.
-
BILSTEIN B12 TUNING KIT czy BILSTEIN B14 PSS
dommel odpowiedział passat2.8v6 → na temat → Mechaniczny
Zawias B14 po krótkiej przygodzie ląduje w dziale giełda. -
-
Downpipe z nierdzewki pociągnięty do połowy auta jeździł w 1,9 TDI AVF 4Motion z BRD. Idealnie pospawany.
-
Zawieszenie gwintowane Bilstein B14 do Passata B5 4Motion HE5-8693; 47-086937 zakupione 2016-04-15 (na gwarancji), w pełni sprawne.
-
BILSTEIN B12 TUNING KIT czy BILSTEIN B14 PSS
dommel odpowiedział passat2.8v6 → na temat → Mechaniczny
Bilstein B14, choć spodziewałem się że będzie twardszy, robi robotę Przed to się bujało jak na pełnym morzu -
BILSTEIN B12 TUNING KIT czy BILSTEIN B14 PSS
dommel odpowiedział passat2.8v6 → na temat → Mechaniczny
Podniosę temat... czy w międzyczasie ktoś nie miał okazji potestować B12 lub B14? Jakie wrażenia z jazdy? -
Co do napinacza rozrządu to mowa o 038 109 243M.
-
Czy aby na pewno plastikowa rolka w napinaczu paska rozrządu to normalka - większość (w sumie wszyscy producenci "aftermarket") stosuje metalowe? W temacie pasków to polecam Continental / Contitech - wypróbowałem różne (GATES, BOSCH, MEYLE) na kompresorze klimy i dopiero po zastosowaniu Contitech-a mam święty spokój z piskami paska.
-
Spotkałem się ostatnio z oryginalnym napinaczem VW 038 109 243 M w którym rolka prowadząca jest wykonana z tworzywa (plastiku). Czy ktoś miał z takim napinaczem do czynienia? Czy w VW to szło na pierwszy montaż?
-
Wymiana - Konserwacja zespołu napędowego wycieraczek - passat 3BG
dommel odpowiedział kazio → na temat → Poradniki i instrukcje
Po demontażu o-ringi na śmietnik (jeden w stanie agonalnym drugi by obleciał), trzeba dobrze wyczyścić rowki. Zastosowałem 11,91x1,78 (12x1,78 pewno tez by spasował ale akurat nie mieli). O-ringu o średnicy 2mm nie udało mi się wcisnąć. Powinny być wykonane z NBR lub H-NBR. U mnie brakowało jednej osłonki gumowej 3B0 955 229, która też chroni przed dostępem wody. Dodatkowo na sam o-ring warto zastosować smar odporny na wypłukiwanie - tutaj użyłem smar do hamulców ATE. Jeżeli mechanizm nie jest zapieczony to smarowanie profilaktyczne i wymianę górnych o-ringów można wykonać bez demontażu z samochodu. -
Wymiana - Konserwacja zespołu napędowego wycieraczek - passat 3BG
dommel odpowiedział kazio → na temat → Poradniki i instrukcje
Używałem niedawno tego ostatniego i jest spoko... choć przez chwilę miałem obawę że podda się ściągacz a ramię nie odpuści. Ciekawe jak ten z gałką plastikową daje radę? -
Montaż okrągłych świateł DRL w miejsce "długich" B53B
dommel odpowiedział polonez15 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Pomysł i wykonanie fajne. Co do długich niestety poruszając się po mieście bywa że używam ich kilka razy dziennie i bynajmniej nie w celu informowania o patrolach. Wpływa to pozytywnie na płynność ruchu. -
Na tył do 4Motion po lifcie miałem zamontowane Monroe E2051 (bywało że bujało), teraz mam założone SACHS 556 281. Miałem okazję porównać wspomniane wcześniej 556 281 z 556 285 (wersja sport) i nie widziałem różnic w zabudowie. Odpowiednikiem Monroe dla wersji sport jest E2052. Kayaba nie robi na tył. Orientacyjnie ceny z Kwietnia 2014: 2 x MONROE AMORTYZATOR AUDI A6 QUATTRO 07/97-04/00/ VW PASSAT 08/97-09/99 TYL GAZ REFLEX* MONROE - 410 PLN kpl Nr kat: E2051 2 x AMORTYZATORY SACHS A6 C5 PASSAT SEDAN + KOMBI TYŁ - 620 PLN kpl Nr kat: 556 281 2 x SACHS AMORTYZATOR TYL L/P AUDI A6 97-05 QUATTRO SUPERTOURING SZT SACHS - 630 PLN kpl Nr kat: 556 285
-
Po 3 sezonach na Motulu, wytartym wałku (na ile dzięki olejowi nie wiadomo) i ubywającym oleju zdecydowałem się na powrót do "starego" oleju. Efekt taki że praktycznie przestało ubywać oleju... także ja Motulowi już dziękuję.
-
Montaż okrągłych świateł DRL w miejsce "długich" B53B
dommel odpowiedział polonez15 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
U mnie Bi-xenon nie odpala na blendzie przy wyłączonych światłach mijania, ale to może wada rozwiązania fabrycznego w B5FL...