Zajec
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Zajec
- Urodziny 11.10.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Rafał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Poznań
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
---
-
W moim Audi jest alarm DOG i jego centralka wykrywając sygnał zamknięcia drzwi załącza alarm oraz podaje przez 10 sekund 0 (GND) na 1 z pinów. Sądzę, że ewentualny moduł zamiast alarmu musiałby działać tak samo. Trochę "podejrzane" jest to zamykanie i otwieranie u Ciebie z jednego przycisku. Czy to po prostu moduł (odbiornik) trzyma sobie ostatni stan i po odebraniu sygnału wysyła sygnał prowadzący do przeciwnego stanu na odpowiednie wyjście? Wtedy taki moduł wystarczyłby podpiąć zaraz za Twoim modułem, odbiornikiem. Chyba, że Twój moduł/odbiornik ma 1 wyjście, a to auto decyduje czy następnym stanem ma być otwarcie czy zamknięcie. Wtedy mógłbyś gorzej mieć się wpiąć, jeśli do zamków idzie tylko 1 wiązka otwierająco/zamykająca.
-
Właściwie, to zaciekawiło mnie to. Rozumiem, że ten Commander jako oprogramowanie nie jest najciekawszy. Ale mimo wszystko on przecież gada z samochodem przez CAN! Czy nie można więc kupić sobie takiego zestawu dla samego kabla i dalej kombinować z programem VCDS? Czy może VCDS jest na tyle uprzykrzający, że wykryje inny kabel i odmówi działania?
-
Ten Twój czas odpowiedzi... liczyłem ze dowiem się wszystkiego w kilka dni a nie w godzinę Cytując jeszcze ross-tech: Tak więc ten VCDS-Lite powinien działać na każdym systemie Windows, jest to nowsza wersja niż 311.2 czy 409.1. sipowitz: czy potrafisz może coś więcej powiedzieć na temat różnicy między 311.2/409.1 a VCDS-Lite? Jest sens używać tego VCDS-Lite poza sytuacjami konieczności - takimi jak Windows x86_64? Może dorzucili tam np. moduł komfortu i nie trzeba już dla KKL korzystać z czeskiego? Dla ciekawskich jak ja: Możliwości VCDS-Lite: Feature Comparison. Można sobie na szybko (bez aktywacji) wyczyścić błędy tym programikiem. Oczywiście za $99 możliwość aktywacji...
-
Dziękuję sipowitz. Do KKL wszyscy polecają VAG-COM 311.2 (ewentualnie 409.1). Jednak na stronie http://www.ross-tech.com/vcds/download/ widać, że VCDS Release 10.6 obsługuje takie "magiczne" rzeczy jak: 1) KEY-COM (Dual-K VAG-COM) 2) KII-USB (Intelligent Dual-K) 3) KEY-USB (Dual-K VAG-COM) Kurcze... czy to nie znaczy, że nawet najnowszy VAG-COM (do legalnego pobrania on producenta) powinien współpracować z KKL? I chyba ostatnie pytanie: czym jest VCDS-Lite? Czy on obsługuje KKL? Czy CAN? Czym się różni od "pełnego" VDCS?
-
Przeczytałem 400 postów tego wątku, wiem że jest KKL dla aut do 2004 oraz CAN dla aut od 2005. Oczywiście trochę ugogólnione - istnieją wyjątki. Mam natomiast jeszcze pytanie: czy samochody z KKL mają również CAN, albo samochodzy z CAN mają również (dla wstecznej kompatybilności?) KKL? Pytam, bo część postów sugeruje jakoby dało się wybrać między KKL a CAN Przykładowo: Jeśli faktycznie część samochodów ma jednocześnie KKL i CAN, to czy wykorzystują one to samo gniazdo OBD2?