Skocz do zawartości

Zajec

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Zajec

  • Urodziny 11.10.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. W moim Audi jest alarm DOG i jego centralka wykrywając sygnał zamknięcia drzwi załącza alarm oraz podaje przez 10 sekund 0 (GND) na 1 z pinów. Sądzę, że ewentualny moduł zamiast alarmu musiałby działać tak samo. Trochę "podejrzane" jest to zamykanie i otwieranie u Ciebie z jednego przycisku. Czy to po prostu moduł (odbiornik) trzyma sobie ostatni stan i po odebraniu sygnału wysyła sygnał prowadzący do przeciwnego stanu na odpowiednie wyjście? Wtedy taki moduł wystarczyłby podpiąć zaraz za Twoim modułem, odbiornikiem. Chyba, że Twój moduł/odbiornik ma 1 wyjście, a to auto decyduje czy następnym stanem ma być otwarcie czy zamknięcie. Wtedy mógłbyś gorzej mieć się wpiąć, jeśli do zamków idzie tylko 1 wiązka otwierająco/zamykająca.
  2. Właściwie, to zaciekawiło mnie to. Rozumiem, że ten Commander jako oprogramowanie nie jest najciekawszy. Ale mimo wszystko on przecież gada z samochodem przez CAN! Czy nie można więc kupić sobie takiego zestawu dla samego kabla i dalej kombinować z programem VCDS? Czy może VCDS jest na tyle uprzykrzający, że wykryje inny kabel i odmówi działania?
  3. Ten Twój czas odpowiedzi... liczyłem ze dowiem się wszystkiego w kilka dni a nie w godzinę Cytując jeszcze ross-tech: Tak więc ten VCDS-Lite powinien działać na każdym systemie Windows, jest to nowsza wersja niż 311.2 czy 409.1. sipowitz: czy potrafisz może coś więcej powiedzieć na temat różnicy między 311.2/409.1 a VCDS-Lite? Jest sens używać tego VCDS-Lite poza sytuacjami konieczności - takimi jak Windows x86_64? Może dorzucili tam np. moduł komfortu i nie trzeba już dla KKL korzystać z czeskiego? Dla ciekawskich jak ja: Możliwości VCDS-Lite: Feature Comparison. Można sobie na szybko (bez aktywacji) wyczyścić błędy tym programikiem. Oczywiście za $99 możliwość aktywacji...
  4. Dziękuję sipowitz. Do KKL wszyscy polecają VAG-COM 311.2 (ewentualnie 409.1). Jednak na stronie http://www.ross-tech.com/vcds/download/ widać, że VCDS Release 10.6 obsługuje takie "magiczne" rzeczy jak: 1) KEY-COM (Dual-K VAG-COM) 2) KII-USB (Intelligent Dual-K) 3) KEY-USB (Dual-K VAG-COM) Kurcze... czy to nie znaczy, że nawet najnowszy VAG-COM (do legalnego pobrania on producenta) powinien współpracować z KKL? I chyba ostatnie pytanie: czym jest VCDS-Lite? Czy on obsługuje KKL? Czy CAN? Czym się różni od "pełnego" VDCS?
  5. Przeczytałem 400 postów tego wątku, wiem że jest KKL dla aut do 2004 oraz CAN dla aut od 2005. Oczywiście trochę ugogólnione - istnieją wyjątki. Mam natomiast jeszcze pytanie: czy samochody z KKL mają również CAN, albo samochodzy z CAN mają również (dla wstecznej kompatybilności?) KKL? Pytam, bo część postów sugeruje jakoby dało się wybrać między KKL a CAN Przykładowo: Jeśli faktycznie część samochodów ma jednocześnie KKL i CAN, to czy wykorzystują one to samo gniazdo OBD2?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności