Skocz do zawartości

czarlo

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O czarlo

  • Urodziny 04.04.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Ja też pozwolę sobie opisać swój problem z tylną klapą oraz jego proste rozwiązanie. Też nie mogłem otworzyć tylnej klapy (jedynie kluczem). Zdjąłem plastykową osłonę i zacząłem szukać przyczyny tej usterki. Sprawdzałem po kolei wszystko co możliwe. Najpierw sprawdziłem czy wtyczka podaje napięcie do siłownika i okazało się że nie więc zgodnie z sugestiami autora tematu zacząłem szukać przyczyny w bezpiecznikach i module komfortu. Wszystkie bezpieczniki okazały się sprawne a za moduł komfortu nawet nie chciało mi się zabierać do jak zobaczyłem ile to rozbierania to się załamałem. Po chwili zastanowienia doszedłem do wniosku że przyczyną problemu może być "klamka" klapy czy jak ją nazwać (ten gumowy uchwyt, który otwiera klapę. Postanowiłem więc podłączyć na krótko siłownik i okazało się że działa więc w dalszej kolejności zacząłem rozbierać tą gumową "klamkę", która to przecież musi podawać napięcie na siłownik. Po rozebraniu gumowej "klamki" okazało się że coś w niej po prostu zacięło, przeczyściłem wszystko i złożyłem do kupy i działa wszystko bez problemu. Moja sugestia jest taka, żeby zanim zaczniecie szukać problemu w bezpiecznikach i module komfortu sprawdźcie najpierw tą gumową "klamkę" bo rozebranie jej i złożenie jest banalnie proste i zajmuje kilka minut.
  2. Jeśli jesteś zadowolony z tych opon co masz to bierz takie same bo rzeczywiście jest dobra cena. A nowe opony daj na tył, bo teoretycznie lepsze powinny być na tylnej osi. Po za tym za rok kupisz sobie kolejne dwie oponki i będziesz miał komplet bo te nowe, które założysz na tył będą prawie nie zniszczone. Ja osobiście mam zamiar właśnie tak zrobić, bo mam obecnie 2 opony używane w dobrym stanie, a kupiłem teraz dwie nowe Yokohamy A. Drive bo były w super cenie, a za rok mam zamiar dokupic jeszcze dwie takie same.
  3. Poczekaj aż całkiem zardzewieją. Będziesz miał unikatowy kolor
  4. Najczęściej w tym wątku pada nazwa: Continental, Michaline, Goodyear. Którekolwiek wybierzesz będzie to dobry wybór. Ja polecam Goodyear bo na nich jeździłem i mnie nie zawiodły. Koledzy polecają inne też bardzo dobre opony, może nawet lepsze. Wybór należy do ciebie
  5. Słyszałem że Continetal'e to dobre opony więc śmiało można je brać. Tu masz link do testów opon zimowych, sam wybierz: http://www.oponeo.pl/artykul/test-opon-zimowych-adac-2011-2012-w-rozmiarze-195-65-r15 W teście tym opony o których myślisz wypadły najlepiej, te co kupiłem ja (Goodyear) są drugie. Indeks T jest do prędkości 190, indeks V jest do 240, a wątpię żebyś w zimę osiągał takie prędkości, więc generalnie różnicy nie ma. Bierz te które tańsze. Po za tym wszystko co chcesz znajduje się w google.
  6. Dokładnie u tego gościa: http://moto.allegro.pl/195-65r15-195-65-15-goodyear-ug8-zimowe-2012-4szt-i2563791770.html Gość ma same pozytywne komentarze a towar jak najbardziej zgodny z opisem. Polecam PS. teraz jest nawet o jakąś dyszkę czy dwie taniej więc jeszcze na piwko zostanie
  7. Ze względu na niskie ceny opon zimowych w sezonie letnim postanowiłem się w takowe uzbroić już teraz i kupiłem nowe opony Goodyear Ultragrip 8 w przystępnej cenie. Oczywiście jeszcze ich nie testowałem z wiadomych powodów Mój ojciec posiada wcześniejszą generację tych opon i z doświadczenia wiem że są naprawdę dobre. Jak zacznie się zima to dam znać jak się sprawują.
  8. Wielkie dzięki za odpowiedź p@wel. Teraz wszystko jasne.
  9. Witam wszystkich czyszczących swoje EGR-y. Mój VW jest właśnie po tym zabiegu. Wszystko zajęło mi jakieś 1,5 godziny łącznie z posprzątaniem garażu. Demontaż zajął mi 10 min, czyszczenie 35 min, montaż 10 min, a reszta to sprzątanie, poprostu bajka. Mój samochodzik zaczął się lepiej się zachowywać tzn. troszkę lepiej przyśpiesza, obroty silnika są równiejsze. Tylko się zastanawiam czy to EGR był przyczyną, bo tego samego dnia zmieniłem olej i filtr powietrza. Może teraz poprostu lepiej oddycha bo filtr był nieźle zawalony. teraz czeka mnie obserwacja. Zobaczymy po jakim czasie zacznie się pocić. AHA mam do was jeszcze pytanko. Jak powinien pracować ten tłoczek z membraną przy EGR? Chodzi mi o to coś co otwiera i zamyka EGR. Czy to powinno się poruszać jak dodaje się gazu czyw jakiś inny sposób? Bardzo bym prosił o wyjaśnienie działania ustrojstwa.
  10. Skoro wszyscy proszą to i ja poproszę o sprawdzenie::mlask WVWZZZ3BZWE202555 z GÓRY DZIĘKUJĘ
  11. A ja mam trochę inne pytanie. U mnie coś stuka ale tylko w kierownicy. Mam wrażenie jakby nie była dokręcona. W zawieszeniu żadnych luzów, na drążku kierowniczym też nie. Jak jadę po nierównościach to słychać stukanie bardzo intensywnie ale tylko w kierownicy. Na postoju jak lekko nią ruszam to też coś przeskakuje. Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności