Skocz do zawartości

sentyy

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sentyy

  • Urodziny 02.01.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Senty
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B4 1.8 90KM (ADZ)
  • Rok produkcji
    1995
  1. sentyy

    Słabe grzanie

    Chłodnica drożna... Jeszcze w sobotę wyciągne mu termostat może to się zatkał?
  2. sentyy

    Słabe grzanie

    Na zakręconym zbironiczku Testy na drożność? czyli mam ją wykręcić?? Rura z termostatem jest zimna, jak i cała chłodnica a reszta ciepła, obieg wody jest.
  3. sentyy

    Słabe grzanie

    poraz enty zalalem go plynem i stwierdziłem tak: po osiągnięciu około 70stopni: wężyk zwrotny do zbiorniczka ciepły wąż prowadzący do reduktora gorący oba węże od nagrzewicy ciepłe duży wąż od silnika do chłodnicy: przy silniku ciepły, przy chłodnicy zimny chłodnica zimna ;/ wąż dolny od chłodnicy zimny ;/ i plyn gotuje w zbiorniczku i go wylewa Czyli co chłodnica do wyrzucenia?
  4. sentyy

    Słabe grzanie

    Odpowietrzyłem po raz kolejny nagrzewnice, efekt taki sam. Zauważyłem też ze dolna gruba rurka od chłodnicy (od termostatu) jest letnia. Może być termostat? Ale teraz to ja już całkowicie zgłupiałem, odpaliłem auto na otwartym zbiorniczku, przegazowałem i płyn w zbiorniczku zaczął się gotować i go wywaliło do góry. I od tej pory w ciągle mi się auto gotuje i wylewa plyn ze zbiorniczka, rurki puste bez wody i zero ciśnienia. Ja już nie mam sił do tego auta...... Dodam jeszcze ze jakieś 3miesiące wpusicilem proszek uszczelniający bo mi coś ciekło z chłodnicy, wyciek zniknął i autko jeździło normalnie przez ten okres aż do teraz ale nie wiem czy ma to jakiś związek. Da się coś z tym zrobić i najprościej będzie mi to auto dać na żyletki?
  5. A jak mam zresetować czujnik i sterownik? odpiąć akumulator wystarczy?
  6. sentyy

    Słabe grzanie

    Zrobiłem z układem chłodzenia tak że wszystkie rurki ciepłe jednak nadal mam problem, już chyba mniej istotny ale problem Mianowicie autko grzeje mi w środku tylko jak mam powyżej 2500tys obrotów, poniżej dmucha zimnem Wygląda to tak ze jak jadę to bucha gorącem, a gdy stoję na światach to dmucha mi zimnem. Wie ktoś gdzie leży problem?
  7. a czy bez dostępu do komputera się nie uda tego zrobić?
  8. sentyy

    Słabe grzanie

    hmm myślałem ze chodzi że do wymiany ;D A mógłby mi ktoś powiedzieć jak krok po kroku zmienić reduktor w szereg? (pierwszy raz z czymś takim się spotykam)
  9. sentyy

    Słabe grzanie

    1- napewno reduktor? gdy było ciepło to auto jeździło normalnie na gazie 2- to odpada nie będe przecież deski rozdzielczej ściągał.... 3- zegary zegarami, ale jak woda bulgota na otwartym zbiorniczku i wszystkie rurki parzą w ręce (oprócz te prowadzące do nagrzewnicy) to termometr jest zbędny
  10. Podpinam się pod temat: Otóż mam problem z odwrotną sytuacją tyle że ja mam stanowczo za niskie obroty. Na ssaniu mam ok 1500, natomiast normalnie spadają mi na 500obrotów (ledwo pyrka jakby miało zaraz zgasnąć) Dzieje mi się tak na benzynie jak i na gazie. Da się jakoś podkręcić do 1000obrotów?
  11. sentyy

    Słabe grzanie

    Podepnę się pod temat: Mianowicie mam problem ze słabym grzaniem w środku. - Temperatura prawidłowa (90), wszystkie rurki gorące ale: rurki od nagrzewnicy mam letnie, jednak jest przepływ oraz układ jest odpowietrzony (przedmuchiwałem wodę aż wyleci z odpływu nagrzewnicy) - ciepła a nie gorąca rurka dochodząca do reduktora gazu - gdy auto nie grzeje w środku nie mogę jeździć na gazie bo auto gaśnie i wogóle nie trzyma obrotów - w lecie kilka razy z nadmuchu wyfruwała mi ta czarna gąbka - przy dłuższej pracy silnika na ok 4500 obrotów, autko grzeje, gdy obroty spadną do 3000 obrotów, wieje chłodem. I tak w kółko macieju. Wie ktoś może gdzie tkwi u mnie problem? Pierwsze objawy pojawiły się po pierwszym przymrozku.
  12. Według mnie w lecie nic poważnego się nie powinno dziać, aczkolwiek jeżdzenie na niedogrzanym silniku nie jest zalecane.
  13. Witam, miałem podobne problemy z temperatura... proponuje wszystkim na start porządne odpowietrzenie układu u mnie pomogło. A mianowicie w passacie b4 1.8 przynajmniej moim, zalanie ukłądu płynem i włączenie silnika nie do końca go odpowietrza. Nie wiem czemu ale do nagrzewnicy nie dochodzi płyn i stąd te dziwne temperatury. Zalecam poluzować opaskę na na rurce odpływowej z nagrzewnicy i dmuchac w zbiorniczek wyrównawczy aż poleci woda. W moim przypadku to pomogło i teraz wszystko działa jak należy. NAjtańszy koszt sprawdzenia ;D Pozdrawiam
  14. Podepne się pod temat. Mianowicie czeka mnie wymiana skrzyni biegów, posiadam passata b4 1.8 benzyna, mój silnik to ABS, oznakowanie skrzynie CGX. Z tego co wyczytałem podejdą tylko cztery rodzaje skrzyń: CGX, CNA, CRR, CSK. I tylko takich mam szukać? Czy inne też podejdą? Jak np AYH?? Czy może być problem z założeniem? Z góry dzieki za pomoc
  15. mi się wkońcu udało ;D wymieniłem plastik od węża przy przy silniku, odpowietrzylem układ i wkońcu mam obieg wody. Dodam tylko ze samo istnie odpowietrzenie nic nie daje, ponieważ u mnie woda wogóle nie dochodziła do nagrzewnicy, dlatego tak mi grzał się ten silnik. Teraz jest juz jak należy ;D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności