Skocz do zawartości

sojerss

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sojerss

  • Urodziny 05.03.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Stanislaw
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jastrzebie Zdrój

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Może to też servo, grzało sie i wogule... chodz nic nie piszczało. a i po naciśnieciu hamulca robił sie twardy.
  2. Wina grzejącego sie koła był servo. Pozdrawiam
  3. Mam identyczne objawy co kolega bujanie samochodem w czasie jazdy. Mam do przejechania okolo 1600 km obecie jestem w francjii a wyjazd mam za kilka dni.I dlatego mam pytanie czy podróż z taką usterka jest możliwa? czy trzeba z tym problemem udać sie do mechanika przed wyjazdem... z góry dziekuję i pozdrawiam.
  4. Pompe abs wymienilem przed servem. Trafilem na mechanikow którzy nie mieli podobnego przypadku,ten Mechanicy twierdzili że że to jest powód tego zjawiska. A stara pompa okazala sie ok. ---------- Post added at 00:14 ---------- Previous post was at 23:45 ---------- a podejżenie padlo dlatego że jakieś ciesnienie naklada i żeprawe kolo jest najbliżej to po prostu go blokuje. Wymienilem na szczelne używane servo i jest dobrze. Mam takie pytanie w sprawie teraz prawego kola... wlasnie po problemach z lewym kolem zdecydowalem siewymienic tarcze hamulcowe ponieważ lewa byla w oplakanym stanie z powodu ciaglego ztyku z klockiem. Po przejechaniu ok 1500 km slysze w aucie "Szuszczenie" jakby tarcze zacieraly o klocki ale wydaje mi sie że to nie to... szuszczenie zaczyna sie juz od 30 km na godzine. Wszystko bylo by dobrze ale teraz jestem poza granicami polski i musze przejechac 1500 km, Boje sie że to może być łożysko lub przegub. Wydaje mi sie ze TARCZE po przejechaniu tylu km dotrą sie, w czasie jazdy nic nie slyszalem... dodam że szuszczeniet przy wolnej jezdzie jest pulsacyjne a przy jezdzie szybszej zlewa się. Prosze jak ktoś może o opinie ??Czytalem na ten temat na forum ale nie umialm zlalesc podobnego, może dla tego że mam bardzo ograniczony dostepdo internetu... czasami problemy pojawia sie za granica, ja mam na t pecha... Pozdrawiam wszystkich.
  5. Prawie caly rok sie meczylem z tym przegrzewaniem. W francji wymienili mi przewody hamulcowe dalej to samo. Puzniej już w polsce mechanik stwierdzil że to tloczek w zacisku, wymienił...Puzniej wymienilem pompe abs-u dalej to samo aż trafilem na bardzo dobrego mechanika ktory mial taki sam przypadek. Powiedzial że to na 100 % servo, kazal rozkrecic i sprawdzic czy w srodku nie ma czasem jakiegos rdzawego polotu, okazalo sie że servo sie rozczelnilo. Jak naprawielm jedno koło zaczelo nawalać drugie prawe:( heee jak na pech znowu w Francji... ---------- Post added at 19:35 ---------- Previous post was at 19:21 ---------- W moim przypadku także lewe kolo blokowalo, dalo sie go krecic ale z oporem, raz wszystko bylo dobrze a raz mozna by było mięso na feldze smażyć. Ja na Twym miejscu również bym sprawdzil servo. Mie ten problem kosztowal 140 E + pompa 400 + servo 350+ mechanicy ok 600 zł:(a nerwów i stresu aż szkoda pisać można było osiwieć jadac w trase, a z koła sie kopci jak z komina i trzesienie ziemi w aucie.
  6. Winą było servo... na szczescie już jest dobrze tylko znowu w prawym kole cos mi popiskuje...
  7. nie znam sie na tym proszę o wypowiedzenie sie na temat esp i pompy czy może blokować i hamować poszczególne koła... ??
  8. Dziś dzwoniłem do mechanika i nie umiał uwierzyć że kolo dalej sie grzeje, i choć pompa hamulcowa (abs), a ja sprawdzał dwa tygodnie temu, wyczyścił i stwierdził że jest dobra dziś powiedział że widocznie jest padnięta i do wymiany. Ale mam pytanie jeżeli pompa jest padnięta to jak na słabeusza w dziedziny mechaniki wydaje mi się że inne koła też by się nagrzewały a nie tylko jedne koło z lewej strony.A co do mechanika to powiedziałem mu o zacisku i on stwierdził że zacisk sprawdzał i był dobry. Dodam że kiedyś mialem też problem z esp, bylem u elektryka, okazało się że kabel był urwany gdzieś przy pompie.
  9. Dodam jeszcze że opór w kole czuje po spalaniu na komputerze i jeżeli ponaciskam kilka razy na pedał hamulca koło sie jakby odblokowuje i spalanie jest mniejsze, ale znowu jak zachamuje to znowu czuje opór i auto nawet jak dam luz auto jakby hamuje.
  10. Klocki hamulcowe wymienialem u mechanika nie widzialem ich ale byly zużyte jak widzialem przed wymianą. Jeżeli chodzi o odgłos to jest dziwny... takie klupanie, wszystko sie trzesie a kierownica najbardziej rwie. A co do lożyska to sa do wymiany na pewno prawe bo świszcy lekko. Dziekuje wszystkim za wypowiedz jutro lece na Szrot po nowy zacisk ---------- Post added at 21:15 ---------- Previous post was at 21:13 ---------- jak wymienie i przetestuje to dam odpowiedz czy to byl zacisk. Pozdrawiam wszystkich.
  11. Proszę o pomoc Mam poważny problem z lewym przednim kołem, czytając forum natykając sie na opisy o tego typu problemach wymienilem w swoim samochodzie już w tym momencie przewody hamulcowe, klocki hamulcowe, tłoczki w zacisku, pompa hamulcowa została sprawdzona i jest dobra, a lewe kolo dalej mi sie grzeje. Jadąc samochodem ponad 100 km na godzinę mam drgania w aucie a na kole mogę smażyć mięso. Proszę o pomoc bo jak tak dalej będzie z moim paskiem to włosów sie pozbęde:taksobie:taksobie:taksobie:taksobie.
  12. JA MAM PROBLEM NASTEPUJACY. Gdy jade i silnik sie troche rozgrzeje oswieca mi sie kontrolka esp i nie moze zgasnac,a przy odpalaniu chodzi lekko jak traktor... Z Alternatorem niedawno bylem u elektryka kable na pompo wstryskiwaczach podociskalem, wtyczke od alternatora tez. Sprawdzalem go na komputerze i wystapily mi oto takie błedy...Moze do wymiany wiazka elektryczna tak jak u jednego kolegi...Pomóżcie Prosze. 18265 Sygnał obciążenia brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17911 Sygnał z alternatora brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
  13. Ja jak jade spokojna jazda pali mi jakos ok 5... jak przycisne i jade srednio 170na h to pali ok 7.5 l na 100 a przy sredniej jezdzie bak wystarcza mi na 1100-1200.Pozdrawiam
  14. Usterka byl alternator... padl mi tez czujnik z ladowania i dlatego nie pokazywal mi ladowania.Dziekuje wszystkim za podpowiedz:]
  15. Witam. Mam problem na Zime moj Pasiak zachorowal, dzis jadac do pracy,kontrolki w samochodzie zaczely wariowac miedzy innymi kontrolka abs asp, znaczek poduszryjny powietrznych, kontrolka z ! w kuleczku... migacze oraz awaryjne tez nie dzialaly. A po ujechaniu ze 500 m samochod czaczol tracic moc i spadac z obrotow... czytajac forum natrafilem na podobne przypadki ale nie bylo w nich spadku mocy... przypuszczam ze to alternator...( prosze o pomoc i o opinie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności