bagsik
-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O bagsik
- Urodziny 18.12.1976
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Myszków
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
-
Rok produkcji
1998
-
Przegrzewające sie lewe przednie koło.
bagsik odpowiedział sojerss → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
jeżeli mogę pomóc w tym temacie : miałem taki przypadek , ale w kole prawym , jest to bez znaczenia . Słaby mechanik wymieniał w moim pasku klocki i po tej wymianie zaczęło hamować jedno koło . Po około 20 tyś.km. skończył się wewnętrzny klocek od strony tłoczka . Przyczyna : podczas wymiany klocków wykrzywiono delikatnie prowadnice zacisk-jarzmo . Zacisk nie pracował odpowiednio i powodował bezustanne tarcie jednym klockiem . Zakupiłem nowe jarzmo , nowe tarcze i od tej pory sam naprawiam takie elementy . Ważną sprawą podczas wymiany klocków jest sprawdzenie szczelności gumek do prowadnic jarzma . Jeżeli ten element nie będzie odpowiednio pracował , to szkoda wymieniać klocki . -
u mnie po ostatnim przeglądzie mechanik stwierdził słabe ciśnienie doładowania , czyli słabą wydajność turbo . Wysłałem turbinkę do regeneracji i okazało się ,że są wypalone łopatki od strony napędowej turbiny . Zdecydowałem się na wymianę całego środka i tylko obudowa jest stara , ale po ładnym piaskowaniu . Koszt regeneracji 1100 zł. Różnica po wymianie turbinki bardzo duża , choć to tylko 90 PS . Mogę dać namiar na tą firmę . Wystawiają również gwarancję , ale po przeczytaniu warunków mam wątpliwości co do ewentualnej reklamacji . Pozytywne jest to , że turbinka działa bez zarzutu .