Skocz do zawartości

stomi

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O stomi

  • Urodziny 19.05.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    BP

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Ciekawi mnie opinia osób które wkładały nowy typ rozrządu do silnika aeb, czy pasek rozrządu idzie wam równo po kole czy coś lekko jest nie tak bo u mnie z 2 mm pasek wystaje za kolo, a prowadzi go tak rolka napinająca, bliżej silnika się nie da jedynie to może jeszcze zejść z koła z 2mm. Czemu tak to wygląda? [/img]
  2. Mirek, wymień króciec wodny wraz z oringami chyba 4 śrubki 10, roboty na 15 minut. W sklepie zamiennik dostaniesz za 12zl:fajny
  3. Bierz dojazdówke, też planuje kupić bo mam butle, tak rzadko łapie kapcia że raz na parę lat przeboleje jechać na dojazdówce.
  4. dzięki, już zamontowane zamontowane:ok
  5. Siema, Jak montowaliście u siebie tą pompę, gdzie te oringi dwa idą bo nie mam pojęcia gdzie je wsadzić, na wirniku zmieści się jeden, ale czy on powinien być na wirniku? W starej pompie ich nie miałem, dodatkowo dawać jeszcze silikon na uszczelkę czy składać bez. Zdjęcie poglądowe http://speed-auto.pl/wp-content/uploads/2013/02/pompa2.jpg
  6. Szynder takie płyty możesz zamówić w plastics group i kronopol.
  7. To teraz mój rekord, A4 B5 1.8t aeb wytrzymał 13 lat od nowości, rok na klemie wybity, kolejny 3lata.
  8. najlepiej to zrob zdjecie i wrzuc na forum, ja powiem tak jeśli w miejscu kontaktu klocka z tarczą nie ma rdzy to jest ok, jeśli pojawia się tam rdza to coś jest nie halo, zapewne z zaciskiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności